Julkalender 2014 - lucka nummer sjutton

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Luckorna består av tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Vinnaren från lucka tretton blev Sanna, kommer kontakta dig. STORT GRATTIS!
 
Paxlux.se levererar alltid färska produkter hem till dig. Leveransen är snabb även fast dom tillverkar väggorden direkt när du beställt. När Paxlux Design trycker färg i, t.ex kakeldekor med mönster, så använder dem ett ekologiskt bläck. TÄVLA NU!
 
Gilla Paxlux Design på deras facebooksida.
Tävlingen avslutas den 19 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)

Kommentarer

gillat
oh en cool nödkudde! en namnkudde till dottern i vår säng

gillat
oh en cool nödkudde! en namnkudde till dottern i vår säng

Jag är gärna med och tävlar, har gillat på fb med :)

Jag gillar redan dem på Facebook: Emely Korabik

En kudde med en nalle på skulle man haft :)

Älskar väggdekorer, jag är förstås med! :) Gillar PaXLuX på facebook.
Kram!

Åh, så fina kuddar på bilden.

Jag är med!

Gillar redan dem på facebook :)

sv: jaså! Tycker du dom är bra? :)

Jag är självklart med och gillar såklart deras sida på FB (Anna Malin R)

ha en fortsatt fantastisk jul!

Jag är med!

Detta vill jag vinna,
då jag färg på sängen vill bringa,
nya fodral till kudden vår,
inget denna tävling slår

Blev gillade nr 3508!

Hoppas på vinst 😊

Jag gillar Paxlux Design på Facebook (Cecilia Maria) och hoppas, hoppas, hoppas på att vinna rabattkoden så jag kan köpa ett fint väggord till min två små bustroll. :)

ååh jag är med, och har gillat!! (Ida Lindborg) :D kram

Gillar dem sedan tidigare på Facebook, Emmy Lam :D

Får kanske spana in den hemsidan :)

Jag är med och tävlar! :)
Gillar Paxlux Design på Facebook i namnet Hedvig Blomberg.

Gillar dem på fb i namnet Malin Öhlund :) vill jättegärna vinna!

Är med! :D

Jag är gärna med!:)
Min mail: [email protected]

Jag är med och tävlar!

jag är med och har gillat dem på fb med namnet rebecka linnea börjesson ollila :D

Är med på denna också då, haha! Gillat på fb. :)

Detta vill man inte missa, självklart att jag är med! :D

Jag är med ich har gillat deras fb sida :)

Gillar såklart på fb.
Vinner gärna!

Jag är med och tävlar! Anna Larsson på FB

Fin advent!

Jag är med! Har gillat dem nu på fb (Liie Larsson)

Åh, jag är väldigt gärna med och tävlar! :)

Gillat på FB.

Gillat dem på fb och är med i tävlingen!:)
Hoppas hoppas hoppas

Jag är med :)

Jag gillar på facebook! (Joy Larsson)
Är gärna med och tävlar :)

Jag gillar redan på Facebook (Agatha Absalyamova).

Jag älskar alla fina citat och är gärna med och tävlar!

*Håller tummarna*

Gillar deras sida på FB (Sanna Kaakinen) sedan tidigare, så är gärna med och tävlar.

Kram Sanna























Follow my on Bloglovin







Trackback