Fotograf på nattklubb, Terrassen

 
 
 
 Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 15-50mm 
 
     Nämen titta här kommer lite vimmel bilder, varför då undrar ni säkert? Terrassen är den nya nattklubben här på ön och hade invigning
     för en månad sedan. Som det ser ut nu så kommer jag under hösten/vintern vara fotograf på nattklubben. Känner mig väldigt taggad
     efter några få kvällar som fotograf på Terrassen. Miljön är väldigt skön att fotografera i så det här kommer jag älska!
 
     Helgen blev väldigt lyckad och äntligen fick jag ha min efterlängtade studentfest. Bättre sent än aldrig säger jag och tackar för alla fina
     presenter. Som några kanske visste så har jag inte haft tid med studentfesten innan, men ifredags blev den av.

Kommentarer

sv: jaså, ber om ursäkt i såna fall :)

Härliga bilder!

Sv. åh tusen tack hihi! :'D kram

Svar: Tack så otroligt mycket, vad kul att du tycker det ♥

Sv: Varsågod :)

Så bra bilder:)

Åh jag älskar din header!

Sv: okej härligt! :) vad söker du för jobb, något speciellt?
Jag ligger just nu i sängen och snackar med en kompis :)

Åh häftigt att du får va där och fota i vimlet :D

Härliga bilder :D

Åh vad kul att du fick till festen :)

svar: hehe
allt bra idag?

Svar: har nog inga planer alls tror jag ^^

Varför har du inte haft studentfest tidigare? :) Men som sagt, bättre sent än aldrig!! :)

Sv: Tack så mycket! :)

Svar: Tack så mycket! :)

Vad kul!! Grattis :)

Jag försöker fota mycket, har haft ett väldigt långt uppehåll, men vill börja fota mer :)

Allt är bra, hur är det själv?=)

nice :)

sv; Hihi, att det ligger en liten bebis i min mage kanske ;)?

Va roligt, grattis :)

*svar:* Tack så mkt Bea :)

haft en bra tisdag?

Sv: Tack detsamma sötis! :D kram

vad kul att ha studentfest, finally :D

ja min dag har varit fantastisk! :D ska ta och sova snart dock.. ;-) trött som ett as.. :P

hehe ja.. :)
nej sova va det nu.. :) natt natt sötnos!

- Tack! :)

tack fina du!
Hoppas allt är bra med dig? :)

kul att va fotograf! :)

gött=) skönt att du gillade att fota på klubben, nice att jobba med sånt man tycker är kul & trivs med=)

sv: haha okej, önskar dig en fin dag iallafall! :) kram

Sv: Ja visst är de fina!:)) kram

sv; taack :)

sv. Ja det är dem verkligen, hon har en del snygga plagg. :)

Sv. Tack! Bloglovin byte? :)

sv; Tack så mycket :). Allt känns fortfarande väldigt overkligt :)

sköna bilder :)

sv: okej :) näe man blir väl glad av alla jobb :) i alla fall nästan ;)

Hoppas du får en fortsatt fin onsdag sötnos!

*svar:* Varsågod! :)

Vad roligt :)

Sv: Varsågod :D

trevligt :)

sv; åh tack :)

Vad roligt tjejen!

Sv: allt bra med dig idag? :)

svar: hehe härligt.
Jodå det är bara bra med mig :)

Fina bilder :) Vart bor du? Vilken ö? :))

Fina bilder!

Hur gör du för att få så bra bilder i den miljön? Blixt? Objektiv? Andra tips?























Follow my on Bloglovin







Trackback