Julkalender 2014 - lucka nummer tjugofyra

 
 
 
 
Sista luckan är nu öppnad där vi hittar en fantastiskt fotobok där du kan välja vilka bilder som ska finnas i boken. Vill tacka alla som sponsrat mig och även alla som varit med i min julkalender, önskar alla kunde vinna i min julkalender.
 
Fotoklok.se gömmer sig bakom årets sista lucka i min julkalender. Har beställt fler gånger på deras sida och har aldrig blivit besviken. Fotoklok har inte bara fotoböcker, utan massor av andra saker där du kan framkalla dina egna bilder.
 
Gilla fotoklok.se på deras facebooksida och kommentera inlägget.
Tävlingen avslutas den 26 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)
Vinnaren från lucka tjugoett blev Emilia, kontaktar dig under dagen. STORT GRATTIS!

GOD JUL ALLA BESÖKARE & LÄSARE!

Kommentarer

Jag är verkligen med! Skulle vara jätteroligt att vinna då jag har en massa fina bilder som skulle få plats i denna boken :)
Gillar Fotoklok på Facebook i namnet Hedvig Blomberg.
Hoppas på tur! :)

God Jul på dig! :)

Väldigt tjusigt pris!

Hej! Har nu gillat Fotoklok på facebook, heter Johanna Ericson :-)
Den här boken skulle jag ge till mamma som många gånger har pratat om att hon vill sätta ihop alla sina Instagram-bilder i en bok. Hon tar mycket fina naturbilder bl.a. så detta vore perfekt.
Önskar dig en riktigt fin jul!

En fotobok
från fotoklok
hade inte var tok
Så jag lätt kan titta på stugans sommar snok

Go Jul & tack för en toppen julkallender!

Sv: ja super skönt :D

Hoppas du får en bra jul :D

Hoppas på att vinna så blir det en fin julklapp till mig själv :)

Åh! Detta vore ju perfekt för mig som fotar mycket.... :-)

En del av mina bilder finns i albumen här: https://plus.google.com/u/0/photos/102518571087840972824/albums

Tänk att få ha de bästa i en bok också....

Gillar på FB!

Jag är gärna med så jag kan få en bok ifrån min resa i Australien.

Jag är gärna med så jag kan få en bok ifrån min resa i Australien.

Har gått in och gillat sidan.

Jag är med :)
God jul på dig!

Jag är gärna med! God jul!!

Hoppas vinna en egen fotobok. Gillar på FB! God Jul!

Svar: Tack! :)

God jul fina du <3

Har gillat (Liie Larsson). Tack för en fin julkalender och god jul!

Jag vill gärna vara med och tävla! :)

Jag är med i tävlingen!

God Jul! :)

Sv: Tack :D

Kul att vinna en fotobok!
Svar: God jul!

Gillar fotoklok på facebook som Daphne Alice :)

Jag vill självklart vara med även jag! Vi beställer en del fotoböcker men har aldrig testat fotoklok! Givetvis gillar jag sidan på FB under Anna Malin R!

Håller tummarna! Ha en fortsatt fin dag!

Jag är med! Åh så underbar tävling! kram! :D

GOD JUL!!!!

sv: jaa, vi har haft det så mysigt, hoppas du också har haft en härlig julafton! :)

Är jättegärna med och tävlar. Perfekt födelsedagspresent till min mamma. Vill göra en fin bok med bilder på oss barnen. :)

Jag har redan gillat Facebook sidan! (Agatha Absalyamova).

*Håller tummarna*

God jul på dig också :)

Jag är med!

Gillar som Anna Larsson på FB

GOD JUL!

Vad kul! Jag är med. :)

najs ju :D

Gillar på.fb Jenny Olsson
Jag brukar beställa fotoböcker men har blivit rätt missnöjd när jag testat andra än jag brukar beställa hos! Hade varit perfekt att testa fotoklok!

Jag är gärna med och tävlar, och gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen). Vore super kul att vinna då detta verkligen är en toppen vinst.

Kram Sanna

Jag har gillat på fb och är med och tävlar :D

Jag är gärna med. :)

Jag fotar massor och de hade varit kul och förvara dem i en snygg fotobok. :)

Gillar på Facebook Fotoklok : Malin Gustafsson

Hoppas på tur.























Follow my on Bloglovin







Trackback