Julkalender 2014 - lucka nummer tjugoett

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Inte många luckor kvar som återstår i min julkalender. Vinnaren från lucka sjutton blev lyckliga Cecilia, kontaktar dig under dagen. STORT GRATTIS!
 
VIKTIG INFORMATION! Skulle uppskatta om ni läser mina inlägg innan ni tar det förgivet att alla luckor är tävlingar. Dagens tävling är speciell, jag betalar både priset och frakten. (gjort i några andra luckor också) Sådärför krävs det lite mer för att tävla.
 
Följ mig på instagram och min facebook sida. (berätta vilket du gjort, helst båda!)
Tävlingen avslutas den 22 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)

Kommentarer

Gillar din Facebook sida i namnet Hedvig Blomberg, har tyvärr inte instagram men hoppas på vinst ändå, hade varit jättekul att vinna! :)

Har gjort båda och är med och tävlar. Håller tummarna till tusen! :)

Jag klarar mig nog utan :)

Oj, vad snällt av dig att själv betala priset för luckorna! Det är det verkligen inte alla som gör! :)
Jag är med och tävlar och gillar dig på facebook (har inte instagram).
Ha det så bra!

Klar! Jag är gärna med ♥

sv: Åh ja visst var den mysig!! Kram

Jag är med, och jag följer dig nu både på instagram och Facebook! Heter pahlinemelie på instagram om du vill kolla :)

Sv: den avslutas imorgon! :)

Jag gillar och följer :)
God jul till dig!

sv; tack det hade jag, jag var på julbord med jobbet! hoppas du också hade en bra kväll igår :)
hoppas även att du får en mysig fjärde advent! :)

jag är med och tävlar! gillar dig på fb heter johanna thors och blev nr 246 och gillar dig på instagram heter svartglamour där. :)

Följer & gillar,
Mia Nilsson på fb, miasdag på insta

Håller tummarna på vinst. Go Jul på dej!

Jag är med :)
Jag följer dig på instagram (bimbolie) och har gillat din facebook sida (Kimberlie Hösli)

Åh vad fint, är jättegärna med & håller tummrna.

Följer din facebooksida!

Hej! Jag är med! Trodde att jag redan följde dig på båda ställena, men nu är det fixat! :-)Försökte även lägga till en länk till din blogg i min blogglista, så man ser dina inlägg där, men det stod att du inte hade nåt rss-flöde, så det gick inte...

Jag är med! Följer på instagram (jesjon9) och gillar på facebook :)

Jag följer dig på instagram (michellebbergstrom) och gillar på facebook (blev nr 152, michelle bergström)

Vilken vacker färg, jag är med! Gjort båda, liielarsson på ig och Liie Larsson på fb :)

Hej! Jag har nu ännu en tävling i samarbete med Happy Beads på min blogg. Hade varit kul om du var med, kram! :-)

Jag är gärna med.

Så snyggt, I love pink! :)
De skulle vara så kul och få prova ett
läppstift från Nyx. :)

Så fint och snällt av dej och sponsra en
del luckor i julkalendern själv. :)

Följer dej redan på Instagram som frozenvanilla_
Gillar din sida på Facebook som Malin Gustafsson

Hoppas på tur.
God jul! :)

sv. Jag kan en hel del inom foto, men jag ska inte köpa en kamera för att utvecklas mer, utan det är för att jag vill göra det jag är bra på/tycker är roligt :) Tack för åsikten, tror nog det blir den ändå! Har inte så mycket tid över för fotografering så att köpa en för dyr är nog inte värt det..

Jag har gjort båda två! Scrapmia heter jag på Insta!
Snyggt lipgloss!! Vore kul att vinna förstås!

Jag följer dig sedan tidigare på insta (zintzy), gillar nu även på FB med samma namn som på kommentaren :)

Det lät som något man bör pröva :)

Jag gillar verkligen NYX's läppstift! Dom är jättebra :)

sv; tack själv tjejen! :)
hoppas du får en fortsatt fin kväll! :)

Jag är med och jag blev nummer 257 på facebook och 598 på Instagram :) mail: [email protected]

Håller tummarna! Gillar och följer på både IG och FB. :)

Blev gillning nummer 259 på din Facebooksida (tror jag!) och så följare nummer 600 på instagram! Yayyay bra tävling :D

Jag är gärna med, har gillat på Facebook, men har inte instagram så kan inte följa där tyvärr

sv; ja så skönt att få in det tillslut! :D

Hoppas du haft en bra söndag Beatrice! :)

Hej
Jag vill gärna vara med gillar på fb https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
och följer på instagram evagustafsson_83
Mvh eva

Jag är gärna med! :) Följer dig på instagram i namnet @mmalinohlund och gillar dig på fb i namnet Malin Öhlund.

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har varken Facebook eller Instagram men hoppas få vara med ändå. Jag fyller år i morgon 22/12 så skulle bli superglad för detta läppstift.

Jag har inget ovan, hoppas att jag får vara med om jag lämnar rim istället?

Ger fin täckning och är bra,
något jag gärna vill ha,
om jag får detta av dig,
all glädje du då skänker mig!

Vilken bubblande härlig vinst:

Gillar som Anna Larsson på Fb

GOd JUL!

Hej!
Jag är självklart med och gillar såklart dina sidor! På IG under Theotott och på FB som Anna Malin R

Nu återstår det bara att hålla tummarna och det gör jag hårt, hårt, hårt!
Kram och God jul!

Har själv ett sådant, fast i annan färg. Riktigt bra!

Så fint läppstift!

Självklart med och tävlar, och gillar din FB (Sanna Kaakinen) och följer dig även via instagram (mammasvardag).

Kram Sanna

Jag är med och tävlar, gillar din facebook och följer dig på instagram! :) Bra tävling!

schysst av dig att du betalar! klart man vill att folk gör mer då. tyvärr använder jag inte sånt :/























Follow my on Bloglovin







Trackback