Dagens photoshoot med Humlan

 
 
 
Vädret stoppar inte mig och Humlan, blev en mini roadtrip på landet för att fotografera även fast vädret var dåligt.
 
 
 
 
Älskar lediga dagar och utnyttjar dom till 100 procent precis som jag gjort med den här dagen. Förutom dagens mini roadtrip så var jag på en längre roadtrip i helgen. Åkte nämligen upp till Stockholm för att se på Diggiloo och mysa runt i huvudstaden. Lika bra att passa på när man har en ledig helg och dessutom har tid med en Stockholmsresa.
 

Kommentarer

Snyggt! :)

Ja man ska verkligen utnyttja en ledig dag, vad man än gör :)

sv: Nämen åh vad kul! Var på allsång på skansen för ett tag sen o då var dem där. Det var trevligt! :)

Hur är det annars med dig idag? Vad ska du hitta på? :D

vad fin :)

Sv: ja :)

Fina bilder :)

Fin jacka :)

Så härligt :)
Fina bilder!

Jättefina bilder! :)

Fin blogg :)

Vilka fina bilder :D

Vilka fina bilder :) kram

Så lite så! :)

snyggt!! Ha en trevlig kväll!

- med mig är det bara bra, hur är de själv söta du? :) kram

sv: Ja det är jätteroligt! :)

Okej vad skönt! Vad är det du jobbar med? :)
Har du några roliga planer inför helgen annars? :D

Sv: Det finns mycket man kan göra som konsument för att förhindra att det blir så här!

sv: Okej vad trevligt! :) Alltid lika kul o umgås med kompisar! Jag ska också träffa kompisar o nästa helg ska man på fest tydligen haha :D Så det lär ju bli trevligt. Hur är det annars idag? Några planer inför dagen? :D

såå fina bilder! :D
sv; tack sötnos ❤

åh så fina bilder!!

Sv: hihi ja visst är de :D

Jätte fina bilder! :)

Sv: så lite så :D

Vart har du köpt toppen? :O

- åh vad härligt att höra tjejen :) kram

Så fina bilder :)

skönt att göra lite små resor ju hihi :)

fina bilder

ååh fint :)

Sv: Ha en fin fredag! :)

sv: Ja det tycker jag med :)
Hur mår du annars idag? Några planer inför dagen? :)

Sv: ja :)

Blev lite av ett bakslag igår när jag var hos Vuxenutbildningen. Från att göra om 2 kurser till 12 st. Men bara gilla läget och Sveriges system, då gymnasiebetyg max får vara 8 år och mina är 14 år. Måste läsa om för att få en yrkesexamen. Några roliga planer denna helgen? Jag ska bara ta de lugnt o göra så lite som möjligt.

men gud vilken fin tjej :)

Önskar dig en fin helg tjejen :) kram

Fina bilder på Humlan! :)

snygga bilder!! ha en fin kväll! =) delta gärna i min tävling om du vill det =)

Härliga bilder!
Håller med dig, ledighet ska man ta vara på och göra det bästa utav ;)

Gud så vacker du är!! :) SÅ fin tjejen! Ha en underbar lördag tjejen, kramar på dig!

Nu var denna helgen snart slut igen.. Något roligt inplanerat i den kommande veckan? Jag ska till Ullared på onsdag, så jag längtar :) Shopping är aldrig fel :)

Fina bilder! :)

så snygg tröja!

Hoppas du har haft en bra helg :)

Fina bilder :)

Fin blogg du har! Och super fina bilder :)

Söta bilder! :) Lediga dagar är verkligen härliga! :)

sv: Tack så mycket! :)

Så fina bilder! :)

Hej,
Jag är med i en tävling Loreal håller, där priset är min dröm! Att få titeln Loreal Paris Trendsetter 2015, man får göra allt som har med mode att göra allt ifrån att åka på modeevent och chansen att träffa stora ikoner inom mode. Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig om du gillar mitt bidrag! http://lorealparis.se/all-about-style/3412/ Tack på förhand och för att du läste detta, kramar Sanna!
/ Www.fashionjoint.se























Follow my on Bloglovin







Trackback