Förälskad i varm choklad med polkagris

 
 
 
 
 Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Suttit flera timmar och även dagar vid min datorn för att hinna klart med min nya design som kommer publiceras några dagar in på det nya året. (har ändrat design typ tjugoåtta gånger) Istället för att få fyrkantiga ögon bestämde jag mig för att ta en paus med lite varm choklad och förhoppningsvis ett samtal ifrån min syster och pappa som är i Thailand.
 
Snaaaaart är min julkalender över då alla vanliga inlägg bara kommer synas här på bloggen. Vet att det är ganska jobbigt att kolla på min blogg då den bara består av luckor ifrån min julkalender. Men försöker kombinera med vanliga inlägg så gott det går.
 

Kommentarer

Åh så gott :D ska allt testa det!

Ser superrgott ut!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Ser superrgott ut!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Men åååh gott!

svar: jaaa, supergott blev det!!

Det ser härligt ut :)

Hoppas du får en underbar julhelg :)

Åhh mysigt. Har dom de bra i Thailand förresten?

sv; Tack så mycket, tyckte också det blev fint :)

sv vad bra

Åh så himla mysigt med polkagris i, måste prova!

Alltså bakgrunden på den här bilden är ju så galet snygg!

MMm vad gott det ser ut!!

- Nej den var ju jättesnygg!

Tusen tack! :D

Sv japp

Ser gott ut :D Kul att det går framåt med nya designen också :)

sv: Ja jag håller med. Det är många som har så fina designer å ena sidan, men på något sätt är det ju roligare att ha lite mer personligt när man gör själv, brukar också göra så haha :)

Super mumsigt! :)

sv: Åhhh fyfasen vad underbart det låter, förstår dig!! Nu längtar jag ännu mer till februari när vi åker :)

Vad gott!
Svar: Gör det! :)

åh va gott det ser ut :D

Mums vad gott och vackert! :)

Mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback