Vimmel bilder och två nyheter jag älskar!

 
 
Fotograf & Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 15-50mm 

     Bjuder på två vimmel bilder ifrån lördagen. I helgen blir det ännu flera härliga bilder, ikväll blir det en vanlig After Work och imorgon
     blir det maskerad på Terrassen. Anledningen till varför jag inte hinner blogga är eftersom jag jobbar på Terrassen och hela helgen går
     åt av att jobba och även lite festligheter. Har även hunnit med att jobba på Konsum två dagar den här veckan.
 
     Två nyheter som fått mig på bättre humör den här veckan, Bråvalla har släppt nya datum till nästa sommar och jag har redan börjat
     boka upp dom dagarna. Den andra nyheten är att NAUSE kommer till November Ligths, det kommer verkligen spåra på ett bra sätt.
     43 dagar kvar tills en riktigt bra fest kan börja med några av mina vänner. Någon som ska på November Ligths?

Kommentarer

Fina bilder :)

Åh härliga bilder!
Sv: hihi ja jag får se vad jag bestämmer mig för, yes det klart! :D kram

Härliga bilder :D

sköna bilder :)

sv: varsågod :)

svar: jasså? de är så söta!:D

sv: jajjamen :)
haft en bra dag? :)

Jag har samma tapet som på första bilden! :D

Nu följer jag dig och blev nummer 426! Följ gärna tillbaka! :D

va fina bilder

sv. Så lite så, tack själv.
Tack så hemskt mycket. :)

Sv: Varsågod! :D

Så fina bilder :)

sv: vad bra, jora :)

Hoppas du får en riktigt mysig lördagskväll :)

Vilka härliga nyheter!

Vad roligt! Hur gick det med fotograferingen? Kram!

svar: hehe, allt bra idag? :)

Hoppas du har en bra dag!

sv; så lite så :) okej

nause är jättebra!

hoppas du haft en fin helg!

Sv: Så himla snällt!! Vi ska dit den 8-10 november :)

och fina bilder =)

sv: vad bra, jora gårdagen var okej :)

Älskar ditt hår :) Så snyggt med ombre!

Snygga!!!

sv: ja :)
gjort idag då? :)

Såå härligt!

sv: åh tuse tack :D
kramis♥

Superfina bilder!:)

sv: Joo,det är bara bra tack!:) Själv?:) Kramisar♥

Jag var på Nause på grönan och det var riktigt grymt! :D

- Hehe, vad bra att någon gillade det ;) Jag tycker också att det är kul att läsa sånna :)























Follow my on Bloglovin







Trackback