Julkalender 2014 - lucka nummer nitton

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Luckorna består av tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Vinnaren från lucka fjorton & femton blev Niclas och Maja. STORT GRATTIS!
 
Aconordic.se har ett stort sortiment med prisvärda produkter. Handcremen är så bra, den mjukar upp dina händer direkt och luktar underbart. Perfekt att ha med sig överallt. Body scrub ska man massera in 1-2 gånger i veckan på fuktig hud för att öka blodcirkulationen och få ett bra resultat. Tycker verkligen ni borde springa till Apoteket och köpa produkter från Aco.
 
Kika in på Aconordic.se för att läsa mer om produkter från Aco.
För er som undrar om jag har instagram, ja det har jag. (@beattriicee)

Kommentarer

Älskar handkräm!

Jag är med !!

Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bra med sådana här tips! :)

Jag är med! :D

Tävling lucka 19

Händerna mina
skulle bli så fina
om jag bara hade Acos handkräm nära
efter jag tunga väskor behövt bära

Go Jul!





Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag är med... :)

Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag är med och tävlar!

Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv: jamen jaaa, eller hur! :) Haha, se där, då låter det inte helfel i dina öron att jag vill bli det iaf! Åhh fan vad kul, det förstår jag att du är, kör på!! :)

Tack så mycket, det gör jag med!

Hej Beatrice,
Du har en fantastisk blogg och din julkalender är Amazing. Jag letar efter nya krämer för min extremt torra hud, det var många år sedan jag hade ACO, tänkte testa det igen.

Hur kom du på att göra julkalendern på detta sättet?

Ha en super mysig dag Beatrice

hoppas på tur

Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åh älskar den scrubben!

Aco är ett av de bästa märkena, verkligen! :) Vilken fin blogg du har!

Sv: ja det hade vart kul :P
Allt bra med mig dig? :)

Åh perfekt vinst när man börjar bli torr och narig av vintervädret!

Verkar vara bra produkter :)

Härligt. Jag är med. Bjuder på ett rim:

I julen till ära, vill jag handcremen bära,
och till min torra kropp, vill jag bli mjuk och len från tå till topp,
ännu finns där hopp!

Svar: Tyvärr är detta ingen tävling, läs inlägget bättre. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Nice tips :)

Sv; Förstår det ! Saknar London redan

Sv; Så lite!
Ja :D

så bra :D

a jag har inte testat just denna men ja har massor med handcremer hemma haha ;D

Bra tips!
Svar: Jag önskar jag var lika bra på att fotografera som du!

De får jag lägga på minnet, brukar tycka om Aco :)

sv: härligt, jadå :D

Jag är gärna med!:)
Min mail: [email protected]

Svar: Detta är inget man kan vinna, läs inlägget. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: vad tråkigt att din familj är så utspridd! :(

Ska du fira jul hemma?:)

Ha en fortsatt fin kväll på dig!:)

med , insta: paskudenisa

Svar: Detta är inget man kan vinna, läs inlägget. Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

hade handkrämen förut, älskar den :D

Nu är tävlingen i samarbete med Happy Beads avslutad, kolla in och se om du faktiskt är den lycklige vinnaren!

håller tummarna hoppas på tur

Svar: Ingen tävling, LÄS INLÄGGET!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

ja visst :D älskar verkligen min nya header hehe :D

tack för ett bra tips! :D

sv; bara ärlig! :)

ja på ett sätt är det lite tråkigt att den försvann för jag vill ha snö till jul, annars så klarar jag mig bra utan snö faktiskt :P haha!
hoppas du har en fin helg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback