Julkalender 2014 - lucka nummer ett

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Årets första lucka i julkalendern består av "tips från coachen" Nyx produkter är helt fantastiska. Parfait är färgen som jag älskar bäst av dom jag testat. En fin rosa färg som passat perfekt till vardagen. Produkten kostar sextiofem kronor och produkten kan ni köpa på NYXCOSMETICS.SE. Nyx bjuder även på 10% rabatt på hela beställningen använd koden "NYXSTORE"

Kommentarer

Bra tips :)

sv; Ja, verkligen! Så mysigt ju! :)

nyx är grymt! :D

Tack för tipset :)

svar: Ja, gör det! Dom doftar wunderbaaaaum! :) Kram

Håller med, det är en riktigt bra produkt! Ska absolut in och kika på hemsidan och se ifall jag kan hitta något att utnyttja rabatten på :)

Vad kul med julkalender! :D

Populär hemsida! Mycket jag är sugen på om är slutsålt. Får kika in en annan dag :)

Verkar as nice! Fin färg!

Sv; Eller hur sååå snyggt :d

sv; visst :D
ha en bra kväll!

älskar nyx produkter, speciellt deras butter lipgloss :)

Svar: Ja, det var mycket som va utsålt :)

Tack för alla tips! Ska spana in sidorna och se ifall jag hittar något :)

åå så bra tips!! :D

Sv. Tack snälla! :D kram

Sv: hihi varsågod! :D

Tack så mycket!
Åh, vad kul med en julkalender :D

Sv: Ja det blir nog skola för det mesta och sedan har jag även planerat att träffa kompisar på nyår, kommer bli jätteroligt! har du något speciellt planerat? :)

Jaa, jag håller helt med! :)

Sv: åh låter ju fantastiskt! allt har gått så fort dock!

Bra där! :)

Som den lipsylberoende människan man är är det nog något man borde testa!

Tack för tipset! :)

Vilket bra tips :D

Svar: Åh tack!

Sv: Absolut! :)

bra tips!:D

Bra tips! Funderar på att köpa en primer!

sv: Ja verkligen!
Jätte fin blogg förresten!! Kram

sv: Ja verkligen!
Jätte fin blogg förresten!! Kram

Svar: Ja, men så är det nog :)

Hoppas du får en bra kväll!

Vad roligt, bra tips! :)

Älskar också det läppbalsamet hihi!

Jättefin blogg förresten :)

sv: ja men visst är den! :D

Sv: jaa, det gör ju det. Detta och förra året gick så fruktansvärt fort haha!
tack så jättemycket! :D

Så bra tips!

vet du vad åsikten om dom var?

Lite skimrande färg till läpparna, mmm

Fin advent!























Follow my on Bloglovin







Trackback