Julkalender 2014 - lucka nummer fyra

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Älskar glasburken med sugrör och är själv sugen på att inskaffa mig en eller två. Turen är på din sida då du har chansen att vinna dessa två. Man måste inte ha en bloggadress för att vara med och tävla, så länge du lämnar din mail adress så är jag nöjd.
 
Berätta kort vad som kommer finnas i burken om du vinner.
Tävlingen avslutas den 9 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

lite go chokladmjölk vill jag ha däri

Linda ingmarsson
billav. 2a
36047 värends nöbbele

Skulle jag vinna dessa så skulle det självklart finnas smoothies i mina burkar :D mumsigt hihi!

Jag är gärna med och tävlar! I burken skulle jag hälla min favoritsmoothie med bla. banan och blåbär! :)

Om jag skulle vinna så skulle jag nog ha haft någon god dricka i den!

jag är med! Om jag vinner glasburken så skall jag ha alla mina smoothies i den till frukost eller mellanmål, eller efter träning!

Åh, sådana som är så fina! Jag hade fyllt upp dem med en god och nyttig smoothie :)

Sv: Jaha vad mysigt, det blir mest shopping i Stockholm då förstår jag! Hihi! Ja det blir en relativt lugn helg för mig!:)

Hoppas du får det så mysigt med din pojkvän då:)

Så söt burk!

Kramar :)

Jag är gärna med och tävlar! denna burk ska min lilla tjej få dricka mjölk i om vi vinner :)

En god smoothie hade fått vara i dessa fina om jag vann :)

Åhh, vilken fin burk. Har sneglat på en sån länge. Jag skulle absolut göra god frukt/grönsaksjuice i råsaftcentrifugen och hälla över i burken. Jag gör allt ifrån vitaminbooster och proteindrinkar till mellanmål till barnen.

Älskar din header, otroligt fin! :)

Jag skulle ha massa smoothies och egenpressad juice i dem :D

Då ska jag bjuda min man på varm choklad gjord på nutella. Passar bra nu när det börjar bli lite kallt.

Om jag vinner i dagens lucka så kommer jag ha härlig nypressad juice i burkarna! Det bästa jag vet är att pressa egen juice, favoriten just nu är apelsin med mandarin (och om man är lite förkyld även lite ingefära i) Och tänk att få dricka den i en såhär superfin MasonJar!

sv: Hihi, jaa, det blev mysigt och juligt här hemma igår. Saffrans luktar ju underbart! :)

Vill vara med i dagens tävling! :)

Jag skulle fylla dessa burkar med färgglada smoothies i alla möjliga smaker. Så söta och praktiska!

Det kommer att finnas oboy i den då min 4 åring älskar att dricka det

Jag skulle göra en god milkshake och ha i! Så himla söt!

Så himla snygga och hemtrevliga burkar! I burken skulle jag antingen ha en god hemmagjord smoothie gjord på hallon och blåbär eller färskpressad apelsinjuice! sen är den även fiffig och kan användas till små godis osv.
KRAM

Om jag hade turen att vinna hade jag haft smoothies och färskpressad juice i min Mason Jar :)

Kommer att använda den till en massa olika drycker, men kanske framför allt julmust, såhär i jultider :)

I denna ljuvliga burk skulle det finnas äggtoddy på julen. Tänk att få mysa ner vid brasan utan att behöva oroa sig slask och blask.

Det kommer att finnas en god smoothie i den. Kanske hallon eller jordgubb!

Smoothie!! :D Min protein deluxe smoothie

Jag skulle ha någon go smoothie där i som jag gör i min nya smoothiemixer :)

ha det gött!
kram

En frukt- eller grönsakssmoothie till sonen så han kan hålla själv utan att allt ska rinna ut :) Det är mycket viktigt att hålla i glaset själv så denna vore perfekt!

Om jag skulle vinna burkarna så skulle jag ha allt från juicer och smooties till läsk eller en kall cider!

Om jag vinner kommer en hemgjord juice eller smoothie fylla burken varje dag!

Om jag skulle vinna burkarna skulle jag ha hempressad apelsinjuice i dom eller min kompis hemgjorda hallonsaft!
Kram

Jag hade överraskat sambon med en hemmagjord caramel frapino :)

Om jag vann så skulle det finnas en god och julig pepparkaks-milkshake i den! :)

Jag har faktiskt ingen aning om vad som skulle finnas i om jag vann. För att om jag skulle vinna burkarna skulle jag ge bort dem till min syster som bara älskar mason jar. Men jag skulle gissa att hin skulle fylla dem med juice eller läsk :)

Jag skulle ha fyllt dem med varm choklad och tagit med lite lussekatter, och begett mig ut i kylan..
(Din blogg är grym)

/ Sara :)

Jätte fin, jag skulle ha både kall och varm oboy i :)

jag skulle haft vatten med massor av isbitar, hallon och mynta!

Om jag vinner skulle jag ha mina goda morgon smoothies i dem, speciellt med röda bär! :)

jag skulle testa att blanda någon festlig drink i den

Varm choklad med marshmallows framför en brasa! :)

Svar: Tack snälla! Jag hoppas också det ;)

Ha en fin dag!

å wow jag älskar dem :D jag hade faktiskt gett dem till min mamma som älskar sådana här grejer och jag tror hon hade gjort goda smoothies&massa annat smått gott att ha i dem då hon just nu har sina smoothies and shit i vattenflaskor.. inte lika kul! hade vart en kul julklapp till mamma :D

I min kommer det finnas islatte en varm sommardag, eller en härlig smoothie :D

Perfekta att ha på sommaren när man ligger och slappar i hammocken. Då skulle jag fylla dessa med läskande iste och klirrande isbitar!

Skulle ha en liten yellow fellow fest, en färgglad fest med riktigt isiga "smoothiesaktiga" drinkar. Som slush, med massor av olika smaker om du förstår. San fransico kanske! :)

Jag skulle nog ha smoothie eller oboy i dessa burkar :D

Hade jag vunnit skulle jag ha min fantastiska mango-strawberry smoothie i!!
kram

sv tack ja håller verkligen tummarna för vinst då ja inte har en aning va ja ska köpa t min mamma annars hehe :D
å tack :D

Om jag skulle vinna så skulle jag fyllt denna fantastiska burk med hemmagjord varm choklad med grädde och mysa ner mig i soffan med en fin vän och bra film! :)

Brukar göra smoothies, då skulle dessa burkar vara alldeles perfekta! :)

Iste skulle jag ha i den! :)

En nyttig smoothie till frukost för att orka med vardagens bestyr,
att servera den i denna jar blir ett njutningsfullt äventyr

sv: åh eller hur, det doftar så gott!!

Hoppas du har en härlig dag Beatrice! :)

Hade jag haft en sån så hade jag nog haft varm choklad eller chai latte i på vintern och en massa milkshakes och saft på sommaren, kanske skulle ta och börja med smoothies också. :)

Om jag vinner kommer det vara smoothie 24/7 i de där. Hemmagjort på fräscha råvaror med smak av mango, ananas, passionsfrukt och kokos - min absoluta favoritkombo :D

Om jag vann dessa skulle jag säsongsbetona innehållet i dessa söta burkar. Nu till jul skulle jag bjuda min vän Johanna på julmust i de och i sommar ska vi två dricka svalkande juicer och boostande smoothies i dessa :)

Min supersmoothie med grönkål, mango, hallon, gurka och spenat skulle få pryda denna burk om jag har turen att vinna :)

Lätt att jag hade haft smoothies i dessa underbara burkar! Helt perfekta verkligen, hade givit den ena till min kära mamma ;D

Håller tummarna! Kramar

ÅH, jag skulle gärna vilja vinna de och hade jag gjort det hade jag utan tvekan druckit allt möjligt i dem - allt från smoothies till milkshakes :)

ÅH, jag skulle gärna vilja vinna de och hade jag gjort det hade jag utan tvekan druckit allt möjligt i dem - allt från smoothies till milkshakes :)

hemmagjord rabarbersaft

Det skulle finnas en hallon och blåbärs smothie i mina burkar om jag vann :D En burk åt mig och en åt min syster :)
kram!

Jag har nyligen köpt en smoothie mixer så jag hade haft min super goda smoothie gjord av bananer, hallon och spenat i!

Juuuulmust!! :)

Juuuulmust!! :)

Jag skulle ha en underbar god frukt drink i den =)

Jag och dottern skulle dricka våran dagliga smoothie ur dessa fina burkar:)

Om jag skulle vinna så skulle jag gå runt i mitt hus med burken och dricka massa julmust :)

Jag hade blandat ihop en varm chokladdryck nu i vinter och fyllt den med och till sommaren skulle jag fyllt den med en uppfriskande hallon och banan smoothie!

Jag skulle mesta dels ha smoothies i mina burkar om jag vann, men på sommarn vore de perfekta till att ha iste i :)

Jag skulle mesta dels ha smoothies i mina burkar om jag vann, men på sommarn vore de perfekta till att ha iste i :)

sv: Åh tack så jätte mycket sötis! Kram

Jag skulle vilja bjuda min älskling på ljumen choklad med smält marshmallow i. han har aldrig testat det och jag älskar det

Jag kommer nog inte att vinna, för jag skulle försöka ha kaffe i den!!

Jag skulle säkert använda den flitigt speciellt under sommaren och dricka iskalla drycker och olika smoothies och blanda vatten med fräscha frukter och gurka! :)

Har du förresten själv testat de produkter man kan vinna? Vore kul att höra vad du tycker om dem :)

Åh, vad söta och häftiga med sugrören till! I dessa kommer det finnas en smaskig kaffedrick av kaffe, vanilj, kakao + skummad mjölk. Bjuder även på ett rim:

Åh vad jag vill ha dem här,
passar perfekt för desert,
om jag dessa nu skulle vinna,
många mysisga studer skulle du mig bringa

Skulle använda den till härligt is te

Lemonad eller smoothie, älskar verkligen sådana glas. Somriga men så fina och jag skulle verkligen ta en massa bilder, hehe :)

Smoothies skulle jag nog ha i burken :)

Jag skulle återigen försöka lära mig göra eget isté. Det är aldrig för kallt för isté haha! Alternativt en vanlig enkel latte som jag fått dille på :)

Sv: tack så jätte mycket! Tyckte det var kul med en Bildbomb med gamla bilder med! Har du haft en fin Torsdag? :)
Ha en fortsatt fin kväll :)

Kram :)

som många andra så skulle jag använda denna som en smootie mugg ! :)

Åhh vad roligt, den här tävlingen vill jag verkligen vara med i!! Jag såg nämligen dessa söta burkar i en tidning nyligen och föll pladask, det skulle vara så roligt att få ha de här fina burkarna hemma. Jag skulle fylla dem med en härlig hallonsmoothie eller oboy :) Tack för en fin blogg! Kram

Om jag vinner kommer jag ha fruktiga smoothies i den varje morgon!:)
Kram<3

Såg direkt en god smoothie framför mig. Gärna med jordgubbar och banan.

Kram Sanna

Sv; Tack så jätte mycket! :)

Min immunboostande mango smoothie med både yoghurt, ingefära, kokos och avokado som partners.

Helt otroligt bra för kropp och själ, samtidigt som färgen skulle passa väldigt bra inuti en Mason Jar! :D

Jag skulle dricka te eller varm choklad då det värmer upp en så bra nu under vintern! :)

Fina burken skulle min son och jag dricka saft ur, han älskar sugrör!

Hade jag vunnit så hade det funnits en massa olika smoothies där hela tiden för det är det bästa som finns! :D

Jag hade fyllt dem med varm choklad :-)

Jag är med! I burken kommer jag självklart ha smoothie i!

Vad roligt, super fina :D

Jag hade fyllt upp dessa brukar med nyttig och god smoothie på dagarna och på kvällarna goda drinkar ;) kram!

En svalkande åkerbärs- & hallonsmoothie, gjord på bär plockade i Västerbotten.

åhh jag är med :D Skulle haft massa underbara smoothies i den, troligtvis min favorit som innehåller hallon och mango!! :')

sv; åh tacktack❤❤

Skulle verkligen fylla denna med antingen smoothie eller varm choklad. :D

Sv: jag blir så glad över att höra det, tack! ♡

Jag skulle ha smoothie eller typ lemonad i min :)

Sv: Låter som en toppen Torsdag :) Jag har jobbat, tränat, dammat mitt rum, bäddat om min säng och nu sitter jag och kollar på morden i Sandhamn!

Hoppas du får en fortsatt fin kväll:)

Åh, har alltid velat ha en sån. Är med och tävlar!

Overnight oats såklart :)

Nyponsoppa är sonens favorit men så tråkigt att få i soffan.

Tror min dotter skulle älska denna så det vore oboy i hennes och en smoothie i min :)

KRam // Millah
[email protected]

Svar: Ja, dem är ju både fina att se på och praktiska att använda :)

Hallonsmoothie barnens favorit.

Min dotter Elvira skulle njuta av sin dagliga morgonjuice som vi pressar varje morgon. Inget spill blir det heller. Hon kan njuta i fulla drag samtidigt som det är en fin attiralj på frukostbordet. Man blir glad av att se den och det är väl alltid positivt med glada prylar på morgonen!

I min burk kommer det finnas en härlig jordgubbssmoothie med jordgubbar och vaniljkvarg

Oo skulle absolut ha lemonad med MYCKET socker i, hahaha

Jaa verkligen, håller tummarna :D

Oh, vill verkligen ha! :D

Jag skulle fyllt den med chilatte och haft myskväll med min bästis Alexandra. Chilatte + söt burk + sugrör + mys + bästisar = epicmoment4ever. Kramisar Carro

smoothie, smoothie, smoothie i glada fruktiga färger för att lysa upp i det vintergrå!

Fin advent!

Jag skulle fylla den med en av mina absoluta favoritjuicer som jag gör själv,
morot, apelsin och ingefära eller
päron och fänkål......

Jag hade haft Smoothie i den :) tränar o så

Hade haft godis choklad eller nån dryck :)

om jag vinner kommer jag ha apelsinjuice i den!

Helt klart egenpressad grönsaksjuice! Eller fruktiga smoothies... En sådan burk gör ju allting mer aptitligt!

Sv: Tack så hemskt mycket ♡♡

Min gick nyss sönder i flytten och behöver en ny. perfekt tävling för mig!

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha smoothie i min :)

Oh my god, sådana här burkar har jag suktat efter hur länge som helst!! Har länkat din blogg i ett inlägg på min blogg där jag listar massa julkalendrar. Jag skulle även fylla min mugg med iste eller chai latte! Mums!

jag kommer dricka smoothie ur den :)

Färgglada smoothies skulle fylla mina burkar efter träning eller intensiva dagar

Om jag skulle vinna dessa glas med roligt söta sugrör så skulle det innehålla antingen godis eller smoothie i dom :)

Åh, letade faktiskt efter dom där senast idag men dom var slut..
Om jag skulle vinna skulle jag helt klart ha smoothie i dom! De ser lite finare och roligare ut att ha dom i en glasburk. Det känns även mer som att man kan dekorera sina smoothies mer i dom eftersom de är bredare!

Goda smoothies, såklart! :)
kram

Som många redan skrivit skulle dem vara riktigt fina till smoothies, det håller jag helt med om. För att variera mig så vill jag ha en milkshake, kanske är lite onyttigare men ändå så otroooligt gott även om det kanske är fel årstid :D

Åh, jag har länge letat efter dessa snygga jars,
men de var tyvärr slut. Jag skulle ha mojitos i
dessa för de är så läskande gott och jag skulle
gärna drömma tillbaks till sommaren när vintermörkret
och kylan känns extra trist. :)

Jag skulle fylla min ena burk med en blåbärssmoothie och den andra med en hemmagjord mojito!

Om jag skulle vinna dessa så skulle jag fylla dem med hallonsmoothie och dricka på bussen påväg till skolan varje morgon!

I den skulle det finnas hemkokt rabarbersaft till mig och oboy till syskonbarnen när dom är på besök! :D

Min dagliga chiapudding som annars får stå i kylskåpet över natten i en överplastad plastmugg. Så praktiskt det vore med en burk med lock (och snyggt dessutom)!

Jag kommer göra mina fräscha smoothies och ha i en sån :)

Smoothie, helt klart :D

[email protected]

Brorsonen är väldigt inne på sugrör just nu, så vi skulle dricka julmust tillsammans ur dom. Sen när helgerna är över så får det bli nåt lite nyttigare typ hemmagjord nyponsoppa :)

Åh så fina, perfekt att bjuda kompisar på smoothies eller varför inte drinkar på festen.

Jag skulle ha god smoothie i de söta burkarna och ge till mina två små kids när det är dags för mellanmål! :)

Åh, sådana här är ju så himla fina! Om jag vann skulle det lätt finnas smoothie i den, eller kanske julmust nu till juletider. :)

åååh vill ha. Efter jul och nyår ska jag börja bli hälsosammare, ja jag vet, standard löftet efter nyår. Men vi äter med ögonen, right? Så klart man vill ha smoothies, vatten med bär och liknande, i en sån här då istället :o

Jag är med och tävlar.
Har hört så mycket bra om just den där glasburken. Om jag vann denna omtyckta burk skulle jag dricka smoothie speciellt min favorit smoothie & hallon eller drick iskaffe, skulle bli så glad om jag vann!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback