Fotografering och julmarknad med Amanda Jona

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Tisdagen spenderades med Amanda som jag berättade lite kort tidigare i ett inlägg. Ingen av oss hade besökt Stadshuset tidigare och vi båda hade verkligen missat något fint. Istället för att stå bakom kameran stod jag mer framför kameran den dagen.
 
Ganska annorlunda att stå framför kameran eftersom jag sällan gör det, men samtidigt är det sjukt kul. När vi hade kämpat med att stå ute i kylan så var det skönt att komma in i värmen och köpa oss något varmt att dricka innan vi spanade in Gamla Stans julmarknad. Väldigt nöjd med dagen och sjukt kul att få träffa Amanda för andra gången.
 

Kommentarer

Va roligt och mysigt med julmarknad :)

svar: Va snällt av dig, men det kom ingen snö, bara regn, haha :(

Åh va mysigt :)

Underbara bilder!

Hejsan! Nu har jag dragit vinnaren som vunnit ett läppstift från Idun Minerals, blev det du? Gå in och kika! Om inte så får du ha en jätte bra dag och en riktigt god jul! Kram

åh så mysigt och fina bilder!


Sv: hihi tack haha! :D

oj de är du och ngn mer blogg ja va inne på nyss som vart på samma julmarknad hehe så skoj :D fina bilder!

ne ja fick ingen snö bara massa regn här.. ajdå :(

ja de stämmer :D så lite så!

sv: Tack så mycket! :)

Haha, asså kände jag också typ. När jag tog studenten lät det "jag ska aldrig mer plugga i hela mitt långa liv" och sen i somras efter att ha sagt upp mig och ville ha en förändring så spontan-ansökte jag och sen tre dagar senare var jag antagen och började plugga! ;) HELT SJUKT, men det är så jävla kul nu tycker jag eftersom jag pluggar något som jag själv tycker är intressant. Jobbar du eller är du arbetssökande?

Fick min idag men den var för stor :( Blir så opepp på att hitta klänning!

Verkar ju supermysigt med julmarknad, det var jättelänge sen jag var på en!

sv: Tycker egentligen att det är snyggt med ännu bredare, typ att den täcker hela skärmen. I alla fall om man har en bild som har bra upplösning och så, själv är mina bilder av lite halvbra kvalitet så jag vill inte förstora upp dem för mycket haha :)

Vad roligt att träffas sådär:) Ni verkar ha haft det mysigt. Avis jag blir.

sv: åh ja, det brödet är underbart gott!

så mysigt :D

Åh, så fint. Jag älskar att gå på julmarknad!

Sv: Å nej vad tråkigt att allt försvann, får hoppas på att de hinner komma lite till nästa vecka iallafall :)

Och tack för tipset, ska kolla in den filmen :)

Mysigt med julmarknad, bästa som finns :)

åh vilka härliga bilder! :D

sv; haha ja det är lite konstigt. vi hade fått lite snö inatt märkte jag när jag vaknade, men nu är det plusgrader igen så är på väg att smälta bort :P

tack själv tjejen! :)

brukar du vara mer modell än att stå bakom kameran?

sv: jaaa, förstår det! :) Okeej, förstår din panik, jag känner redan så inför juni när jag är klar, men samtidigt vill jag plugga mer liksom. Det låter bra, bara att söka på! Det ordnar sig alltid! Jag pluggar till ekonomiassistent, så det är 8 olika 100poängskurser som jag läser på Hermods via Komvux.

Jaa, känner stressen nu! :(

jaha men de va la skoj ändå :D

Sv: vad roligt att du är med och tävlar, stort lycka till! :)

Sv: hihi så lite så sötis! :D

Åh vad fina bilder! o:

Åh vilka fina bilder!

sv; Åh vad skönt att höra! Min dag har också varit toppen! Kramar♥

Så fina bilder!!

sv: Ja jag hoppas verkligen att det kommer snö hit också! Kram ♥

Mysiga bilder!

Svar: Ja, det får vi göra! :)

svar: Ah det suger verkligen med regn -.-

Tack!

haft en bra dag :D?

sv: Jag är en sån där tråkig människa som vill hålla på med administration och ekonomi, en kontorsråtta alltså! Har alltid älskat ordning och reda, få lösa problem och hålla på med siffror, så det känns givet egentligen! :) Ja, då får jag som en slags yrkesbehörighet, det är bara ett års studier om man läser på helfart. Det låter som en bra plan hörredu, vad vill du plugga?

Nej, jag får åka till stan nästa vecka och handla något som passar bättre! :)

Åh vad roligt att ni hängde med varandra på marknaden :D

vad skönt och höra :D min har vart bra den med!

sv;
Det var det verkligen!! ^^

Du är duktig på att fotografera! Har du lärt dig allt själv eller har du fått hjälp av någon?

Svar: Ja, man bättrar ju på julkänslan ytterligare då med :)

Hoppas du haft en fin dag!

Gamla stan är så mysigt :)

Sv: Det kan jag tänka mig :D

Sv: Tack, hoppas du har en fin kväll med! :)

Vad mysigt med julmarknad! :)

Så mysigt!

Vad trevligt med julmarknad! :)

mysiga bilder :D

Vilka fina bilder, det ser mysigt ut :)

Ser jättemysigt ut!! Skulle också vilja gå på en julmarknad

Åh, så mysigt!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

åh vilka fina bilder!

Åh vad fina bilder!

Sv: Tack så jättemycket :D

Så mysigt det ser ut!

Låter som en toppen dag :)
Ser fram emot att se bilderna :)

Vad mysigt!

Otroligt vackra bilder!

Vad mysigt :) Och vad kul att ni umgås (jag läser båda era bloggar)!























Follow my on Bloglovin







Trackback