Julkalender 2014 - lucka nummer tretton

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Titta vad som finns i dagens lucka, detta trodde du inte va? Tipsade om den här fantastiska produkten för sju dagar sedan och nu lottar jag även ut en till mina besökare/läsare. Vi får se hur många som hunnit köpt den här prylen. Läsa reglerna, tack!

Följ Roligaprylar på instagram & facebook innan du tävlar.
Tävlingen avslutas den 16 december klockan 59:00. (glöm inte mail adress)

Kommentarer

sv duedan omtyckt massor :D

följer delat å hoppas på tur

Jag är gärna med och tävlar följer dem på båda ställena sen länge!

Skulle vara perfekt o vinna en sådan ju ! Expert på att få telen att dö :P

sv: Ja visst är det såå mysigt! Kram

Hoppas på vinst.

Gillar på Facebook. Fföljer på instagram med namnet lizz83

Är det möjligt att vara med om man inte har instagram men facebook? :)

Svar: Absolut! :)
Beatrice Jakobsson - Fotograf

sv; ja, så äre! :)

taack! jag älskar den verkligen! :D jag är sjukt svag för leoprint! :)
hoppas du får en fin helg! :D

Jag vill vara med och tävla om denna smarta uppfinning!

Följer på IG och FB!

Åh, jag är med! In need, big time! Min mobil dör jämt när man behöver den som mest D: Insta - @goforfitse

Jag har jättedåligt batteri på min mobil så det här blir en toppengrej!

Jag följer och gillar.

Har gillat både på facebook och instagram :)

Så smart grej!
Följer på fb o IG

Jag är jättegärna med och tävlar! Har gillat på fb & följt på instagram.

Är med! gillar på FB (Emma Blom) och följer på instagram (EmmaahBlom) :)

Jag är med! :)

* Följer på instagram och gillar på facebook!

Följer och gillar dem sedan tidigare, så jag är med :)

sv: ja verkligen :/

sv; härligt! :) Ja, det var glatt besked. Vi åker i mitten på februari, vadåda? :)

Men vad bra, är gärna med och tävlar! Gillar på facebook! :)

Följer på insta: gabbies_helt_enkelt och på Fb Gabriella Thörngren :)

Jag är med, följer på insta och gillar på facebook! <3

sv: några planer idag? :)

Vilken smart grej!

WOHO, jag är med!

Jag vill nu denna vinna,
för att få plats med allt den bringa

Fina du,
Jag har redan följt på instagram (@agatha1197).
Jag har redan gillat på Facebook (Agatha Absalyamova).

*Håller tummarna*

Följer på ig (liielarsson) och fb (Liie Larsson) och hoppas på tur!

sv: ja! :) haha, okej, nej det dröjer ännu ett tag, men det är härligt att ha något att se fram emot! :)

Svar: Lite bra är den, men har hört den för mycket!

Sv: tack så jätte mycket!:)

Den var neutral och snygg! Perfekt att kunna ladda vart som helst!

Ha en fortsatt fin kväll och bra start på söndagen :)

Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar på Facebook.

Gillar och följer och hoppas på att vinna :-)

Jag är med och tävlar!
Har inte facebook men hoppas kunna vara med ändå.

Gillat på FB

Sjukt bra grej ju!

Jag är gärna med och tävlar :) följer på IG (jooysus) & gillar på FB (Joy Larsson)

Vilket toppen pris! Gillar på FB (Sanna Kaakinen) och följer på insta (mammasvardag).

Kram Sanna

Är jättegärna med och tävlar. Gillat på fb (Jessica Forsberg) och insta (gratisnu)

Jag är med och tävlar! :)

Hej
Jag vill vara med gillar på fb https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921
och följer på instagram evagustafsson_83.
Mvh Eva

Följer på insta (sanla1973) och FB (Petersson Sandra Marie)

Har gillat dem på fb i namnet Malin Öhlund och följer dem på instagram i namnet mmalinohlund :)























Follow my on Bloglovin







Trackback