Julkalender 2014 - lucka nummer tjugo

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Inte många luckor kvar som återstår i min julkalender. Vinnaren från lucka sexton blev lyckliga Sandra, Kontakra dig under dagen. STORT GRATTIS!
 
Kakadesign.se har ett bra sortiment på saker som jag älskar. Många vet att jag fikar gärna tusen gånger på ett dygn. Hur underbart är det inte att det finns handgjorda smycken med inspiration av fika-kulturen. Måste själv beställa lite smycken där.
 
Följ/gilla Kaka design på facebook & instagram.
Följ mig på instagram för lite extra poäng, upp till dig. (@beattriicee)
Kommentera när du följer och gillar dom. Berätta gärna varför du ska vinna.
Tävlingen avslutas den 21 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)
 

Kommentarer

Vad fina :)

Jag är gärna med och tävlar! Har ju tyvärr inte instagram så kan inte följa där, men gillar KAKA design på facebook som Mirjam Skredsvik.
Jag skulle vilja vinna eftersom jag älskar denna typ av smycken! Färgglada smycken som föreställer sötsaker är en stor favorit och detta skulle med all säkerhet användas en hel del! :)

sv: Så lite så fina du!♥ kram

Gillar och följer på Facebook och instagram.
Följer även dig på Facebook.

Älskar armband och att baka så det där armbandet är ju som gjort för mig 😊

vem vill inte vinna detta fina smycke

sv: Jaa, man ska göra det man brinner för! Så lite så! :)

Tacktacktack, middagen blev så lyckad och idag ska jag få ihop det sista på arbetet. Klänningsletandet fortsätter! :)

Gillat som felicia kyrk på facebook, och feliciakyrkan på instagram! :)
Jag vill jätte gärna vinna och ge detta till min bästa vän josefine, detta är någonting hon skulle älska! Kram

Sv: jaha så mysigt! Hoppas ni får en toppen fin julafton!

Nu är det endast 4 dagar kvar, och ingen snö syns till :( vill verkligen att det kommer nu! Men det blir nog tyvärr ingen vit jul i år:(

Hoppas du får en toppen lördag!!:)

Så fint armband!

Svar: Bra att du tror på att jag kan, men nja.

Så fint smycke :)

Men shit,
hoppas detta underbara armband blir mitt!
på kakadesign så många läckra smycken,
passar verkligen i mångas tycken!
Fika är så himla gott,
men nu min kropp nog fått.
Vore underbart att på dessa fina macarones få titta
utan att en massa kilon på min kropp sedan hitta!

Grattis till henne :)

Sv: Visst är den!

Svar: Ja, armbandet var jätte fint!

Jättegulligt!

Sv: haft en bra dag? :)

Jag vill gärna vinna för jag älskar såna där smycken nästan lika mycket som de verkliga kakorna.

Gillar och följer dem redan, följer nu även dig på instagram (zintzy)

sv: Ja, nu är äntligen arbetet inskickat och jag känner mig som ett vrak! ;)

Jag är gärna med,
älskar macarons :)

Åh så sött de är,
bakning jag håller väldigt kär,
ett smycke som är helt i min smak och tycke,
de skulle jag gärna bära och ha mej nära.
Om turen faller på mej blir jag en lycklig
och snygg tjej. :)

Gillar Kaka design på facebook;Malin Gustafsson Följer på instagram: frozenvanilla_
Följer dej på instagram

God jul! :)

Gillar och följer på fbhttps://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
och gillar på instagram evagustafsson_83

Detta var nig det roligaste armband jag har sett,
vore kul att få äga detta och få pryda handleden med något som inte så många andra har
Mvh Eva

Jag har själv påbörjat smycken med bakverk men aldrig slutfört dem. Ett armband med macarons hade varit perfekt att vinna. Jag följer och gillar redan Kaka design på Instagram och Facebook.























Follow my on Bloglovin







Trackback