Julkalender 2014 - lucka nummer elva

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Hur söt är inte den här nykelringen? Helt fantastisk, ska själv inköpa mig den här skönheten. Varför kan inte bara alla vinna i min julkalender? Vinnaren från lucka fyra och fem är Elin och Sara, har kontaktat er och STORT GRATTIS!
 
Beskriv vad du tycker om nyckelringen med tre ord.
Tävlingen avslutas den 14 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Mina tre ord får bli: måste bli min

haha! Jag är med, super rolig tävling :D

unik, häftig och gullig

Åh, men vilken rolig tävling! Jag skulle beskriva den som söt, originell och liten! :)

Nyckelringen är väldigt söt, kan bli personlig och häftig :)

Nyckelringen - Snygg, häftig och användbar.

Med!

Söt,mode,ball :))

Söt, rolig, liten

Vad fin den var!

Söt, rolig o roande

Så lite så! Ha en bra dag :) kram

Jag skulle beskriva nyckelringen som: häftig, rolig och behövlig(vilken fotograf behöver inte en minikamera hängandes med nycklarna?)!

Vilken gullig Give-away! :)

Sv: najs, just nu chillar jag :P

påhittig, kreativ, snygg

Söt, åtråvärd, för-min-syrra.

kreativ, prydlig, vacker! *.*

Kreativt, snyggt, praktiskt.
kram!

Häftig rolig annorlunda

Vilken kul grej! :)

cool, snygg & stilren :)

häftig, rolig, användbar :)

Rolig, söt, kreativ

snygg läcker skojig

Frän, söt, fin

Frän, söt, fin

Perfect for me!



haha, självklart vill jag vara med:)

Nice den gillar ja
och den vill jag gärna ha :-)

Elegant, söt och personlig!

Snygg, cool och smidig när den är så liten :)

Rolig, gullig och unik :)

Roande, charmig, personlig

Flashig retro detalj!

Kreativ, snygg och personlig.

Kram Sanna

Ursöt, bedårande, skoj

Finurlig, söt och rolig

Snygg, annorlunda, rolig.

Åh så grymt! I`m in kram :D

Onödig men oemotståndlig!

Charmig, unik och praktisk!

unik, inspirerande och grym :)

Åh den var så himla fin! Vill så gärna vinna den då kan jag ha den med mig varje gång när jag ska fotografera för att få inspiration

Snygg, praktisk,cool! :)

Tre ord: Så himla fin!!!

Vill ha :D

Så gulligt smycke att ge i julklapp som! Det skulle passa utmärkt min kompis som gillar att ta bilder.
*Håller tummarna*

Unik, vacker och underbar!























Follow my on Bloglovin







Trackback