You are my sunshine everyday

 
 
 
Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
  Förutom att jag har fått jobbat i helgen så har jag även hunnit med att fotografera och firat min pappa som fyllde år igår. Nästan hela
  släkten var samlad, en riktigt bra söndag med andra ord. Trodde verkligen inte att den här helgen skulle bli så lugn på både jobbet &
  i min vardag. Fast jag klagar inte, rätt skönt med en lugn helg, precis vad alla behöver ibland. Har ni också haft en lugn helg?
 
  Veckan kommer bestå av några fotograferingar, hoppas bara solen kan kolla fram lite. Hatar att solen försvinner helt när vintern börjar
  komma. Min ombre försvinner även imorgon och istället blir det en härlig höstfärg i mitt hår. Lite nervös, men skönt med något nytt.

Kommentarer

åh tack:D du är verkligen duktig

*svar:* Varsågod :D

Jag har bara haft en lugn skön helg med pojkvännen:)

*svar:* Ah samma här, Amanda är sjukt duktig på att fota :D

sv: Haha, så är det ibland:)

Har du jobbat idag också?

sv: Men så skönt:)

Fina bilder!

SV: tack hihi :)

sv: tack!

fina bilder!

sv: ingen fara!:)

Ska bli kul att se vad du ska göra med håret:)

Fina bilder :)

- tack!

Fiina bilder!

Sv: Tusen tack :* kram

sv: några planer inför veckan? :)

Fin bild!:) hoppas du har haft en bra måndag! kramar

Hoppas du har en fin kväll nu.

riktigt fina bilder

fina bilder!

Så fint ljus i bilderna!

har du lust med att kolla på min och mins väns nya vlogg som vi har fixat ihop. vloggen finns på min blogg just nu!:) så om du gillar den, kan du ta och klicka på gilla knappen så vore de grymt snällt, annars kan du bara skriva en kommentar vad du tycker om den på bloggen :) kramar

Fina bilder

Åh tack!! /gästbloggare Amanda

jätte fina bilder :D

Ja jag vill med jobba som fotograf:) men har förstått att de är jävligt svårt att få jobb som det. Kanske lättare att frilansa. Har du tänkt vidare utbilda dig inom det?:)

sv. varsågod

Sv: åh tusen tack för din fina kommentar, värmer hur mycket som helst <3

jo det är bra med mig. lite seg av mig men kan ha och göra med att det har varit en lång dag och att klockan är 12 på natten..xD

åh så fin bild!

Hoppas du har fått en bra start på denna fina tisdag! kramar

Tack så jätte mycket!!:)

sv: okej kul, jag ska gå på bio, gymma och sen vet jag inte mer haha :P

Hoppas du har en fin tisdag:)

Sv: Tack så jättemycket:) och otroligt fina bilder =) Ska bli roligt att få se hur ditt hår blir sen :))

Sv: Det måste varit runt tolv-tiden :) och jag hade jätteroligt men det var bara Emil och jag som gick dit för dom andra var så trötta så vi stannade inte så länge :)

Du är en grym fotograf! :)

Svar; Å tack så mycket!

Ja:)
Allt bra med dig snäckan, ??

*svar:* Har Paow varit med i Djungelnsdrottning? Det visste jag inte, haha, hur då pantad? :p

fina bilder :D

Riktigt fin bild på dig i headern

Så fina bilder!

sv: Tack så mycket. Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra dag! :)

sv: jaa verkligen :)
hoppas du får en bra dag :D kram

Vilka fina bilder!

hoppas du har fått en bra start på denna fina onsdag!kramar

*svar:* Jo men jag har för mig att det heter nåt med djungeldrottning eller nåt, har för mig att hon Caty va med där. Jaså, ja, Paow visade boobisen och klädde glatt av sig alla kläder, ja förutom underkläderna, i gårdagens avsnitt av Paradise Hotel, så ja, får se vad mer hon bjuder på. Fast att göra sådär i första avsnittet hon är med i säger ju mkt..

sv: jajamen jag stortrivs! :D

sv. ja det kanske jag gör! :D

Sv: varsågod! :D

Fina bilder! :)

Sv: allt bra idag då? :)

Fin blogg allt bra? :)

Hur blev håret?

Kul att man hinner med det man tycker är kul! :) Skönt med lugn helg! Kram

Fina bilder! :) Du verkar vara bra på att fotta ;)

Underbara bilder!

Det låter som en trevlig helg ^^

fina bilder :D

fina :)

Fina bilder!!
kram























Follow my on Bloglovin







Trackback