kärlek i första ögonkastet

 
Bilder ifrån www.hemnet.se
 

Kommentarer

Är det snyggt eller snyggt

svar: härligt. Jodå den har varit helt okej :)

underbart!

Tack! :)

shiit så snyggt!!

åh shit vad fint, skulle vara en dröm och ha det så :D

*svar:* Va roligt! :)

Ser ju riktigt härligt ut!

- Okej, skolan är det ända jag har hunnit med, har dock inte slutat än :p
Hoppas du får en bra dag!

Men åh vad ljust och fräscht :D

VINN ETT VALFRITT ARMBAND ELLER BLI DAGENS BLOGG!
http://fames.se/angeliqueskroder/

sv; Mja, lika mycket jobb varje vecka :). HAha.

Åh gud vad fint!

så fint :D

jadå, sj ? :)

Har du sett den nya video som sprids? GE HENNE ALL CRED.

http://www.youtube.com/watch?v=04hopS5e54I

Så jävla modigt, tycker inte du det? Våga sprida kärlek och stoppa näthat. Alla som är med, visa ditt stöd ock

sv: Tack så mycket. :) Det är min halsduk hehe, jag köpte den på primark i England när vi var där i september tyvärr!

sv: Förstår det, den är otroligt mysig faktiskt!

allt bra med snyggaste beatrice idag då?

Gaaalet fint! :))

Sv: Okej, men hoppas du hittar perfekta bostaden snart då :)

Sv: Varsågod :)

åh vad fint!

Tack snälla du!

Gud vad fint!! Snygg blogg du har! Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? :D

sv: okej jag svarar på kommentarer :)

Vilken fin bostad. Jag älskar att kolla på hemnet.

sv; Yes :))

Det där köket och sovrummet vill jag ha!

Åh vad fint!!

Hoppas allt är bra med dig!

Gud vad fint! Håller med dig om kärlek vid första ögonkastet! Är allt bra med dig då? Kram!

sv. Verkligen. :)

Sv: Hihi jadå den har varit ok! själv? :D kram

sv; Japp, nu börjar det ta sig :))

sv: åh tack så jättemycket, din med!
ha en bra dag, kram

Sjukt fint!

sv; :))

sv. Gillar speciellt det där "uterummet". :)

ÅH drömmen!!!

sv: allt bra idag då? :D

Svar: Haha, tack du! :) Kram

Åh, helt fast!

Sv; Tack! :D

kika in på hemnet.se igår efter jag sätt detta inlägget, det är kul att titta på dyra och lyxiga hus :)

åh så fint:D

svar: hihi :)
ohh vad stilrent! :D

fint!

svar: hihi ja :)

Första bilden!! *__* <3

Hej vad fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och lämna gärna en liten kommentar efter dig karm :)

Nej vad vackert! Dog en aning över uteplatsen!

Vad härligt! Det är toppen här, det är ju helg snart och det ska bli så skönt! Vad händer i helgen då? Kram!

Svar: Åh, tack snälla!

Men herreguuud så fint!

Åh vad fint! :D

jätte fin blogg:) du har inte lust att hjälpa mig?=)

Hoppas du har en bra dag!

sv: härligt att höra, jora allt e najs :D

Åh så fint!! :)

Hoppas du haft en bra torsdag :)

whoaaaa, I LOVE IT!

Fan va snyggt :)

åh så fina bilder!

Sv: Tack!!
Kram

Gör du bloglovin byten förresten?

Sv: hih :D

Sv: hih :D

Jag ska till min frisör på tisdag och jag kommer spara din header bild om de är ok för vill gärna ungefär ha din färg för ska med färga ombre som jag sagt hihi ;)

Sv: Jag är 20år och dom andra är 24år, vilken gräns är det? :)

äälsksar sovrummet<3

åh galet fint!!

sv: det förstår jag :)

Åh härligt!

underbart!

underbart!

om man ändå bodde sådär :)

Åh så stor och fin säng! En sån hade jag velat ha! :D

underbara Bilder :D

så fint! :)

Så fint!

fan så najs inspiration, sådär skulle man bo alltså! älskar sovrummet :)

Sjukt fint!

Åh, så himla fint! Jag längtar till dagen så man har råd att flytta till något fint ställe! :)

Så snyggt ju!

Härlig inspo

Wow så underbart fint! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback