Julkalender 2014 - lucka nummer sex

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Här kommer min andra lucka som handlar om "tips från coachen" Utan att ljuga kan jag säga att det här är en av dom bästa sakerna jag äger. Perfekt för mig som inte kan ladda min mobil hela tiden. Designen, färgen och hållbarheten är riktigt bra. Och vet du vad det bästa är? Att den kostar inte mer än hundra kronor, perfekt julklapp till dig själv eller någon annan.
 
Köp den fantastiska produkten från roligaprylar.se bara 99 kronor.

Kommentarer

Har sett sådana där lite överallt! Verkar bra, eftersom man inte alltid har tillgång till ett uttag eller en laddare om man reser. Kanske borde köpa en!

GAAAAHH måste ha denna!! :O

Ett extra batteri är aldrig fel! :)

sv: ja :D

smart :D

Bra tips!

Bra idé :)

Jag är så sugen på att pröva en sån där :)

sv: Ja, det är klart jag gör! :) Ha en mysig lördag!

Jag är så sugen på att pröva en sån där :)

Åh, vilken bra idé! Ska spana in den :)

super bra ju

sv å tack så mycket fina du!
jag har också en sån men har tappat bort dem små korta kablarna som man laddar upp själva adaptern med.. haha

Åh, vilken smart!

Älskar roligaprylar.se!!

ååh jag har också den, såå fantastiskt bra är den!

Sv; Tack! :D

Åh vilket bra tips! :)

Åh jag hade faktiskt behövt en sån!

Men nej vilken smart! :)

Vilken fin blogg du har!:D

sv: Tack så mycket, det har jag haft! :)

Sv: Ja visst är låten fin!

Åh det är så smidigt med en sån bärbar laddare! Försökt få tag på en sån men har inte hittat någon! Vill verkligen ha en sån! Får köpa den! Fin var den med :)

Ha en fortsatt fin lördagskväll:)

vilken fin blogg du har:D

sv: Ja visst var den?! Man blir ju bara såå glad!! Kram

Skulle verkligen bli en bra julklapp till dottern!

Tack!
Sånt som alltid behövs!

Den här skulle jag gärna vilja vinna till min systerson som nu är i tonåren, han använder såklart sin mobil mycket och d vore skönt att vet att han har lite extra ström med sig när han är ute med kompisarna :)























Follow my on Bloglovin







Trackback