Julkalender 2014 - lucka nummer fem

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Tre fantastiska nagellack ifrån Essie finns i dagens lucka som du har chans att vinna. Äger du ingen blogg måste du verkligen komma ihåg att lämna en mailadress. Reglarna är väldigt enkla som alla andra dagar så du har inget att förlora mer än en minut.
 
Kommentera i inlägget vilken av dessa tre färger gillar du bäst?
Tävlingen avslutas den 10 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Alla tre var jättefina, men allra mest tycker jag nog om Pinking about you, tror den skulle vara jättefin ovanpå ett lite mörkare (men fortfarande ljust) rosa nagellack! :)

Jag kör på det där rosa glittret! :P

Sv. Jo, jag dricker annat också - men kaffe gillas stort! :)

Jag är gärna med och tävlar! Mitt favoritlack är det rosa, såå snyggt! :)

Jag gillade alla tre färgerna väldigt mycket. Men då skulle jag säga att jag gillar det röda mest då det passar perfekt nu till jul! :)

Så himla fina allihop! Gillar nog det rosa allra mest, det är min färg liksom :)

Jag gillar den röda färgen bäst, färgstark, lite kaxig men även passande till julen! :)

Jag gillar det rosa nagellacket bäst. Det som är längst åt höger.

Sv; Ja jag hade verkligen fullt upp i går! Men det är kul mer sånna dagar med!:)

Hoppas du får en underbart fin Fredag :)

Kram:)

Den rosa

Alla tre färgerna är fantastiska. Ett rött lack passar alltid, inte minst nu till jul, men även på sommaren och på festen. Men det jag oftast väljer är väldigt ljusa neutrala färger som gör naglarna väldigt fina utan att sticka ut. Det rosa glittriga lacket skulle min 4-åriga dotter älska. Vill även tillägga att 6-åriga sonen också vill måla sina naglar ibland och han älskar rött.

Jag gillar den mörkbesha bäst då den är så neutral. :)

Tycker alla tre färgerna är fina, men den i mitten gillar jag mest :)

Oj alla färger är sånna jag skulle kunna tänka mig, svårt att välja men jag tror att nr tre skulle glittra till min vardag bäst just idag ialf.

Nu till jul det röda.

jag är med :D
Gilla den beiga mest :D

Åh, den rosa med lite skimmer i var superfin!!! Den gillar jag mest :)

åh det rosa, superfin färg ! :)

Jag tycker att pinking about you är den finaste färgen :)

sv: Tack så mycket! :)

Jag fortsätter att vara med i dina dagens-luckor tävlingar, så kul! :)

Jag gillar den röda färgen bäst. Passar utmärkt till röda läppar, en snygg detalj till både fest och vardag och dessutom så är det så klassiskt!

Min favorit är det rosaglittriga, såå fint!
[email protected]

Jag skulle vilja vinna det röda nagelacket! Har letat efter det perfekta röda jätte länge och stor chans att detta är de rätta!

Jag gillar det röda nagellacket bäst, perfekt nu till jul!

Det röda. Det lyser upp och passar till röda läppar och till jul.

Älskar det rosa med glitter i! Så fantastiskt fint..

Det underbart rosa lacket är min favorit.

Röda. Skulle passa fint till jul.

Pinking about you, helt klart. Är en sucker för rosa och för glitter! :) Håller tummarna här :D

Alla är fina, jag är mest nyfiken på märket eftersom jag aldrig testat det tidigare. Vore kul att få chansen!

Jag är jätte gärna med, och min favorit är förstås pinking about you!

åååå wow ja är med jag skulle vilja vinna de rosa då jag har tänkt ha en silver klänning på nyår å rosa nagellack å rosa skor men woooow va snyggt detta nagellacket var! ge mig :o

Jag älskar röda naglar så jag måste säga det röda!

Åh va svårt att välja, tycker alla är väldigt fina. Speciellt de beiga och ljusrosa! Men skulle nog säga det beiga, känns cleant och snyggt :D

Åh vilken rolig tävling! Min favorit är det röda, älskar att bära röda lack på vintern! :)

Jag gillar det röda mest..

Jag gillar alla men bäst den i mitten

Den rosa! :)

Den rosa är så fiin!

Rosa nagellacket! Kram

Åh den rosa! FAvvofärg

Den rosa (:

Jag gillar den rosa mest, jag är en rosa tjej som svävar på rosa moln :) Kram Natalie

Jag gillar Masterplan bäst :)

Om jag hade turen att vinna så skulle jag älska att få det röda lacket.

Jag tycker det ljusrosa nagellacket är helt fantastiskt! Ljust, vackert och stilrent - det piggar upp och fungerar som en fin detalj helt enkelt.

Gillar det röda! :)

Jag gillar det röda nagellacken mest så himla fint speciellt nu till jul :)

Jag tycker mycket om det beiga! Modernt och fräscht!

Jag är med och jag gillar det vänstra mest, det röda. Bjuder på ett fiffigt rim:

Ett lack som håller i dagar,
och som inte flagnar,
ack så piffig och fin,
hoppas det röda blir min

Jag är med och jag gillar det vänstra mest, det röda. Bjuder på ett fiffigt rim:

Ett lack som håller i dagar,
och som inte flagnar,
ack så piffig och fin,
hoppas det röda blir min

åh så snygga! jag är med och tycker om alla 3 färgerna supermycket men om jag måste välja blir det självklart de rosa glittriga, sååå fint :'D

sv; tusen tack fina du ❤

Jag dras helt klart mest till "master plan", trots att alla tre lack har himla fina nyanser. Föredrar mina naglar hyfsat neutrala till vardags nämligen, men det röda eller glittriga rosa skulle verkligen inte sitta fel i festligare sammanhang!

gillar det rosa lacket rosa är min favorit färg

sv: Åh tack så mycket!! Hhihi! Kram

Jag gillar det rosa! :)

Den som är beige!

Åh dessa färger skulle passa mig såå PERFEKT! Om jag måste välja en favorit skulle jag välja det beigea! Såå snygga, håller tummarna!

Jag älskar den rosa, Pinking about you :)

Jag gillar den rosa mest :)

älskar dessa nagellack något man inte kan få för många av, gillar nog mest den röda färgen tror jag!

Jag gillar den beigerosa färgen bäst. Är lika fin till vardags som till fest!

Är med och tävlar om färgen rosa :)

Jag gillar den rosa väldigt mycket! En väldigt enkel och stilrin färg och såå fint med glittret i den också, passar perfekt både till jul och nyår! och sen även till vilken vardag som helst.

ROSA! Motivering - det är rosa! :D

Jag gillade alla färgerna. Men jag skulle nog säga det röda då det passar perfekt nu till jul! :)

Det rosa =)

Åh jag gillar master plan bäst:D en superfin ton till både vardags och fest!

Åh jag svimmar så fina färger! Alla tre är verkligen stora favoriter men om jag måste välja ett så blir det den beiga. Så classy och fint!
God Jul xx

Jag tycker det rosa på bilden är väldigt fint och går att använda bra till vardags! :)

Rött är alltid kul,
speciellt när det vankas jul!

Jag är gärna med och tävlar! Det röda nagellacket var tjusigt! :)

Masterplan är en så fin färg. P

pinking about you underbar ju

Jag gillar den i mitten mest!

Det röda! :)

Det härligt röda nagellacket var riktigt fint och passar perfekt nu till jul. Hade dottern på 7 år fått bestämma hade nog det ljusrosa varit en riktig favorit.

Kram Sanna

Alla tre föll mig egentligen i smaken men allra mest det rosa!

Åh den där frågan var jättesvår men tror jag måste säga den röda ändå, eftersom vi börjar närma oss jul nu.

min favorit är det beiga :)

De rosa va ju fint men tråkig som jag är så får jag nog säga de beiga 😄

Rosa gillar jag bäst! :)

Jag gillar det röda lacket bäst!

Älskar det glittriga rosa!! :) [email protected]

Jag gillar de röda lacket mest,
de skulle passa perfekt till en julfest
man ska på i år, håller både tummar och tår
att jag Essies lack får testa. :)

Det röda! Älskar röda läppar och det ser såå elegant ut att matcha det till röda naglar.

Favoriten är Master plan som är en gråtonad beige vilket är ganska unikt. Trots att den inte är en julig färg är den en perfekt bas för juliga nail art.

Jag är gärna med! Jag gillar det rosa bäst!

vet inte om jag gav dig min mailadress men här kommer den i allafall

pinking about you är min favorit :) sååå söt!

sv: jaa eller hur, älskar julen när man kan hålla på med en massa sånt här mys. :)

Tack, du har en riktigt rolig julkalender! :)

Jag är med och jag gillar den åt höger mest! :D

Det beiga är min favorit

Jag gillar pinking about you bäst!

Går det bra i din julkalender?

Jaa, verkligen superfin :D

Det i mitten är min favorit. Så himla fint!!!
kram

Jag gillar det rosa bäst

Jag är med och jag gillar det rosa mest för att det är min favorit färg hehe :D

Sv: Ja absolut! Hellre sånna dagar än dagar då man inte har ett skit att göra! Hihi:)

Jag tycker den beiga! Den passar verkligen till allt! Färgglada kläder sedan ett enkelt och snyggt nagellack! Så sjukt läckert!:)

God Jul Beatrice
Brukar inte tycka om rosa men denna var verkligen jätte jätte fin

sv ja färgen är ju helt underbat!

De classy Master Plan gillar jag!

Fin advent!

Den i mitten :)

Det pudriga, det mittersta nagellacket är mest mig.

Jag är med och tävlar :)
Min favorit är helt klart det röda! Inte bara för att det är jul utan jag bär gärna rött året runt tillsammans med mina röda läppar! :)

Föll pladask för den vackra rosa, längst till höger!
!

Jag gillar den rosa mest!
God Jul!

jag älskar det rosa så jag är gärna med och tävlar om det!:D

Jag tycker det rosa glittriga var jätte fint! Tycker att rött kan vara snyggt på andra men har aldrig det själv eftersom jag tycker inte det passar mig, och beiget är verkligen inte min färg. Så gillar helt klart det rosa mest! Skulle vara jätte kul att vinna för att jag har inget nagellack från Essie och deras märke verkar ju jätte bra! :)

Svar: Är det många som är med och tävlar? :)

Master plan är klassiskt och elegant, min favvo av de tre.

Står mellan det rosa och röda!
Men nu i december tider tror jag det röda ligger närmast hjärtat :)

Jag gillar verkligen det rosa nagellacket till höger :)

Det glitterrosa, helt klart!
kram

Jag som inte använder rosa så mycket blir ändå riktigt glad när jag ser nagellacket! Men måste nog säga att det röda blir min favorit :)
Julfeelings på hög nivå :D

Min favorit är den rosa, gillar att den ser lite frostig ut liksom :)
God jul :)

Min favorit är helt klart den röda färgen! Jag som jämnt klär mig i monokroma färger älskar att ha färgstarka färger på mina naglar då det lyser upp mina outfits!

Jag älskar det röda, enkelt och klassiskt!

The rosa glittriga:)

Det rosa nagellacket var min favorit :-)

Jag gillar den rosa/glittriga mest!

Alla var jättefina men det rosa passar nog mig allra bäst! :)

Jag är gärna med :
Mitt favoritlack va det rosa, så himla fina alla tre dock :)

Jag gillad den rosa mest :)

Jag gillar det rosa mest!

Det röda är ju hur läckert som helst!

Den rosa, helt klart :D

[email protected]

Alla ser fina ut (hittade dom inte på länken dock) men det rosa är min favvo!

Alla tre är underbart vackra men det röda är nog min favorit! :)

Så fina nagellack, men min favorit måste ändå vara "master plan" ett lack som passar till allt! :)

Det rosa (Pinking about you) är min favorit! :)

Jag älskar alla men jag måste nog säga det röda! Tycker det är så himla fint med röda naglar och sedan en helsvart outfit!:) Kramisar♥

Det röda. Klassiskt och funkar när som helst.

Jag älskar rosa och glitter så valet blir enkelt.. ;)

Tycker alla var väldigt fina, men den beiga färgen i mitten är nog min favorit ändå! Så snyggt med ett nagellack som ändå inte sticker ut för mycket! :)

Jag tycker att alla nagellack verkligen är superfina, men det jag gillade allra bäst var nog det rosa, det är ju trots allt min favoritfärg :)

Rosa har alltid varit min favoritfärg, så för mig är det rosa nagellacket givetvis det snyggaste!! :D Jag är med!

Å nu håller jag tummarna!! Det rosa är helt klart min favorit, så himla fint!!!

Åh, bästa bästa tävlingen. Gillar alla de där färgerna, så hur ska jag kunna välja:S

Jag älskar den Rosa om jag måste välja!

Åh alla färgerna är så fina! Har aldrig provat Essie men mina vänner säger att den är superbra, skulle jätte gärna vilja vinna för att vara lite julfin. Den i mitten skulle jag nog vilja ha, ser mest naturlig ut och kommer ha mest användning av den :)























Follow my on Bloglovin







Trackback