Iphone 5 black

Vet inte hur länge jag har haft min Iphone 5 men inte längre än en månad. Om inte alla pratar om det nya spelat GTA V så pratar alla om IOS 7. Har inte uppdaterat min mobil, men kan säga att jag hatar designen. & jag vill inte uppdatera den pga av designen.
 
Det ser ut som en windows data eller en android mobil. Skulle kunna skriva en hel bok varför jag hatar designen, tycker dom har förstört själva designen som Iphone alltid haft. Jag skaffade inte Iphone på grund av att få android designen.
 
Min åsikt om den nya uppdateringen, vad tycker ni själva?

Kommentarer

synd att du inte gillar designen :/

Tycker som du att det är för likt en android telefon i designen. Jag tycker kanske inte att det är fel eller jättefult med en android design men om man har en iPhone så vill man ju gärna ha en design där det syns att det är en iPhone. Om jag hade haft en iPhone hade jag nog uppdaterat ändå för att själva mobilen blir bättre.

Har inte heller uppdaterad och fy så hemsk designen var! Vilket småbarn lätt dem göra det?

Sv: okej!:)
Jag har gjort uppdateringen, tycker den är hur mycket bättre som helst. Apparna ser kanske lite mer "barnsliga" ut men alla andra funktioner väger verkligen upp det!

Jag håller verkligen med dig! Det är som om jag själv skulle kunna skrivit inlägget ;) Designen är hemsk och liknar verkligen android!! Inte alls vad man vill ha när man äger iPhone ju ..

älskar ios7 hihi..

sv: här är allt bra, hur är det själv? kram!

sv: härligt, jora allt e bra :D

Hallå där tjejen!
Försöker sprida min blogg, skulle vara jätte roligt om du ville kolla in den! :)
Kram!

sv: jo tack det är bra, hur är det själv? :)

jag älskar ios7, mycket snyggare och enklare nu!

Jag har inte uppdaterat än, vet inte om jag ids göra det. Min kompis har det och hon verkar gilla den :)
sv; okej vad bra :) bara bra

Jag uppdaterade den och jag ångrar men något som in i skogen :( Designen är verkligen inte snygg, allt ser bara konstigt ut och jag gillar den verkligen inte. Den är hemsk haha Ne, usch säger jag bara om den!

Hört många klagomål om designen och funktionerna! Synd det, men jag slipper iaf uppdatera då jag har android...

Sv; Jadu det blir nog lite festligheter sj? :)

Jag hatade iOS 7 designen men laddade hem den ändå av ren nyfikenhet. Jag ångrar det inte! Tycker om det, dock ser ju apparna lite tråkiga och platta ut. Även den vita bakgrunden som är här och där på tex mina bilder osv. Tycker dock att det är kul med lite nytt! :)

jag ska snart ta och köpa mig 5an men måste nog vänta några månader till..:P

jag har faktiskt inte heller uppdaterat min iphone för jag vet inte riktigt vad jag ska ta för ställning till fråga, en del tycker om självaste funktionerna i uppdateringen men och andra sidan gillar de inte designen!..

jag uppdaterade min iphone och ångrade mig lika snabbt haha, gillar inte heller designen alls, apple har verkligen misslyckats med det :/

Sv: ja :/

Sv: Tack så jätte mycket!
Tror jag har sagt det förut men det tåls att säga igen, din design är verkligen sååå snygg!

Sv; haha, ja det undrar jag också? Det ser ju ut som om det vore ett barn som har ritat den :S

Sv: Så lite så! Allt bra med dig? :D
Kram

Håller helt klart med dig, tycker den nya designen är riktigt ful och jag har inte ens en iPhone ^^

tycker att ios 7 är rätt snyggt faktiskt, när man har haft det i ett par dagar så vänjer man sig och det är egentligen inte så stor skillnad :) kram!

SV: Ja designen är kanske inte riktigt lika snygg som den förra men den är absolut värd det. Dessutom så vänjer man sig väldigt fort!:)

sv: jajjamen :)

Vilken fin design du har!!

Blö, jag gillar inte heller uppdateringen, men jag uppdaterade den i alla fall. Ångrar det så sjukt mycket :(

-åh tack! :)

asså jag bara älskar ditt hår på header! så himla fint verkligen!

hejsan var med i min veckans blogg :)

allt bra med dig snygging? :)

Jag hatade också designen först, tyckte det såg ut som en android telefon! men sen när jag laddade ner den så förstod jag inte varför jag tyckte så. Den är jättefin och mycket bättre än den förra!! du kommer ändå måsta ladda ner den förr eller senare :/

sv: Tacktack! :)

Sv: helt okej själv? :)

jo då det rullar på.. ;-) ska sätta mig och fixa med mina naglar snart och det är ju ganska avslappnande och härlig sysselsättning.. ;-)

Jag gillar den nya och gamla designen, den nya är liksom mer stilren och snygg tycker jag :) Jag älskar den! :D

Oj vad längesedan jag kikade in här. Hoppas allt är bra med dig!

sv: jora min helg har vart bra din då? :D

sv;
Våga vägra iOS 7! :) Fast jag har inte mycket till val just nu, jag som har android menmen våga vägra iPhone också!! ..haha nej nu går det överstyr. :)

Jag har inte uppdaterat min heller....men förr eller senare måste man väl göra det:/

allt bra med dig? :)

Sv; jaa, det får man hoppas på :)
Nja, inte så bra. Är sjuk "/
Själv då? :)

jag tycker själv att den gamla designen är snygg, eller det är lixom iphone. Den nya börja jag gilla mer nu eftersom jag har vant mig vi den :)
sv. ja, visst! :)

okejokej :)

Håller med dig! Har inte heller uppdaterar pga det haha :)

Sv: Jo men det är nytt och jag tror man vänjer sig, eller jag vet att man gör det :) Det hade varit skit nice om dom kunde komma med en uppdatering som gör att man kan ändra p "bakgrundsfärgen" i bildgalleriet osv, hade blivit mycket roligare :)

sv: haha jodå det är bara bra här :)
härligt!

göres?

sv: Tack så mycket! Var i sverige bor du?:)

sv;
Bra håll kvar vid det gamla! :D Don't be a mainstreamer! (Y)

Håller med dig totalt och har också vägrat att uppdatera!

Jag har iphone men ej uppat. Kunde väl tagit in kreativa folk, som gjort det pampigt

Det ser ut som ett barnkalas! .. :(

De finns så mkt kreativa människor så gör dom en sådan tråkig design på den nya. Det är helt otroligt

Gillar inte häller den nya uppdateringen det ser mer ut som mer för någon annan mobil det är liksom inte för iPhone tycker inte jag..

tycker inte heller om designen, var mkt bättre innan :/

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker än, dock känns den som en helt ny mobil!

Tycker precis som dig att den är lik windows ikoner och liknande! Det är lite synd tycker jag:/

sv: Jaa, det ska bli otroligt kul!:D kramisar<3























Follow my on Bloglovin







Trackback