Platser jag vill besöka - del två

 
Förra veckan började jag med en ny kategori ''platser jag vill besöka'' som ni också borde besöka. Här kommer mitt andra inlägg på platser som jag vill besöka helst nu. Packa väskan och dra är enkelt att säga, men man ska ha pengar också.
 
 
 
 
Ligurien, Italien - Denna underbara del av Ligurien var okänd tills rycktes spreds sig. Nu har det blivit en favoritplats för många besökare. Skulle lätt kunna bli min favoritplats också, se färgerna och utsikten. I'm in love!
 
 
 
 
Stillahavet, Fiji - Är pärlan i Stillahavet och ett tropiskt paradis som består av 333 öar. Fiji kan du upptäcka magiska och natursköna landskap. Uppleva mängder av äventyr och aktiviteter är aldrig fel. Skulle helst vilja åka NU!
 
 
 
 
Reykjavik, Island -  Ååå, även fast jag har besökt den här magiska naturen med min gamla klass så måste jag dit snart igen. Vi fick upptäcka galet mycket på våran resa, men det finns SÅÅÅ mycket kvar som man kan upptäcka.
 
Bilderna är ifrån google

Kommentarer

riktigt! :)

Oh shit vilken fin blogg du har!! Skitfin design, bra bilder, ja allt! :D

åå det skulle jag med vilja!! Sjukt vad fint :)

Jaa! Bra och ovanlig kategori! :)

Magiska platser. Finns så mycket att se och uppleva där i världen.

Ja det förstår jag! Lite annat är ju kul ibland :)
Ha en bra kväll :)

Tycker att det där i Italien såg härligt ut!

vill också :)

sååå fina bilder, vill också till Italien! :D

SV: Åh tack så mycket finaste du!!<3
kram kram!

Åh så underbart det skulle vara att få fara till dom där destinationerna :D

ser fint ut :)

Jäklar, Fiji ser helt magiskt ut! Dit vill jag!

Tack så mycket! :)

Älskar dina inlägg som dessa, såå himla kul att läsa och man får framförallt tips på resor som man bara måste besöka! :) Riktigt roligt! Ha det bra, kramkram!

sv; tack så jättemycket! fin blogg! :)

sv: Taaack! :)

Finns ingen anledning till att ljuga så!:)

hejsan sötnos! :D
allt bra med dig? jag försöker komma in i bloggandet igen och har smått startat med lite fler inlägg. Har ju bloggat hela tiden men den senaste tiden har jag bloggat typ 1-2 inlägg i veckan och det känns supertrist! :( Mitt nästa steg är att ta bort bloggar som inte existerar längre som jag "följer" på bloglovin. Synd att kalla att jag följer dem om de inte finns mer. ^^ Vilket jag håller på med just nu och ser att du fortfarande skriver och då behåller jag dig så klart och för hoppningsvis kommer jag att kolla in oftare nu när jag vill komma igång med bloggen ordentligt igen.
Hoppas du får en bra påskvecka sötnos!

hehe nej då, jag har inte slutat men bloggar för sällan och jag saknar det verkligen asmycket! och jag saknar din blogg! du är alltid så inspirerande!

ja verkligen!
hehe tur det då! ^^
åh, jag hoppas att jag verkligen kommer igång med bloggen på riktigt igen! orkar inte vänta till sommaren! måste hitta en balans mellan jobbet och bloggen så att jag hinner med bloggen och alltid har något att blogga om. tråkigt annars ju! ^^

Fiji såg ju helt underbart ut! :)

Men blir som sagt alltid lika glad av att läsa snälla saker! :)

Men blir som sagt alltid lika glad av att läsa snälla saker!:)

så härliga platser ! :)

ååh underbra platser ju! kram

jag vill också till italien min syster har vart där och hon älskade det!

sv : johodå^^

Ser helt underbart ut!

Härliga ställen

Jag ska åka till Island i början av Juni. Dock ska vi spendera hela tiden på östkusten. Men det gör inget eftersom att jag redan har varit i Reykjavik förut :)

Hur är det?:)

Svar: Så kul! Det blir nog ganska lugnt för min del :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills!
Kram!
//Ledsen för sent svar//

Hoppas du har en bra dag! :)

Vackert!!

sv: härligt, jadå :)

härliga bilder :)

Alla de där platserna vill jag också till. Tänk om man hade pengar att kunna resa så mycket man ville.

Åh, har länge velat åka till Island för att fota! :)

Vill också, finns så mycket fint som man måste besöka!

sv: Men vad roligt :)

sv: tack tack :)

Åh Fiji vill jag också besöka!!

Åhh vill med dit :D

sv: Härligt! Jo det är bara bra här å :)

Svar: Allt är bara bra med mig, är allt bra med dig? :)

Sv: tack!
Ja jösses va platser det finns som man vill besöka

Jag hade också velat besöka de platserna :)

Fiji verkar så himla fint, dit måste jag verkligen!

Island vore häftigt!
Rolig kategori:)

åh underbart!

sv; tack så mycket :)

Sv; tack så mycket själv! :)

Åh vilka underbara bilder!

Ser helt underbart ut!

åh vilka vackra platser!!
sv: jasså hur tyckte du det var då? :D själv tyckte jag det stora dansgolvet kunde ha varit större ;)

Italien ser ju sjukt vackert ut! Island verkar också fett coolt. Blir verkligen inspirerad av sådana här inlägg!

intressant :D

sv: åh jaaa :D
Kramis,glad påsk♡

Åh italien drömmer jag om!

sv: vet inte, bloggar inte hela tiden och inte om varje dag utan ibland skriver jag vad jag har gjort och ibland skriver jag något annat, och sen om jag skriver vad jag gjort dagen efter det så tar jag inte med dagen där emellan :P

Åh italien drömmer jag om!

sv: vet inte, bloggar inte hela tiden och inte om varje dag utan ibland skriver jag vad jag har gjort och ibland skriver jag något annat, och sen om jag skriver vad jag gjort dagen efter det så tar jag inte med dagen där emellan :P

åh nej fy vad härligt, haha åh vill bara åka dit nu!!

sv: ja verkligen, tack! ^^

sååå fina platser! följer gärna med till alla tre :D man skulle ha lite mer tur på de där trisslotterna...

tack så mycket :)

Åh vill också åka till Island, hihi! Det finns sååå mke och se omg!! kram på dig <3

Åh vill också besöka dessa platser!!

sv: Tack så mycket :)

sv: Det är bara bra med mig! Med dig då? :)

Åh så härligt!

Vill också dit!

Å vad man blir sugen på att åka utomlands!

Wow, håller med! Riktigt härliga bilder!

Herregud vilka fina bilder!!

Såg ut som riktigt härliga ställen!! :)

fina bilder och dit vill jag verkligen :) bra blogg förresten! go for it

Jag vill också verkligen åka till Island, speciellt efter att ha sett Walter Mitty :D

jag vill också åka till ligurien, så himla vackert! tänk att få bo där liksom!:)

Nu blev jag resesugen .................. igen























Follow my on Bloglovin







Trackback