Julkalender 2014 - lucka nummer två

 
 
 
 
Julkalendern är tillbaka här i bloggen efter ett år uppehåll. Varje dag fram till den tjugofjärde december kommer jag bjuda på tips från coachen och massor med fina priser man kan vinna. Tipsa gärna andra bloggare/vänner om ni gillar min julkalender.
 
Använder dessa produkter varje dag, beroendeframkallande. Vill du vinna/prova tre fantastiska produkter? Väldigt enkelt att vara med och tävla. Saknar du blogg kan du även vara med och delta. Produkterna finns att köpa i nästan varje butik.
 
Motivera varför just du vill vinna. (Glöm inte din mail adress)
Tävlingen avslutas den 7 december klockan 00:00.

Kommentarer

Både jag och dottern har alltid torra läppar när det vintertiden är här på året. Det vore därför fantastiskt att vinna hem lite nya och snygga läppbalsam att bära runt på så läpparna håller sig fina och fräscha.

Kram Sanna

Beroende utav läppbalsam, det är jag.
I skolan med spruckna läppar jag har.
Har jag otur så är det herpes.
Men helst vill jag ju undvika att det ska svida, så att man slipper lida. Man vill ju att sina läppar ska vara fina.
Då man till nyår inte vill smittas med sitt äckel, när nyårskyssen sedan ska sitta som smäcken.
På tolvslaget vi firar och det kommer bli jag som flinar. Med tre eos så blir julen allra bäst!

(( mitt lilla bidrag som är tänkt att vara ett litet rim ;) ))

Jag BEHÖVER vinna dessa då mina läppar är kaos. Nu under vintern så blir mina läppar förstörda. Torra och spruckna. Vanligt lipsyl biter inte på dessa stora, fysiskt sjuka läppar. Detta läppbalsam gör dock det. Därför behöver mina läppar vinna detta, som en julklapp till endast dem. Skulle vara evigt tacksam! :)

Jag vill gärna vinna för att jag har sett att väldigt många går omkring med dessa läppbalsam i väskorna och fickorna och jag är supernyfiken. Dessutom har jag hypertorra läppar redan och vintern har knappt ens börjat så det hade varit välbehövligt.

Oj dessa EOS läppbalsam har länge varit populära, men jag har fortfarande inte testat dem. Jag skulle vilja vinna dessa eftersom jag, nu på vintern, alltid har torra läppar och gärna vill ha ett läppbalsam till hands vart jag än åker. När man är mode- och skönhetsbloggerska vill man ju också självklart ha "fina" produkter att visa upp ;D

Jag skulle vinna eftersom jag aldrig haft något EOS lip balm. Har länge velat testa, men aldrig riktigt tagit tag i att köpa eftersom de ändå är rätt så dyra. Skulle vara perfekt för mig med ett EOS (om dom är så bra som alla säger) eftersom jag får så otroligt torra och frasiga läppar, speciellt under vintern!

Åh, de där vill jag vinna. Den här tiden på året är läpparna i katastrofskick och de där har jag aldrig testat, men jag har hört gott om dem, så de kanske kan rädda mina läppar.

Nu under vintertid blir mina läppar så otroligt torra! Jag har inte provat Eos, men jag har hört att de ska vara bra. Jag har väldigt svårt för att hitta rätt produkter så det vore kul att testa dessa!

Åh, jag är lätt med! Mina läppar blir så otroligt torra, främst på vintern, och det skulle verkligen göra susen att prova dessa, har hört så mycket bra om de! Annars river jag av skinnet och blöder.. inte så fint..

Kul!!

sv: Så lite så fina du! Kram

Åh, mitt läppbalsam är snart slut så skulle verkligen behöva ett nytt. Och jag har hört så mycket gott om dessa läppbalsam så det skulle vara jätte roligt och prova och se om de är så bra alla säger att de är :D
kram!

jag vill vinna för att jag är beroende av läppsyl, går ingenstans utan att ha med mig det i väskan och har hört så mkt bra om det märket så vore ju kul att vinna :)

Jag vill vinna för att nu under vinterhalvåret så får jag otroligt torra läppar. De spricker & svider och jag måste ha läppbalsam. Har alltid velat testa Eos läppbalsam, så vore superkul att vinna :D

bra tävling :)
ja vill vinna för att om jag vinner så skulle jag ge bort till min bästis då hon älskar eos! :)
[email protected]

Å jag skulle vilja vinna!! Jag har alltid torra läppar och sen har Jag även de tråkiga med att lyckats bli smittad av munsår.. Inte det roligaste att visa sig ute med.. Skäms varje gång :(

Hoppas på vinst... Inget annat har funkat detta kanske är min grej, har aldrig testat! Kanske dags :| tro mig man skäms..

Jo tyvärr så dömer mycket folk för det och skrattar åt en.. Ibland ville ja inte ens gå till jobbet för ja skämdes så..

Ja riktigt kul :)

Åh, vad kul! Jag hade velat vinna detta så jag kunde dela upp dessa tre bland mina bästa vänner :)

Svar: Tack tack! Hoppas man har turen att vinna med :)

Sv; Åh bor du på fina Gotland? Älskar det, det är så sjukt fint och mysigt! Förstår att du stor trivs! :)

Åh jag skulle jätte gärna vilja vill ett sådant läppbalsam! Jag har varit med på så många tävlingar, men jag har aldrig någonsin vunnit något :( det är ju perfekt nu till vintern jag blir så otroligt torr om läpparna! Hade varit jätte kul att vinna!:)

Önska de inte va så:( gullig du är verkligen!

Jag vill gärna vinna, för att dessa fungerar både som en accessoar och som nytta. Jag vill testa dem, då jag inte hittat ett läppsyl som funkar för mig - lypsyl tkr jag är alldeles för kladdigt. Dock blir mina läppar alltid torra vid den här tiden på året, så jag funkar inte utan något osm återfuktar.

Hoppas vinna dessa till min dotter som precis fyllde 18. Hon skulle bli så himla glad! Som ensamstående är det inte lätt att få ihop till presenter.

Det skulle vara roligt att kunna ge mina döttrar (3st) varsitt läppbalsam.

Jag är med!
Skulle bli gå glad om jag vann dessa! :)

först och främst, vad roligt med sånna här tävlingar! just denna tyckte jag var lite extra rolig. jag skulle vinna dessa för att det är perfekt att ge bort i julklapp eller bara unna sig själv! Har ett sedan innan som nästan är slut så mycket jag har använt det, dom luktar såå gott och skulle bli så himla glad av att vinna dessa!

åh hade gärna velat vinna dessa då jag fullständigt ÄLSKAR DOM. har ett rosa som jag använder dagligen och är helt beroende av det. Att fylla på lagret med dessa fantastiska läppbalsam som gör läpparna kyssvänliga hade inte varit helt fel.

Jag skulle verkligen behöva dessa då mina läppar är helt sönderspruckna av kylan. Mina läppar skulle bli väldigt glada om jag vann! ;)

ååh detta är de som saknas i min vinter necessär just nu, perfekt juu!

ååh detta är de som saknas i min vinter necessär just nu, perfekt juu!

Jag blev helt beroende av dessa när jag bodde i USA och nu tar snart mitt sista slut! Skulle bli så otroligt glad om jag vann dessa då jag inte kan köpa nya eftersom jag behöver spara mina nya pengar för att ge mig ut på nya äventyr! Men mina läppar skriker efter dessa, så jag håller alla tummar och tår för att jag ska vinna, då skulle jag också visa att det inte bara är min syster som kan vinna tävlingar..

älskar eos, skulle aldrig klara mig utan ahha

Jag är gärna med och tävlar!
Skulle vilja vinna eftersom jag, precis som många andra, får problem med spruckna och torra läppar på vintern. Har för tillfället inget läppbalsam och brukar därför använda vaselin, men det är inte direkt någon favorit. Dessa läppbalsam har jag velat testa sen de kom ut, men på grund av priset har det inte blivit av att jag köpt något. Vore verkligen helt otroligt kul att vinna dem! :D

Ha det bra!

Jag är jättegärna med! Mina läppar blir otroligt torra under vintern och jag har testat massor av läppbalsam, men ingenting har fungerat. Dessa har jag inte provat då jag inte har så pass stor inkomst att jag har råd att unna mig någonting lite "dyrare" med förhoppningsvis bättre kvalitet. Och nu när det snart är jul så tycker jag det är viktigare att ge bort julklappar, så jag tänker inte så mycket på mig själv ekonomiskt i december... Men jag har hört att dessa är suveräna och det skulle inte sitta helt fel att få prova!

Tack för en fin tävling!

Tog med dig i min blogg och jag ska vinna för att min hud är jättetorr och fnasig på vintern, speciellt läpparna. Har hört att EOS är jättebra så därför skulle jag vilja vinna!

Jag skulle vilja vinna dessa eftersom jag skulle ge dem i present till min fina svägerska; hon är väldigt mån om att ta hand om sig själv, men eftersom hon fortfarande pluggar så har hon en begränsad budget. Skulle passa perfekt!

Som du sa, beroende framkallande!
och väldigt populära, två stycken av dem skulle säkert göra sig väldigt bra till julklappar!
Men den blå skulle genast få bosätta sig i min necessär (:

Jag är med! Skulle vilja vinna för att testa ett själv, har inte testat dessa och sen skulle jag ge bort de två andra till mina fina vänner. :)

Får tyvärr alltid torra läppar på vintern. Jag har testat nästan allt, men inget fungerar helt bra. Därför vill jag vara med att tävla om dessa eos för att se om det kanske fungerar, vilket jag verkligen hoppas! :) Kram

Jag vill gärna vinna för att det vore kul att få möjligheten att prova en ny produkt som dessutom har en så söt förpackning :)

Jag hade velat vinna tre läppbalsam, eftersom min pojkvän alltid snor mina läppbalsam och jag tror inte han skulle sno en liten rund rosa sak så det hade passat mig utmärkt! ;) Plus att det kan verkligen behövas ett förråd med läppbalsam nu under vintern.:) <3

Stackars vinterläpparna narigt och torrt
behöver första hjälpen och skön komfort
Världen sötast pralinprodukt
som bjuder läkning och fukt
Eos läppbalsam välkommen till mig
du skulle bli min nya favoritgrej

Fin advent!

Jag skulle gärna vilja vinna då jag är helt beroende av läppsyl. Klarar mig verkligen inte utan de. Jag har torra läppar i vanliga fall och det blir ännu värre nu under vintern. Jag har hört mycket gott om denna produkt och det skulle vara kul att få prova på en annan produkt än bara läppsyl. Jag vet att dessa även kostar en del och i och med att jag är student så har man inte alltid råd att få unna sig någonting av en bättre kvalité.

Åh vill så gärna testa denna produkt, då jag aldrig gjort det förut! Håller både tummar och tår och önskar att dessa jag får!

Jag är gärna med och tävlar! Jag vill helt enkelt vinna för jag har så torra läppar just nu och blir galen!

Åh skulle verkligen behöva detta då mina läppar är så himla torra just nu, men passar även bra att ge bort i julklapp till min underbara mamma som förtjänar det! Har velat prova dessa superlänge men aldrig blivit av, så skulle va superkul å vinna :D

Nu på vintern tycker jag det är viktigt att använda läppbalsam då det är så lätt att få torra och fnasiga läppar. Eos läppbalsam luktar så gott också så det hade inte varit fel att vinna!

Mina läppar känns som om de nästan faller av helt var och varannan dag, så lite extra läppbalsam skulle inte skada! Jag har inte heller provad någon av de här smakerna så det skulle vara väldigt spännande!

Eos läppbalsam är ett måste på vintern! Håller tummarna på att få testa dessa tre! <3

Vi driver en lantbruksgård på hobby-bas, vilket gör att jag är utomhus nästan hela tiden, och får alltid väldigt torra och fnasiga läppar. Skulle bli jätteglad för läppbalsam! :)

Jag skulle vilja vinna därför att jag alltid har torra läppar under vintern, mer eller mindre så hade varit perfekt med läppbalsam :)

Jag är med!
Jag skulle vilja vinna för att jag älskar EOS lip balm och använder det jämt. Har tre stycken så skulle vara roligt att vinna fler smaker :)

Jag får alltid torra och spruckna läppar på vintern. Har ännu inte hittat en bra läpp produkt för att skydda. Skulle va kul att testa denna :)

Jag vill vinna för att mina läppar blir så hemska på vinter och behöver smörjas. Och hur söta är inte Eos-förpackningarna? Små runda och pastelliga, klart man vill ha ett par sånna!

Jag är med och vill så gärna vinna. Mina läppar har varit så torra jättelänge nu trots allt jag prövat. Bjuder på ett rim:

Dessa vill jag testa,
passar även när man ska festa,
gör fnasiga läppar mjuka,
luktar så gott, men dessa ska jag ej sluka

[email protected]

Eos har fantastiska produkter med goda lukter och grymma egenskaper, perfekt nu på vintern när mina läppar är torra och beroende av återfuktning konstant!

Jag har nästan blivit beroende av försvarets hudsalva till läpparna. Men skulle verkligen behöva prova något nytt och modernt.

Mina läppar är väldigt torra :/

Jag är med, jag älskar lip grejer

Prövar det mesta mot mina torra läppar men denna produkt har jag inte testat så skulle vara roligt att få chansen att se om den är lika bra som alla säger!

Jag har alltid varit rädd att kyssas. Nu har jag en dejt och jag vill få lena läppar så jag blir mer självsäker. Jag gillar verkligen den här killen så jag vill att det ska bli ett bra slut så han vill träffa mig igen.

Jag är beroende av läppbalsam och kan aldrig få för många av dem!

Mina två döttrar och min sambo älskar jag att skämma bort.
Nagelack, skumbad och saker som luktar gott.
Detta önskar jag att ge bort, till 3 små söta munnar av olika sort.

Mina läppar är alltid otroligt torra på vintern, speciellt i år! Jag springer och lånar min systers EOS hela tiden då jag inte har ett eget bra läppbalsam, vilket jag verkligen behöver!

Om vintern mina läppar torra och spruckna bli, från detta skulle jag vilja bli fri
Med EOS skulle besväret upphöra, det är åtminstone vad jag fått höra
Därför vill jag vinna dessa små gem, så jag kan bli kvitt mina problem!
Mail: [email protected]

Jag brukar vara rätt usel på att smörja in mina läppar, ofta brukar jag få jätteont i mina läppar
pga de är så uttorkade. Jag hoppas att jag vinner så kan jag ha med mig en läppbalsam i fickan och samtidigt ha flera hemma, så det blir lättare för mig att komma ihåg att smörja in läpparna.

Mina läppar klarar inte av vanliga läppbalsam utan det enda som funkar är vaselin och som det har visat sig EOS läppbalsam. Det skulle vara jättekul att få lite nya smaker :)

Mina läppar blir så lätt torra och
spricker på vintern och de gör så ont.
De skulle vara kul och få prova läppbalsam från eos och dessa pastellburkar hade ju verkligen lyst upp i vintermörkret, så varje gång man måste smörja in läpparna blir man ju glad på samma gång! :)

Jag skulle vilja vinna för jag behöver verkligen ett sånt, har jätte torra läppar på vintern :)

Jag vill vinna eftersom jag aldrig provat produkten förut och mina läppar spricker så lätt. Det är aldrig snyggt med spruckan läppar. Burkarna ser så söta ut och har mycket bra om dom!

Jag skulle inte själv behöva dessa, jag har redan mina egna, men min syster skulle verkligen behöva ett riktigt bra läppbalsam, hon skulle bli överlycklig av att få dessa till julklapp!

Jag behöver verkligen hitta något som fungerar till supertorra läppar, har testat så många sorter!

En bra motivation är svår att komma på. Tycker om sådana här saker och självklart vill jag då även ha dem! :)

SKulle vilja vinna dessa tre för att kunna ge bort i julklapp till mina tre bästa kompisar, skulle vara perfekt att ge det till dom.

Ha det gött!
kram























Follow my on Bloglovin







Trackback