Sunday Challenge #4

 
TEMA | Lycka
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Tisdagen den 29 Juli - 23:04
Inställningar: Bländare - f/4 | Slutartid - 1/200 | ISO 400
Tanken bakom: Temat är lycka och det är alltid lika svårt eller i alla fall när man måste välja en bild. Men under sommaren har min största lycka vart att få umgås med mina vänner i underbara Burgsvik som alltid kommer vara ett favorit ställe. Att även gå på Så Mycket Burgsvik är ett plus i kanten som skapar ännu mer lycka för mig.
Bildbehandling: Beskärt bilden, ökat kontrasten lite smått och gjort bilden svartvit.
 
För att se flera bidrag Annika, Felicia, Julia  Maria & Rebecka - Bidragen kan vara sena, men kika in på måndag!
 
 

Kommentarer

vad roligt!

svar: Tack! Vad glad jag blir :')

Sv: jätte mysigt.. Älskar såna dagar, bara vara hemma med Lillan och pyssla med mera :)

Otroligt fin och härlig bild :) kram

Suepr fin bild!! :D

Fantatsisk bild tjejen! SÅ fint! :) Du är så duktig! Ha en underbart fin tisdag, kramar på dig!

Sv: ja :)
Allt bra idag? :)

tack :)
fin bild! Vilket band är det? :)

Vilken talande bild :)

hoppas de går bra med din callenge! :)

Så härlig bild!

Hej, jag skriver mycket om min ätstörning på min blogg och hur jag mår och känner. Vill att folk ska kunna läsa och förstå vad som kan hända osv.. Läs gärna om du vill. Fin blogg du har, kram

vilken rolig utmaning! :D

sv: Tack snälla du:)

SNYGG bild! :D

Vad skönt med små saker som gör en lycklig, liksom att umgås med vänner :) kram!

Några roliga planer inför helgen?

Snyggt! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback