Julkalender 2014 - lucka nummer sju

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Hur söta är inte dom här? Dom är annorlunda och smidiga att ta med sig. Finns inte så speciellt mycket att säga om dessa söta usb-minnen. Tävlingsreglarna är enkla som vanligt och alla kan vara med och tävla men glöm inte mailadressen.
 
Kommentera vilken färg du vill ha, gul, blå eller röd?
Tävlingen avslutas den 12 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Jag hoppas vinna en blå "legobit"

Jag är med och tävlar och vill gärna ha färgen blå.

Gul, för gult e inte fult:)

Legot gillas! :)

Åh, vilka häftiga! USB-minnen behövs ju alltid, jag är gärna med och tävlar om ett rött! :)

USB-minnena är ju så söta så. Mest av allt så önskar jag mig en blå. Nu håller jag tummar och tår på att jag just den vinsten får.

Hej,
tack för tävlingarna i din adventskalender! Jag tittar in varje dag och just denna vinst tycker jag är både fin, praktisk och rolig :) Jag skulle nog välja en röd!

Å ett gult, perfekt att spara skolarbeten på :))

Håller tummarna för ett blått!

Coolt, skulle vilja ha ett blått.
Undra bara om jag får ha det i fred för grabben, eller om det blir en del av hans bygge.

R ött är flott
Ö veraskning till min kära syster
D ärför att hennes bilder behöver sparas!

Ja som sagt skulle jag vilja vinna den röda färgen :D

Hoppas på å vinna den blåa

Åhhhh! Jag vill jättegärna vinna den blåa.

Blå :)

sv: allt bra? :)

Jag skulle vilja vinna en gul... =)

Jag skulle vilja vinna den blå! :)

Gud vad fina! Jag hoppas på en röd! :) kram

Jag vill ha gul färg, vilken kul grej det är!

Jag skulle vilja vinna det blåa USB:et och ge till min brorsa som är programmerare. :)

Jag skulle gärna vilja vinna en röd

Jag skulle vilja vinna i färgen blå :)

Jag är med! Den blå. :)

Är gärna med och hade gärna velat vinna den blåa :)

Jag älskar solrosor så därför skulle jag gärna vilja vinna den gula :)

jag skulle vilja ha det röda :)

Tack så mycket! XX

Jag är självklart med och hoppas på en gul! Ha en fortsatt fin helg och underbar jul!

Jag är med, och skulle vilja ha ett rött :)

Hoppas på ett rött minne. :)

Jag skulle allra helt vilja vinna en röd legobit, men alla är ju lika fina!

Röd!!

Jättebra för mig som alltid har en massa bilder och annat som jag vill flytta över mellan olika datorer.Den gula skulle jag önska mig om jag fick välja :-)

skulle vilja ha en röd :)

Ååååhhh, det här är ju lätt det snyggaste USB-minnet någonsin. :D Jag önskar mig ett rött.

Jag är med, jag skulle vilja ha en röd :)

Åh, vilka coola!
Jag är med och skulle helst vilja ha blå :)
kram!

Jag skulle vilja vinna en blå

Jag är med och vill vinna röd!

Denna är liten och bra,
liknar lego, det gillar jag,
denna vill jag ju ha!

Skulle bli glad för ett fint blått lego-usb!

kärleken och julens färg röd skulle jag välja

röd precis som julens färg :)

Jag är med och hoppas på ett blått USB-minne!

Önskar mig en röd =)

//Desirée
[email protected]

Röd!!!

GUL!! den va fin fin!

Blå

Åh, vilket toppen pris! Detta skulle jag vilja vinna till min dotter som allt mer och mer har börjat med datorer och att flytta filer hit och dit.

Hon älskar dessutom lego så detta vore perfekt. Önskar mig en röd.

Kram Sanna

Ja är med jag skulle vilja vinna en röd! Hade vart skit bra med ett USB då jag jobbar mycket med bokningar osv nu :D

Jag håller på rött! :D

Blå önskar jag mig, kram!

Oj vad rolig idé! Jag skulle älska att ha en blå hängande i min nyckelknippa!

Jag är gärna med och tävlar, om jag vann skulle jag välja färgen röd! Hoppas på vinst ~~♥


Med, blå! :D


Med, blå! :D


Med, blå! :D

Att spara bilder i en röd legobit vore kul, hoppas att jag vinner detta till jul! :)

Jag tycker att den röda är den finaste och skulle gärna vinna en sådan :)

Jag vill ha den blå!

Om jag har turen att vinna så vill jag ha en blå

En blå!

Blå :)

Jag skulle vilja ha det röda! :)

Jag skulle vilja ha den röda!

En röd skulle jag vilja ha.

Åh så söta! Jag skulle vilja ha den blåa. Håller tummarna!

Åh så söta! Jag skulle vilja ha den blåa. Håller tummarna!

Alla färger är fina. Vill ha i ordningen

Röd
Blå
Gul = )

Fin advent!

Åh så otroligt söta! Skulle jätte gärna vilja vinna den röda för då skulle jag kunna ge den till min käraste syster i julklapp. Hon behöver verkligen ett och hon skulle bli så överlycklig, det vet jag. Håller tummarna och hoppas på det bästa!:)

Röd :)

Blå är min favoritfärg, så blå skulle jag vilja ha om jag vann!! :)

Håller tummarna för en blå! :)

Om jag vann skulle jag vilja ha en gul! Behöver verkligen en ny usb då min gamla är full och jag inte litar riktigt på att datorn alltid kommer att fungera och om den kraschar så försvinner också alla mina bilder. Roligt med en annorlunda usb också

Häftigt! Om jag vinner så skulle jag vilja ha den blåa :)

Den röda; den lär synas bäst bland alla saker på skrivbordet.

Jag skulle supergärna vilja ha en blå legobit ifall jag skulle ha turen att vinna ;)

Jag önskar vinna den röda. :)
Skulle verkligen behöva ett usb-minne,
så praktiskt att ha med i väskan och kul
med snygg design också! :)

Jag är med!

Vill gärna vinna färgen blå :)

Jag är med och vill ha blått :D

Röd!

Jag är med! Om jag vann skulle jag valt den blåa, passar perfekt med ett usb nu när jag har så mycket skolarbeta att göra :)























Follow my on Bloglovin







Trackback