Julkalender 2014 - lucka nummer arton

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Luckorna består av tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Snart börjar julkalendern ta slut så passa på att tävla. Inte många dagar kvar.
 
Tyvärr har jag aldrig testat dessa två produkter så kan inte säga mer än vad jag hört. Väldigt många säger att dessa produkter är prisvärda, luktar gott och är behövligt att ha med sig i alla lägen. Tvekar inte en sekund på att dom ljuger.
 
Följ med på Instagram @beattriicee
Kommentera vilket av dessa två mini boxar du vill vinna.
Tävlingen avslutas den 20 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)

Kommentarer

Skulle jättegärna vinna den med mango och papaya!

berrylicious

Hej,
Jag vill ha Berrylicious mini box om jag vinner. Ha en bra dag :)

Åh, vill himla gärna vinna Berrylicious-boxen :)

Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja ha "Tutti Frutti" om jag vann! :)

Tutti Frutti!

Tuttifrutti. Jag har testat vissa prudukter av I love... jag gillar dem jättemycket.

Jag vill vara med, jag skulle vilja vinna den översta, alltså berrylicious. Åh, det luktar så gott!

Åh vad kul med kit! Skulle gärna vilja vinna den oranga.
[email protected]

Hej:)Om jag skulle ha turen att vinna ,så skulle jag välja Berrylicious:)

Den med mango och papaya, tack.

Berrylicious verkar ju härligt doftande så den vill jag gärna vinna

Jag skulle vilja ha raspberry&blackberry boxen om jag vann :)

sv: Ja, verkligen! :)

Åhh dessa luktar ju så underbart, jag verkligen älskar dessa produkter och de är ju bra att ha med sig överallt! Jag har bara handkrämen i Mango så detta skulle vara perfekt att komplettera med.
Skulle vilja vinna boxen med Tutti Frutti :)
Hoppas verkligen på tur! :)

Berryboxen!

Jag är gärna med och tävlar! Skulle vilja vinna härliga Raspberry & Blackberry :)

Jag gillar dessa produkter! Jag hade velat ha det röda om jag har turen att vinna :)

Men gud vad svårt att säga vilken man skulle vilja vinna. De röd/rosa är ju jättebilligt men jag tro älskar mango. Så egentligen spelar det ingen roll. Men jag skulle bli super glad om jag vann det oranga
ha en trevlig jul :)

Skulle vilja vinna Berrylicious!

Kramis

Åh! JAg skulle gärna vilja vinna berrylicious :)

Berrylicious skulle jag vilja vinna.

Jag skulle vilja vinna mango & pappaya boxen. För mango är min favorit frukt och den får mej att drömma om exotiska platser långt från kalla Luleå.

Hej
Vill gärna vinna mangodoften.
Mvh Eva

Jag skulle vilja vinna det röda! Doftat på dem i butik och de doftar sååå gott! :D
Skulle bli en liten julklapp till mig själv!

Om jag vann skulle jag vilja ha "Rasbery & Blackberry".
Lika som dig har jag aldrig testat det innan, men har hört fantastiska recensioner!
*Håller tummarna*

Jag skulle vilja vinna mango och papaya! :)

Att få prova "Berrylicios" vore en fantastisk julklapp. I'm in!

Jag är med och skulle vilja vinna berrylicious!

mango å papaya är den jag vill vinna låter som att det skulle dofta underbart

Jag skulle vilja vinna mango/papaya!

ÅÅhh vill vinna berrylicious lukta såå gott ! :D

Berrylicious skulle jag vilja vinna! :-)

Raspberry & Blackberry hade jag velat vinna till min ena tonåring, hon hade älskat det :)

Skulle vilja vinna raspberry och blackberry! :D

Tutti frutti hoppas jag vinna

Hoppas vinna Tutti Frutti

Jag är en liten fantast av rosa så jag skulle välja berrylicious! ;)

Jag hoppas på att vinna en Berrylicious!

Jag skulle vilja vinna Tutti Frutti-boxen!

Tutti Frutti! :)

Om jag vann skulle jag vilja ha "Berrylicious"! :D

Åh båda verkar ju underbara, men måste jag välja så blir det Tutti Frutti-boxen! Håller tummarna!

Om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha tutti-frutti boxen! :)

jag är med och skulle vilja vinna berrylicious! :) men båda verkar ju underbara!

Jag skulle vilja vinna "Berrylicious" :)

Berrylicious skulle jag vilja ha!

Tutti Frutti :)

Jag skulle vilja vinna tutti frutti :)

Om jag vinner skulle jag väldigt gärna vilja ha berrylicious- boxen. De doftar gudomligt gott.

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna "Tutti Frutti". Tror den kommer dofta ljuvligt och passa mig riktigt bra.

Kram Sanna

Jag är med! Vill vinna Berrylicious :)

Åh super bra pris! Hade velat vinna tutti frutti.

Min mail: [email protected]

Ha en grym dag!

Jag är gärna med :)
Och om jag skulle vinna så hade jag lätt velat ha Berrylicious :D

mail: [email protected]

Tutti frutti skulle jag vilja vinna :)

Rasberry & Blackberry, dom luktar sååå gott :o

Älskar den lilla godispåsen som heter Tutti frutti så självklart skulle jag önska miniboxen med samma doft :D

kram!

Raspberry & blackberry vill jag ha! Jag har provat flera och kan intyga att de doftar helt fantastiskt. Just raspberry 6 blackberry-boxen har jag faktiskt köpt som en julklapp... dock inte till mig, därför vill jag gärna vinna en egen! ;)

Jag är jättegärna med och tävlar om Tutti Frutti! :)

Åh, jag skulle bli väldigt glad för vilken av
dem som helst, men väljer Tutti Frutti de låter
som en härlig, somrig och fräsch doft! :)De skulle vara kul och få prova en ny doft till jul. :)

[email protected]

Hoppas så på tur.
God jul! :)

Jag skulle vilja ha Berryliciuos om jag vann. Superfina! [email protected]

är med! Skulle vilja vinna "Tutti frutti" bara älskar exotiska frukter som mango osv, hade passat mig perfekt!

skulle gärna ha Berrylicious-boxen om jag vinner, jag har en teori om att allt som är rött både luktar och smakar extra gott.

Vill vinna mango/papaya :)

Berryboxen verkar fin!

Hoppas jag vinner, god jul!

Jag är med!

Vill vinna tutti frutti :)

Jag är med!!
Vill gärna vinna Mango-boxen!

Det borde vara kul att ha en julkalender!

Svar: Ja, ska fundera på det :)

Åh berrylicious är en favorit, hade varit underbart att vinna den!!

Åhh vill himla gärna vinna Berrylicious-boxen :D

berrylicious boxen vill jag gärna vinna , med min otur så vore jag jätteglad om jag vann nåt för en gång skull :)

[email protected]

Jag skulle vilja ha mango/papaya, luktar riktigt gott och det är ju ändå min födelsedag idag :)

Tutti Frutti verkar vara underbart!

Tutti Frutti är mitt val.

ååååh!! Tutti Frutti!!! Jag är med förresten haha! skulle ge de till min syster om jag vann! :D
<3

Jag är med och skulle vilja vinna "tutti frutti" :)

Berryboxen

Berrylicious skulle jag gärna vinna. :)

Jag hoppas på att vinna Berrylicious!
Har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2014/december/hos-beatrice.html :)

Jag vill gärna vinna berrylicious :)

Om jag vann skulle jag vilja ha tutti frutti. Skulle vara så kul att vinna något till bara Mig!

Mvh Katarina

Jag är med :)
Skulle jag vinna skulle jag vilja vinna Berrylicious boxen, :D

Jag är gärna med och tävlar! Jag håller tummarna för ett Tutti frutti paket.

Berrylicious skulle jag vilja vinna... :)

Jag skulle vilja testa berrylicious :)

Tutti Frutti

Om jag vann skulle jag vilja ha "Berrylicious"-boxen, hade den duschgelén med mig när jag var i Spanien förra året, så doften påminner mig om den resan! Brukar lukta på den ibland i butiken och bli "nostalgisk" (inte så länge sen men det var en mycket speciell resa för mig:)), det är fantastiskt vad dofter kan få en att känna! :D <3

Tutti Frutti låter spännande!

Tutti frutti skulle jag gärna vilja vinna!

Jag skulle vilja vinna Berrylicious! :D

Tuttifrutti :-)

Vilken som såklart! Berrylicious lät ljuvlig

Jag är med och vill vinna Berrylicious. Behöver ny kroppsvård som doftar underbart just nu. När allt är trist och grått och jag har tantaplugg över jul.

Berrylicious så klart! Verkar ju så underbart. Hoppas att jag en gång ska vinna något. Hade varit så kul.

Åh älskar deras produkter! [email protected]

Jag skulle vilja vinna Berrylicious :)

Åh jag skulle jätte gärna vinna mango och papaya, jag älskar deras produkter!! Skulle så gärna vilja ha just den för har hört att den luktar underbart:)

Tutti Frutti låter som en läcker doft, så den skulle jag gärna vinna! :)

Jag skulle vilja vinna berrylicious!

Tutti Frutti, har alltid viljat testa den!























Follow my on Bloglovin







Trackback