Julkalender 2014 - lucka nummer tre

 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Dagens lucka är en perfekt julklapp för barn. Väldigt enkelt för dig som vill vara med och tävla. Saknar du blogg kan du även vara med och delta men glöm inte mail adress. Missa inte lucka två där du kan vinna tre lippbalsam.
 
Skicka en kommentar i detta inlägg där det står ''jag är med''
Tävlingen avslutas den 8 december klockan 00:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

Hello Kitty är kanske inte riktigt min grej! :P

jag är med

Cool!

sv; ÅHH jaa, det ska bli så roligt!! :D

Kul julklapp att ge bort! :)

Sv: jaa :) Åhh, lyxigt. Förstår det, skönt och komma iväg från kylan! Vart ska de åka? :)

Jag är med :)

Svar: Absolut! Ett jättebra pris ju. Har flera vänner med barn, så hade passat bra :)

Jag är med och gillar på fb (agnes gabrielle andersson)
kram! :)

Jag är med!
Gillar på FB alias: Mary-Anne Christensen:
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

Hälsningar
Petra

Jag är med

Jag är med! Dottern skulle älska detta.

Kram Sanna

jag är med

Jag är med! Hoppas verkligen på att vinna :)

Jag är med :-D

Jag är med i tävlingen om lucka 3

sv: okej, vad härligt för dem! Tack så mycket finis, vad glad jag blir! :)

Jag är med!

Mvh Elin

Jag är gärna med. Vår dotter älskar Hello Kitty :)

Mysigt med en julkalender!

Vad kul med julkalender! :D

tack för tipset!:D

Jag har gillat FB gruppen. Jag är med och tävla! :)

Jag är gärna med och tävlar, gillar på facebook! :)

Va mysigt att du har julkalender :) Tror jag ska kika runt lite hära!

vilken mysig tävling :D

Självklart är jag med!!

Jag är med!

Hoppas att jag detta vinna,
då skulle du mig glädje bringa.

Sv: Ja verkligen! Men kan tänka mig det är kallt på Gotland så här på vintern, ligger ute på ett hav lixom! Men det är värt det!

Hoppas du får en fortsatt fin kväll :)

jag är med!

Jag är med :)

sv ja men det tyckte jag var smart, kan tänka mig att många mamma bloggar uppskattar denna tävling :D

sv ja men de är ju bra :D jag har tyvärr ingen julkalender :(

Kul med julkalender!

sv ja men precis jag känner inte att ja hade haft tid med de nu ändå :|

sv ja så de får väl bli nästa år hehe ;D

sv: Tack snälla! :)) Du är väldigt duktig på att fotografera måste jag säga! :)

Jag är med! :)

Jag är med!
Gillade redan dem på facebook!

Jag är med!

sv : ja men har du kontaktat alla företag då eller har dem kontaktat dig :)?

sv: Var så lite, jag är imponerad! :)

Ja de är ju ganska fint att du skänker saker du köpt de gillar jag!

Jag vill vara med! skulle bli en bra present till min brorsdotter, hon bor långt bort från mig så det är alltid kul att få ge henne små presenter dom gånger vi äntligen ses!

ja de va verkligen najs :D

Jag är med = )

Fin advent!

jag är med

Jag är med :-)

Jag är med!

Svar: Allt är bara fint, ska krypa ner i sängen snart. Hoppas allt är fint med dig med :)

Jag är med! :D

Jag är med! Gillar på fb (Anna Malin R)

Sv; ja det är sant, det är riktigt kallt i Stockholm!

Åh vill till Gotland snart! Det är ingen snö där va?

Har du några planer inför helgen? Hoppas du får en fin start på
Morgon dagen!:)

Jag är med!

sv ja :D

Sv; okej vad skönt! Man tackar ju inte nej till att få sol först precis! Hihi:)
Okej bor du på Gotland eller i Stockholm?:)
Skönt med en lugn helg!:)
På fredag jobbar jag mellan 13-19 sedan kommer min pojkvän till mig, och så ska jag vara chaufför till mina föräldrar på natten,
Lördag jobbar jag halv 10-3 sedan ska jag se på min lillasyster när hon spelar innebandymatch vid 3, sedan blir det en lugn kväll med pojkvännen, Söndag är jag ledig och då blir det träna och ta de lugnt tror jag:)

Ha en fin kväll :)

Jag är med så klart! Skulle gärna vilja ha denna fina julklapp till min dotter som fyller fem den tionde december.

Kul att du har en julkalender :D

Sv: gud vad glad jag blir, tack ♥ den bilden betyder så mycket för mig!! ♥

Jag är med.... mina små killar älskar Kitty o rosa. Merci står för den delen att visa att allt detta inte bara är tilll för tjejer.

Åh jag är med! Har inget av det ovan. Men detta skulle jag vilja vinna till syskonbarnen, det hade varit perfekt och tränas även logiken och motoriken hos dem. Bjuder på ett rim:

Lego håller hjärnan i trim,
gör mig glad så jag skriver rim,
hoppas att jag vinner,
så det inte från mig försvinner.

Har svårt att kolla på din blogg, din meny vill som följa med när jag skrollar ;o

Jag är med!!!

Hej, såklart! Jag är med!
Min äldsta dotter Elvira har Hello Kitty som favorit.
Vore kul att glädja henne med detta!

Jag är med :)

Jag är med!

Jag är med :D























Follow my on Bloglovin







Trackback