Syskonen Björnlund

 
 
Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Emilia & Matilda Björnlund | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
Började helgen med att fotografera syskonen Björnlund. Och nästan resten av helgen har bestått av jobb, fast inget jag klagar över. Trivs som fisken i havet, gillar personalen starkt. Dom gör väldigt mycket i min vardag och lär inte träffa dom på 12 dagar, hur ska jag klara mig? Gårdagen bestod bara av stress och den här dagen har nästan också bara bestått av stress hela tiden. Fast jag överlever.
 
Veckan kommer bestå av att redigera bilder, fotografering och lite små pyssel här hemma innan jag åker iväg till Stockholm. Helgen är planerad och det blir alltså höstens fetaste fest, November Lights. Några flera som ska på November Lights?

Kommentarer

JA HIHI:D


ohhhh yyyeees nääär?:) Brukar du vara i göteborg?
du kan bo hos oss, vi har stor plats:D så hade vi kunnat fota en massa massA?:d

så fin bild!

Svar: Supergott :)

Svar: Samma här :)
Hoppas att du haft en toppen helg! Och att du haft en bra start på veckan?
(ledsen för ett sent svar, har legat med hjärnskakning men nu är jag tillbaka!)
Kram!

så fin bild!

vacker bild

Sv: allt bra idag? :)

Roligt med en stor fest, hoppas du kommer få en riktig trevlig kväll!! kramar

Svar: Tack så mycket! :)

Så fin bild! :D

sv: Åh tack så jätte mycket! :D

Sv: hihi tack så mycket! :D
Fiina!!

va fina ni är!

Jättefin blogg med fina bilder! :)

vilket fint foto

ja visst är den :D

så lite så

Fin bild! :D

Jag ja jag jobbar som fotograf med egen studio sen är jag även utbildad makeup artist..

Fotar väldigt mycket barn och nyfödda.. Väntar in 4 st som ska komma de närmsta två veckorna, då har jag att göra :)

Själv?

sv: hihi ja :D

Fin bild!! :)

Då är mitt första tips att skynda långsamt, många startar eget och ger upp efter 6 månader då dom ej förstår vad de ger sig in på plus att deg är bra om man har lite kött på benen så man ej gör något tokigt i början :) men kul är det har dock fått kämpat för att hamna där jag är idag..

Jaaa men de låter super bra efter nyår.:D
hur är de med dej sötnos?

Sv; snäll du är, tack! :)

jaaa vem är inte trött:// ? Jodå med mej är de helt okej, trött här med. Ja en väldigt lugn start på veckan, vart ledig idag, så har bara tagit de lugnt,:) Sen nu på kvällen har jag & sambon börjat adventsstäda/pynta. du själv?:D

fina :)

Absolut det ska man..Pratar du studioblixtar nu elr studiolokal?

var i sverige bor du?

Sv: Åh ja jag älskar dem!:)

Sv: Vad bra! Hoppas din vecka blir bra :)

SV: hihi ja det var riktigt gott :D

jaaa:D sant som sagt hihi

ska du göra ngt kul i veckan?:D<3

ohhhh gud vad kul de låter, :D du får uppdatera mig sen hur de va i sthlm:D

Underbart;D

jag ska jobba, sen imorgon blir det förmodligen ikea, sen på fredag ska jag åka ner till skåne :*<3

fin bild!

Kollat på Kaffebrus?

Sv: :)

Sv: härligt att höra, jara allt e najs med mig :)

det var ju inte bra :) hade viljat göteborg så man kunde boka dig :)

SV: hihi jaaa :)

Grymt ju!:D

Hoppas du har en bra onsdag finis! kramar

- Tack så mycket! :)

Bra priser om Inge annat så värt att kolla upp :)

SV: jaa :) Du har ju precis som mig på din blogg, då borde du väl ha koden? :D Tror jag gjort en padding på entrybody bara, så fixade det sig.

Fin bild! :)

oj vilket långt och fint hår!

Fina!

Så fina!

sv: åh tack :D
kramis♥

Hej! Vilken fin blogg du har! :)
Jag har en frågestund på min blogg, skulle vara jättesnällt om du skulle kunna skriva en fråga till mig. Tackar så mycket i förhand :)

Fin bild!

SV: Åh tack du är! :)

jättefint fotat! :)

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

hoppas att du har haft en bra onsdag.

Tack snälla!! :)

Tack fina du♥ allt bra med dig,?

Hoppas du har en fin kväll

Bläää på huvudvärk :/ med mig är det super. Men är as trött. Jobbat som bara den. Sen shoppat på Ikea så nu är jag slut. & de blir ej bättre av att jag ska upp 05.50 imorgon ;) haha.

Åhh då åker du snart till sthlm, känns bra? ♥

FIN BILD !:) ha en bra kväll

SÅ VACKRA foton:) du har verkligen talang för bilder

Om du vill ha några söta julklappstips kan du kolla in min blogg idag:)

Ha en fin vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

vilken fin bild :)

Gud vilken fin bild! Skulle döda för att få det där långa håret ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback