Julkalender 2014 - lucka nummer åtta

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Som ni ser är det en snygg kamerarem som ni kan vinna i dagens lucka, hur bra är inte det? Nästan samma regler som alla andra luckor. Vinnaren från lucka nummer två kommer inte presenteras i den här luckan pga att jag måste lotta ut en vinnare först.
 
Hur lång är leveranstiden? För att hitta svaret tryck här.
Tävlingen avslutas den 12 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Läckert! :)

sv: Det tror jag det, såg väldigt gott ut! :)

Så snygg kamerarem!

Jag är gärna med och tävlar, leveranstiden är 1-4 dagar. :)

leveranstid 1-4 dar. :) vart kul men en finare rem till min Canon:)

Det är 1-4 dagars leveranstid :)
Skulle passa så bra med en snyggt kamerarem till min Canon :D

Riktigt bra luckor du har!
Svar: Tack snälla :)

Gillar dem på Facebook som Hedvig Blomberg.
Svar på frågan: Deras leveranstid är 1-4 arbetsdagar! :)

Svar: 1-4 dagar :)
[email protected]

Åh, jag är med! 1-4 dagars leveranstid!

Sv. tack så jättemycket! :D

Åh, jag är med! 1-4 dagars leveranstid!

Sv: åh jag också, fantastiskt gott! :D

Jag är med.
Gillar dem på facebook nu: Emely Korabik
Leveranstiden är 1-4 dagar! :)

Leveranstiden är 1-4 arbetsdagar! :)

Supersnygg kamerarem som jag hoppas snart får pryda min kamera!

Svaret är: 1-4 arbetsdagar
Jag gillar på facebook! (Maria Karlsson)

hade ja haft en kamera hade jag jätte gärna vart med :D

Va fin blogg du har! Ser kul ut med massor av kommentarer, avundsjuk! hehe
Jag kampar pa med min sminkblogg, kika garna in och sag vad du tycker :)

sv: haha kör hårt, smoothie är så gott! :)

Svar: Så lite så! Måste ju visa att det uppskattas :)

nice!:)
sv: tack :D

Leveranstiden är 1-4 dagar

1-4 dagars leveranstid.

sv; tack så mycket :D
ha en bra dag!

Leveranstiden är 1-4 dagar. Har gillat deras fb-sidaoch är jättegärna med och tävlar!

Normal leveranstid är 1-4 arbetsdagar!

Gillar på FB!

Jag har gillat deras Facebook sida och dom har 1-4 arbetsdagars leveranstid på varor :)

Skulle betyda riktigt mycket att få piffa till sin kamera!

Det skulle vara en riktigt härlig känsla att få fota, verkligen! :)

hoppas du har fått en bra start på veckan tjejen! :D

Ååh vad fint! leveranstiden är 1-4 dagar!

1-4 arbetsdagar är leveranstiden normalt sätt.
Gillar även på facebook! :)

Hej! Var gärna med och delta i min tävling där du har chansen att vinna ett läppstift från Idun Minerals! (ber om ursäkt om du ej gillar denna typen av kommentarer)

Kram!

Det förstår jag :)

Sv: hihi! älskar din julkalender!

åh kul :D jag har gillat! 1-4 dagar är leveranstiden :D

Sv: Verkligen! :)

Hoppas din dag varit bra! Håller tummarna för vinst ;)

Fin bloggdesign du har, har du gjort den själv?

sv; åh ja det var så mysigt, min köttgryta och julgodis gjorde succé. Haha eller hur, så himla jobbigt när man inte kan somna om!! :)

Okej, men det är ju bra att du kan lite själv! Det är roligt att designa bloggar :)

1 till 4 dagar :)
Gillat på fb, heter Jenny Karlsson om du vill kolla :)

Kul med en julkalender på bloggen :)

sv: Ja, det blev gott :) Vad har du gjort för roligt idag?

Sv: ja jag önskar mig en systemkamera, har gjort det länge! Men det blir nog att köpa en till sig själv längre fram! Ja precis!


Vad läckert kameraband!

Ha en fin kväll! Hoppas du får en fin start på tisdagen! Kram!:)

Svar: Kul! Nja, är inte värst duktig! :/

Sv: hihi, säger bara sanningen! :D

1-4arbetsdagar är leveranstiden

Svar: Ja, det gör vi verkligen. Vore ju ett bra tillfälle att börja använda sin kamera på ;)

BLOGG UTMANING TILL MUSIKHJÄLPENS INSMALING!
Var med och hjälp till för att stoppa spridningen av HIV och var med på min bloggutmaning!

Tack så mycket :)

Jag är med! Leveranstiden är 1-4 dagar :)

Jag är med. Leveranstiden är 1-4 dagar :D

Leveranstiden är 1-4 arbetsdagar.

Gillat deras sida på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

SV: Håller tummarna för vinst haha! :)

Jag är med! Leverans 1-4 dagar :D

Jag är med. (om du nu inte syftade på 00.00 som var i natt mellan 11-12e?).
I alla fall är leveranstiden 1-4 dagar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback