Julkalender 2014 - lucka nummer femton

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Luckorna består av tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Vinnaren från lucka elva blev lyckliga Julia, har kontaktat dig. STORT GRATTIS!
 
Fitnessguru.se är fylld med bra produkter för din träning. Lucka femton består av en blandning av testprodukter, startpaket och en goodibag. Rekommenderar starkt att du besöka sidan och beställa hem lite produkter, prisvärda produkter (!!)
 
Följ/gilla Fitnessguru på facebook & instagram, kommentera inlägget efter.
Tävlingen avslutas den 17 december klockan 59:00. (glöm inte e-postadress, viktigt!)

Kommentarer

Jag vill gärna vinna , så att jag får testa produkter från Fitness Guru, det behövs verkligen nu.
Följer dem på Instagram och gillar på FB :-)

Jag är gärna med och tävlar, gillar på facebook! :)

Härlig med en goodiebag!

Hej! Jag följer och gillar redan på instagram och facebook (joysipoysi på instagram) :)
Min mail är [email protected]
Håller tummarna! :)

Jag är med! :)

Gillat som felicia kyrk och följer genom feliciakyrkan. Kramis, håller tummar och tår!!:)

Nu har jag gillat på båda ställen!
Hoppas på detta fina pris,
så jag kan komma igång efter nyår!
Nu är det dax för mitt nya liv att börja!

sv: tack det ska jag!

perfekt vinst då jag tränar så mycket :D

hoppas på tur
delar på fejjan
Titti

Jag är med!

Hej
Jag vill vara med och tävla :)
Gillar på fb och instagram evagustafsson_83

Mvh Eva

sv: Ja, det får jag göra! :D

Jag är med.

Detta vill jag vinna,
då jag hoppas det energi mig bringa,
håller tummarna nu,
annars blir jag ledsen ju

Jag förljer och gillar! :) Jag är med!

Jag är med. Har gillat på facebook: Emely Korabik och följer nu på instagram: emssans

Var med och tävla om att bli veckans blogg!:) tävlingen avslutas på onsdag 17-12 lycka till och ha en bra dag! :)

Så många gånger jag suttit och kollat in deras hemsida på alla burkar med proteinpulver och olika kosttillskott utan att kunna bestämma mig vilken smak det är som kommer passa mig bäst. Med dessa testprodukter skulle detta problem bli löst då man säkerligen skulle hitta sin favorit!

Jag bråkar ofta med motivationen att ta mig till gymmet. Väl där är det hur roligt som helst, men cykelvägen dit är den mentalt jobbigaste biten. Hoppas att dessa produkter kan motivera mig att ta tag i träningen seriöst så jag kan få den kondition jag önskar och kan nå mitt mål att orka springa 5km utan att behöva några flås/andnödspauser på hela sträckan, tid spelar ingen roll :)

Superhärlig tävling och självklart gillar jag på både facebook (Maria Karlsson) och instagram (@mariakarlssonn)

Kram, Maria

Jag är med!

Nu har jag börjat följt och gillar de på fb, rolig tävling! :)
[email protected]

Kul och spännande vinst! Som vanligt i din kalender :)

sv: Haha, jag lovar att jag ska knäppa sjukt mycket bilder, annars kommer jag vara arg på mig själv. Och då får du såklart se dem!! :D

Taack, de blev jäkligt fina för att vara första gången. :)

Var med i min veckans blogg tävling ! :)

Det där hade varit något :)

bra tips :D

Svar: Ja, men det uppskattas verkligen. Viktigt att du vet om det :)

Gillar såklart, detta vill jag verkligen inte missa!

Jag är med o tävlar!

jag är med!

gillar på fb (johanna thors) och på instagram (svartglamour)
skulle vara riktigt roligt att vinna denna goodiebag då jag har precis börjat att träna! :D

Jag är med och tävlar! :)

Sv: åh ja ellerhur! :D

Följer som @charlottetherese och gillar även på FB, och håller tummarna!

Gillar dem på FB! :) Använder inte Instagram. Hoppas att det är okej!

Nu har jag avslutat lucka 11, kolla in om det var du som vann!

Åh är absolut med!!

Ah du har rätt, det är bra för de som tränar.

Gillat på FB

Skulle gärna vinna detta till min fina pojkvän!

Sv: ja :)

Jag är gärna med! :)
Har tyvärr inte facebook men jag följer på instagram (vsbloppis14)

Jag är gärna med och tävlar, och gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen) och följer på instagram (mammasvardag).

Kram Sanna

Jag är med!

Åh super bra tävling! Har gjort allt ovan.
[email protected]

Älskar din blogg!

Jag gillar deras sida på fb och följer dem på instagram :) [email protected]

sv: tack! ha en bra dag :D

Sv: åh tack så mycket, hihi! jag trivs super!! :D

Följer och gillar redan! [email protected]

Följer fitnessguru på instagram i namnet mmalinohlund och gillar dem på fb i namnet Malin Öhlund :D

Har tyvärr varken facebook eller instagram, men följer bloggen flitigt och har flera gånger spanat in fitnessgurus produkter, så försöker ändå :)

Alltid undrat hur Fitnessguru's produkter smakar,
att använda i shakes eller när man bakar.
Inte kunnat välja en sak att beställa,
hoppas en dag kunna bli någons inspirationskälla.
Med Fitnessguru hoppas jag min träning kan ge resultat,
mitt mål är att en dag kunna gå ner i spagat!
:)

Kram!

Jag gillar på fb (Jessica Forsberg) och på insta (gratisnu).
Har viljat beställa innan men inte vetat vad jag skulle välja. Jag hoppas jag vinner så att jag får testa på lite olika saker och få 2015 att bli ett hälsosamt år. :)

Följer fitnessguru under namnet @paskudenisa! använder ej facebook hoppas de eok. :)

Redan gillat på Facebook (Agatha Absalyamova).
Och redan följt på Instagram (@agatha1197).

Sådana underbara tävlingar! Är mer än gärna med.
*Håller tummarna*

Har gillat både facebook och instagram och är med och tävlar. Sjukt bra julkalender!! (håller tummarna)

Följer på instagram :)
Vore grymt med lite extra pepp inför beach 2015!
God jul.























Follow my on Bloglovin







Trackback