Home inspiration

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är ifrån hemnet och printrest.
 
Kom hem från ett kvällspass för ungefär 60 minuter sedan. Hatar verkligen att jobba i butik på kvällen, tiden går alldeles för sakta. Usch, mår bara dåligt av att tänka på kvällspass. Resten av kvällen kommer spenderas hemma i soffan, kan knappt minnas sist jag var hemma en lördagkväll. Ganska skönt men är redan sjukt uttråkad.
 
Och när jag är uttråkad sitter jag och drömmer mig bort bland alla snygga och mysiga lägenheter. Vilken slutar med att jag får ångest eftersom jag redan är sugen på att flytta. Nog om detta, jag får göra det bästa av resten av kvällen.
 

Kommentarer

Härliga inspo bilder! :)
SV: Ja men visst är det så. Man känner i kroppen om man har hittat rätt. Visst jag har varit kär och älskat tidigare i mitt liv, men absolut inte på det sättet som jag gör nu. Jag har haft väldigt destruktiva relationer och farit väldigt illa tidigare. Men i denna mår jag bra, blir respekterad och älskad för mig, för varje cm av mig på utsidan och insidan och det är en helt magisk och underbar känsla!..

Vi bor ca 29 mil i från varandra så det är inte mega långt. Sedan har han även ett fritidshus ca 20 min i från mig här uppe som han är i med barnen på helger när dom kan, lov och större delen av sommaren. Så det funkar.. I bland tar det längre tid innan vi ses, men nu dom senaste 3 månaderna har det varit ofta och det känns underbart. Han kommer på Onsdag kväll och stannar tills söndag, blir några dagar med massa mys som jag ser fram emot <3
Kram

svar: Jaha okej, jag har aldrig haft ett förhllande då man har bott flera mil från varandra. Hoppas ni inte ger upp kärleken då! :)

snygg inspo :)

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~

sv: Okej men var mediaprogrammet en 3årig utbildning eller? :)

Men dra mig vad snyggt! Så jäkla snyggt inrett alltså!

Hur är det annars idag? Planer för dagen? :)

Sv: ja :D
Haft en bra helg? :)

Sv: Tack så himla mycket! :)

svar: Ja man släpper ju inte en bra kille bara sådär :) Jaha ska du flytta dit han bor eller? :)

sv: Okej vad roligt! Är det svårt att lära sig o fotografera så bra som du gör? Är nämligen intresserad hehe :)

Ja det tycker jag med :D
Hur är det annars med dig idag? Vad hittar du på ikväll? :)

svar: Jaha okej, vad ska du plugga då? :)

sv: Haha jadu.. Bra fråga.

Okej, får väl försöka lära mig jag det också på nåt sätt då!

Vad ska du annars göra idag?

Så som jag känner igen mig. Jag kikar på hemnet varje dag och längtan om att flytta blir bara större och större.

Sv; haha okej najs, ska du göra nått speciellt nästa helg? :P
Jora min helg har vart helt okej :P

tack :)
åh, så hade jag gärna haft det hemma hos mig :) snyggt!

Ah så fint! Tycker om bilden på köket himla mycket. Håller faktiskt på att rita ett kök åt mina föräldrar nu så det var bra inspiration! :)

Love it :*

Älskar att kolla inspiration på lägenheter men ja det gör verkligen att man får världens sug att flytta hemifrån!

Åh så himla snygga inspobilder.

Snygg inspiration!

Jag var sjuk.

sv: så lite så :D

så fin inredning :D

Så himla fint!

Sv; Nej men precis, jag förstår!
Jo man försöker ju få till det att ses så ofta tillfälle ges, men i bland suger det verkligen när man inget hellre vill än ses men det går inte :( Som i ert fall, men ni ses snart ska du se och vad underbart de bir då för er :)

Jag ska verklien njuta av mina dagar nu när han kommer på onsdag natt! :) Kram

såå fint!

sv: Tack snälla. Känns skönt att höra :)

Okej ja de är helt klart sant de :)
Hur mår du annars idag?

svar: Åh men va kul! :)

ÄLSKAR ÄLSKAR !!

sv: kul, har inga planer för helgen hehe :P

sv: Tack, vad roligt att du gillar bilderna.

Sv: Verkligen! Det är bara o kämpa på :)

Åh vilka fina inspobilder!

Tack så mycket :D

Haft en bra start på veckan?

så fint!:D

ha en bra dag :)

sv: Det låter bra det :)
Jag mår inget vidare. Är förkyld o har halsfluss så är bara allmänt trött o jävlig :(

vad ska du hitta på idag?

Sv: några planer idag? :)

sv: tack :)

Så fint!

Åh men så vackert! :)

fint det var =)

Åh vad fint!

Sååå fint! Önskar man hade råd bo så...

Vilken underbar inspiration!!

Så fantastiskt fint! 100% min stil..! Lööööv dis! :D

Ååh, kan sitta och kolla på sånnahär inspirations-bilder i flera timmar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback