Fotografering med Matilda Björnlund

 
Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Matilda Björnlund | Canon EOS 7D + Canon EF 15-50mm 
 
    Trodde seriöst jag skulle hinna med bloggen i helgen, men det blev icke så av många olika anledningar. Min lillebror kom till ön precis
    innan helgen och därefter har det bara vart jobb och en fotografering med Matilda. Gårdagen bestod bara av att redigera bilder som
    ibland kan ta en evighet när datan inte vill samabeta med mig. Det bästa av allt är att den delen är klar nu, wihioo!
 
    Mitt humör under hela helgen har vart kaos. Massor av problem både på jobbet och utöver. Efter helgen blev det istället krångel och
    stress så jag har inte vart på speciellt bra humör då heller. Men efter den här dagen med mina bröder känns allt bättre, plus att alla
    saker som jag var tvungen att fixa börjar äntligen bli klart. Vad har ni haft för er för roligt i helgen?

Kommentarer

Så grymt fin bild! :D

Sv: Ingen orsak!

Så himla fin bild! Älskar redigeringen!:D

sv: hihi, precis som du!:) Kramisar♥

Jätte fin bild!!:D

Gud vad du tar fina bilder! =)
Jag ska få en systemkamera i julklapp :)

Superfin bild!
Svar: Det är bara bra :) Har ju lov från skolan, så under den här veckan finns det inga måsten :) Själv då? :)

Fin bild:)

Jag har varit å fest och bio

Tack. :)

svar :)
hoppas du får en fin onsdag!

Svar: så lite så! Och vad kul art du gillar mina bilder :D

Fin bild!

Fin bild :)

sv: Tack raring!

sv: hehe :)
allt bra idag? :D

så fin :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

fin bild :)

så fin bild! :D

SV: Tack så mycket, detsamma! :D

sv: härligt, jadå :D

Sv; eller hur!! älskar dem :)

vad gör du för kul då sötnos?

Gilla gärna min sida på Facebook.
http://facebook.com/photoframe.se

fin bild :D

Fin :)

Sv: Vist är det, älskar dom!!
Kram

Men så fin!!

så fin bild!

Fin bild :)) Hoppas helgen blir bättre då! :)

Allt bra med dig? :)

ibland hinner man inte blogga händer mig rätt ofta :(

Seriöst vilken sjukt fin bild!!

Vilken fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback