Julkalender 2014 - lucka nummer tolv

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Dagens lucka består av en snygg detalj som kanske passar perfekt hemma hos dig? Tävla nu och håll tummarna på att just den här ljusstaken blir din. Om detta inte är din smak kan du alltid ge bort den i julklapp till någon, bara ett tips!
 
Vilken färg vill du vinna, svart eller koppar?
Tävlingen avslutas den 15 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Om jag vinner, skulle jag vilja ha ljusstaken i koppar! Så himla fin.

Vill vinna i svart! :D

Å wow har blivit så mycket för koppar nu så koppar skulle jag vilja ha :D

Sv ja men de finns en HEEEL del å lära inom media :D

koppar
denna skulle min kompis få. hon har en så vacker kopparlampa som behöver lite sällskap. då skulle vi där i mysljuset vid bordet fika en hel kväll.

Jag är gärna med! Skulle vilja vinna en svart

åh va fin den va i koppar!

Gud vilken fin!!

KOPPAR :D

Jag skulle vilja vinna en i koppar :) Kramisar Carro

Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja ha den i svart om jag vann! :)

Svart!

jag tycker den svarta ljusstaken va fin :)

Åh en sån här fin ljusstake skulle jag verkligen vilja ha! Helst en i koppar det är ju så snyggt!har letat i stan efter en men det finns inte! Hoppas hoppas på vinst!

Håller tummarna för att vinna en skitsnygg ljusstake i koppar! :)

Jag skulle vilja vinna den fina ljusstaken i koppar :)

Åh, har kollat på dessa innan! Så vill gärna vinna :) Vill i så fall ha den i koppar.

I`m in, jag skulle velat vinna den i svart så det hade passat perfekt in på mitt rum hehe :D

Svart :D
[email protected]

En i koppar skulle passa perfekt i uterummet till all kopparinredning där =)

Jag skulle gärna vilja vinna en koppar färgad :)
[email protected]

Kram!

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna en i svart.

Kram Sanna

ÅH, en i koppar vill jag absolut ha!

sv: Tack så mycket! :D

Om jag vann skulle jag gärna vilja ha den svarta :)

åh jag är med, svart! :D

Sv: åh det kommer säkert snart, du som är så duktig borde synas! :D

Koppar gillar jag så den får gärna lysa upp här hemma :)

Den svarta skulle bli fin.

Koppar ! skulle passa i mitt kök perfekt :D

Skulle så gärna vilja vinna den i koppar! Har länge önskat mig en sån men nu har jag prioriterat barnens julklappar och allt annat "julfix"
Hoppas du få en fin jul!
Mvh Maria

snygga :D
Sv: Tack! :)

Är med idag igen då, skulle vilja vinna den i koppar, tycker det är sååå snyggt! :)

sv: Jaha okej, får kanske kolla där då. :)
Åh tack!

sv: tack!!

Jag är med och tävlar! Vill gärna vinna den i koppar! :)

koppar ! :D

Jag är med och tävlar och vill gärna ha en svart om jag vann!! :)

Så fina! Hoppas på koppar :)

KOPPAR!!!!
Å vilka fina ljusstakar, jag har precis börjat gilla just koppar, och nu är jag tokgalen i snygga koppar-saker!! Speciellt ljusstakar!
Å vad JAG VILL VINNA!!!! :-)
Vore en så fin present till mig, just i dag så firar nämligen jag och min man 22-årig förlovningsdag!!

Å precis en sådan i koppar skulle passa perfekt hemma hos mig :)

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vinner jag väljer i koppar färg!

Jag skulle vilja vinna den i svart...

Jag skulle gärna vilja vinna den svarta ljusstaken.
Ser den framför mig fylld med det som är aktuellt för säsongen.
Tycker du har mycket fint i din kalender

Svart :)

Var skriver du ut vinnare sedan?

Sv: Tack hälsar hon nog ;) haha

Sv: ja vill ha snö nu verkligen! Speciellt till jul!!

Vad fina ljusstakar!! Den svarta var så min smak!

Ha en fin helg gumman :)

sv: najs, gårdagen var sådär :P

Snygga, men jag är själv mer för gamla rostiga ljusstakar :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha den svarta :)

Så fina! jag har varit på jakt efter något liknande länge. Jag tycker helt klart den i rost är snyggast :)

sv självklart är jag med :D känns som ja är med i alla tävlingar här hos dig nästan hehe!
ja men jag vet, jag gick lite fotoinriktning i gymnasiet ja fatta typ ingenting hahah!

hoppas på KOPPAR!

Jag skulle gärna vilja vinna den i koppar!
Så snygg och hade passat vardagsrummet jättefint. :)

Jag skulle vilja vinna den svarta!

Jag skulle vilja vinna den fina i koppar!

sv a ja har sett att de är galet många som är med.. man känner att man har en chans på miljonen att vinna lixom haha ;D
ja men klart man lär sig de gör man men ja var inte så inne i de med att fota osv ;D

åå fin!
svart gärna! =)

sv: åh tack så mycket, hoppas allt är bra med dig också! :)

Tack, vad glad jag blir att du säger så! Känns jättebra att jag fick det jag ville. :)

Åhh vad snygga! Vill gärna vinna en i koppar! :)

svart!

svart!

Koppar! :)

Hoppas vinna den i svart!

Den svarta är superfin!

Koppar skulle jag välja

Jag hade gärna vunnit den kopparfärgade! :)

Jag vill gärna vinna den svarta

Jag är med :)
skulle vilja vinna den svarta till min mamma :)

Koppar!

Svar: Hoppas allt är bra med dig också! :)

Sv: tack så mycket!:) har du några planer inför helgen?:)

Ha en fortsatt fin fredag :) kramar!

Koppar! :)

Koppar skulle jag vilja vinna :)

Koppar är ju bara för snyggt! Har fallit väldigt mycket för det nu på senaste tiden. Jag skulle vilja vinna en i koppar. :)

Jag skulle vilja vinna en i svart! Skulle göra sig snygga och stämningsfull på mitt skrivbord samtidigt som det ger lite pluggmotivation förhoppningsvis :D

Blev nått konstigt med förra kommentaren. Skulle i alla fall vilja vinna den svarta, skulle göra sig perfekt på skrivbordet, stämningsfullt och härligt ljus samtidigt som den kanske boostar pluggmotivationen :)

Jag älskar den i koppar! =)

Om jag har turen att vinna så vill jag gärna ha en i koppar!

sv: tack så mycket! :)

Svart hade jag velat få om jag vann. Firar 4 år med sambon idag så vilken överraskning det skulle varit om man även denna vann.

Men åh vad fina! Jag skulle vilja ha den i koppar om jag vann :)
kram

Hej:) Om jag skulle ha turen att vinna, då skulle jag välja den svarta:)

Precis en sådan jag vill ha:) Koppar!!

Jag är med och skulle gärna vilja vinna den i koppar :D

svart skulle passa fint hos mig

Hej. Jag skuller mer än gärna vinna den i koppar.
/ Kram Sara

Jag är med och skulle vilja vinna den i koppar :D

Sv: Åh tack så jättemycket!!

Jag skulle gärna vilja vinna en i färgen koppar

Koppar! Det är ju så snyggt!

Koppar! WOW <3 <3 <3

Jag hoppas verkligen på att vinna denna!! Skulle vilja ha den i koppar, den är så himla vacker!!

sv ja men precis tänk om alla kunde vinna hehe ;D

SV. hihi klart klart!! ❤❤

Svar: Det är bra med mig med! Vad skönt att höra att du mår bra :)

Vilka fina! Är nygift och skulle behöva sådana i mitt tomma hem :D Svarta!

Koppar!

[email protected]

Jag vill gärna vinna en svart

Sv: fick ett tråkigt besked igår att jag inte blir au pair till den familjen som jag ville bli hehe :P

Haft en bra fredag? :)

Jag skulle vilja ha den svarta. Den ser ju bara helt underbar ut.

Jag skulle bli väldigt glad om jag vann den svarta!:)
Min mail: [email protected]

Åh vad superfin ljusstaken i koppar är, den skulle vara fin att ha i vardagsrummet :-)

Sv: vad roligt med en ny design till 2015:)
Låter som en härlig helg då!:)

Jag ska julshoppa med min bästavän i morgon,sedan kolla när min kusin går stjärngosse i kyrkan, sedan julpynta med mamma,köpa julgran och baka julkakor! Söndag jobbar jag 12-19 så det blir en fullspäckad helg!:)

Ha en fin helg då:) kram!

En svart skulle vara så fin hemma hos oss!

En ljusstake i svart.
Vore vackert att få pryda mitt enkla hem med.
Ställa mitt på bordet i ett vackert stilleben.
Älskar rena, enkla och stiliga detaljer. Denna skulle jag bli jätteglad att få njuta av hemma hos oss!

Jag är gärna med. :)

Svart skulle passa perfekt hemma hos mej,
så snygg och stilren! :)

Har tipsat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/december/tavlar-om-ljusstake.html

Hoppas så på tur.

Kopparfärgade!

Den svarta gillar jag bäst.

Jag skulle gärna vinna den kopparfärgade! :)

Vilken fin ljusstake! Den svarta passar bäst i mitt hem! :)

Den kopparfärgade :D bara ÄLSKAR den!

Jag är gärna med och skulle vilja vinna den i svart isf! :D

Haha jag stalkar din julkalender, älskar kopparfärgen så skulle jättegärna vilja ha den!! :D

De där ljusstakarna är fina!

Skulle vilja vinna en i koppar! :D

Jag är med!
Tycker koppar är finast

Glad Lucia, mvh Elin

Hade jag vunnit så hade jag valt den i koppar, riktigt snygg!
& efter som jag älskar att ha tänd ljus & nu under vintern finns det inget bättre!

svart!

Super fina är de!
*Håller tummarna*

koppar :)

Jag hoppas, hoppas, hoppas på att vinna den svarta! :D

Koppar!

Koppar, så sjukt fint!

Åh vad fin den var! Jag skulle vilja ha en i koppar om jag vinner :) Kram

Är med och vill gärna vinna den i koppar :)

Kram Matilda

åh fina!























Follow my on Bloglovin







Trackback