Julkalender 2014 - lucka nummer tjugotvå

 
 
 
 
Julkalendern 2014 bjuder på en lucka varje dag fram till den tjugofjärde december. Inte många luckor kvar som återstår i min julkalender. Vinnaren från lucka arton blev lyckliga Lisa, kontaktar dig under dagen. STORT GRATTIS!
 
VIKTIG INFORMATION! Skulle uppskatta om ni läser mina inlägg innan ni tar det förgivet att alla luckor är tävlingar. Dagens tävling är speciell, jag betalar både priset och frakten. (gjort i några andra luckor också) Sådärför krävs det lite mer för att tävla.
 
Följ mig på instagram och min facebook sida. (berätta vilket du gjort, helst båda!)
Tävlingen avslutas den 23 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)

Kommentarer

Sådana är så himla fina! Och praktiska :)

Jag är med och följer dig på instagram!

Jag är gärna med och tävlar, och gillar din FB (Sanna Kaakinen) och följer även din instagram (mammasvardag).

Vore toppen med detta fina pris som skulle komma till stor nytta ute i köket.

Kram Sanna

Följer på instagram: emssans
Facebook Emely Korabik

Tack för en fin blogg och rolig julkalender. Håller tummarna och gillar både på FB och IG :)

sv: Härligt och höra och tack, det var min också! :)

Åh, älskar dessa typer av söta burkar! Är självklart med och tävlar! :D Följer dig på facebook sen tidigare som Mirjam Skredsvik, har tyvärr inte instagram.
Ha det bra!

svar: tack snälla du!!

Följer instagram - miasdag
Gillar FB - Mia Nilsson

Är självklart med & tävlar om de ursnygga glasburkarna som hade passar perfekt i vårt kök!

Kul tävling! Älskar burkar osv :D

Sv; Tack jag hade en bra helg. Hoppas detsamma för dig :) KRAM

Grattis till henne! Du har verkligen lagt ner jätte mycket på din julkalender. Himla roligt :)

Sv: Tror det med ^^

Sv: Tack! :)

Nu är lucka 18 avslutad! Kika in och se om det var du som vann. Kram

Sv: vad bra, jora helt ok var gårdagen :P
Tack så mkt :D

Hej
Följer dig på både fb och ig sedan innan :)
Mvh Eva

Classy! Är gärna med och tävlar :)

Följer din facebooksida. Kram!

Fina glasburkar.

Följer dig på instagram i namnet @mmalinohlund och gillar på fb i namnet Malin Öhlund :)

sv: så lite så :D hoppas du får en jätte bra dag!

sv. Ja absolut, det förstår jag :) Men då blir nog kameran bra för mig, vill ha en som jag kan fota och ta bra bilder med bara :)

Följer på instagram som liizz83.
Gillar på Facebook som Lisa Persson

Jag följer dig numera på instagram och gillar på Facebook! :)

Är gärna med! :)
Har bara instagram och jag följer dig där (vsbloppis14)
Dessa glasburkar är precis vad jag behöver för att kunna göra chiapudding!

Följer redan på båda (zintzy på insta, samma som här på FB)

Så vackra! Gillar på fb sen tidigare (Liie Larsson) och följer på ig sedan tidigare (liielarsson)

Jag är med! Följer och gillar på både FB och ig!

Jag är gärna med. :)

Åh, så fina burkar.De skulle passa
perfekt i köket. :)

Gillar dej på Facebook redan_ Malin Gustafsson
Följer dej på Instagram redan: frozenvanilla_

Hoppas på tur.
God jul! :)

Åh!! Jag är med! :)
Följer på både instagram och facebook. (@mmollerstrom och Josefine Möllerström)

Jag vill också vara med! :) Följer dig på instagram: johannautterberg

Följer och gillar! (emily_sandberg & Emily Sandberg)

Följer och gillar (Maria Sundlöf & Scrapmia

Vore trevligt att vinna detta pris!

Gillat på FB.

Gillar på Facebook, och är såklart gärna med och tävlar om praktiska burkar! Perfekta till min hemgjorda müsli!

Är självklart med! Följer på IG som Theotott och på FB som anna Malin R

God jul!

God JUl från Anna Larsson på FB























Follow my on Bloglovin







Trackback