Första oktober tjugotusen tretton

Mina sex senaste bilder ifrån Instagram
 
Första Oktober och det innerbär att om två månader börjar nedräkningen till Julafton. Som några kanske visste så var jag och Humlan i Stockholm för att hälsa på några vänner. Förutom att träffa våra saknade vänner så fick vi tid till att vara publik i idolstudion. Shopping, utgång och bio fick vi också trycka in i schemat innan vi lämnade huvudstaden, Stockholm.
 
Den 30 November ska vi tillbaka till Stockholm och röja. Fast då kommer vi gå på November Ligths och jag är hyper taggad inför den dagen. Började första Oktober med att träffa Viktoria för att planera inför helgen då vi ÄNTLIGEN ska ha våran studentfest. Jag vet vad ni tänker, men vi ville hitta en bra lokal och dag. Innan har alla haft sommarjobb så det har aldrig funnit något bra tillfälle.

Kommentarer

sv: tack så mkt :D

sv: tack så mkt :D

gott fikat ser ut ;D

Härliga bilder!
Svar: Det är bara bra här :) själv då?

mysiga bilder!

sv: allt bra idag?`:D

Härliga bilder! :D

Härliga bilder !:)

sv: Den senaste veckan har inte varit så bra men det blev bättre sedan igår :) Hur är det själv?

härliga bilder, mycket bilder gillar vi! :D

god natt sötnos! :)

Sv: hihi åh visst är han :') oooj första som jag hör som inte gillar erik hehe ;)
vad härligt och höra! det är bra med mig :) det var så lite så, åh tack snälla sötis :) kram på dig!

nice :)

Sv: Jag redigerar en video :) Själv?

sv: härligt, jadå :D

Så himla härliga bilder! :)

Sv: Okej :) Vad ska du göra idag då?

Sv; hihi oki ;)
vad härligt och höra! men åh tack sötnos! måste ju bara säga detsamma :D har du gjort ombre? sjukt snyggt! ska med göra det, och har nästan precis bokat tid :D kramis

Sv: Tack så mycket :) och härliga bilder!! Låter som om du har haft några riktigt bra dagar! =)

Oj nu minns jag inte vad vi skrev. Förlåt.
Skönt att det börjar bli bra med dig också :)

Hej!
Nu har jag uppdaterat min bloppis med massa olika saker :)
Finns nu över 100 saker uppe i bloppisen och priserna ligger mellan 1kr-100kr.
En riktig MEGABLOPPIS, kika gärna in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Har du haft en fin torsdag? :D

härliga bilder :)

Ser ut som du haft asgoa stunder juu!!

sv: Visst är det! I'm in looooove!























Follow my on Bloglovin







Trackback