Startar veckan med en smoothie ute i solen

 
 
 
Tänker börja mitt snabba inlägg med att berätta att jag är frisk och kan äntligen springa ut i solen utan att behöva komma in och vara helt förstörd i hela kroppen. Helgen har bestått av lite fotografering, fest och sen lite små pyssel. En helt okej helg om ni frågar mig, nu är jag taggad för veckans nya och spännande äventyr som står på schemat.
 
Började dagen med en liten smoothie och resten av dagen ska jag umgås med mina småsyskon som ska sova hos mig inatt. Tvivlar inte en sekund på att dagen kan gå snett, men man kan aldrig vara helt säker på en magkänsla.

Kommentarer

Skönt att du är bra igen :)

Aww, tack sötnos! :) betyder så mycket att komma från dig som är värsta grymma fotobloggerskan liksom! ^^

Sv: härligt att höra, jora de e bra med mig bara lite trött hehe :P

gott!

Mums!

Härligt att du är bättre!

De är bra med oss hur är de själv? :)

åå så härlig bild!
Ha en bra start på veckan!

MUMMS såå gott!
sv: haha jo sant! kram

Hej! Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :) Kram

MMMM va gott!
kram♡

Mumsigt det såg ut :)

Gud så gott!

Mums!

gott med smoothie!

sv; åh tack så himla mycket :) glad jag blir!

mums, vad gott! älskar smoothies!

Haha säger bara sanningen ju! ^^

hoppas du får dig en bra tisdag! kram

Smoothie är så gott :D

Sv: några planer idag? :)

okej vad kul! jag följer dig nu, så säg gärna till när du följer mig också! :) Kram på dig

sv: Tack :)
Allt bra med dig idag ? :)
kram

åh, så gott :)
hoppas du har en bra tisdag!

Skönt du är frisk igen :)

lade till dig på bloglovin blev nr 442 :)

Ha nu en trevlig tisdagskväll :)

Hoppas att du haft en underbar dag! :)

åh så gott!!

sv: jaha, okej :)

sv. åh förstår det! kram

svar:åh tack! :)

Så himla gott!

svar:åh tack! :)

Så himla gott!

Lät härligt :)

sv tusen tack :D
kram♡

svar: Tack!

ååh mums så gott :D

Vad gott tur du är bra

Gott :D























Follow my on Bloglovin







Trackback