Pinterest levererar lite julkänslor till mig.

 
 
 
Bilderna kommer ifrån pinterest, tipsa gärna mig om bra pinterestkonto. (kanske ditt eget?)
Mitt konto är @beattriicee

Julkänslan hos mig ligger på minus tjugofem om inte mer, knappt bilder från pinterest eller julmusik ifrån spotify hjälper mig. Dricker glögg och äter lussebullar men det hjälper inte heller mig speciellt mycket. Fattar inte varför? Behöver snö typ nu.
 
Förutom att bjuda på underbara inspirationsbilder så tänkta jag berätta en liten hemlighet/nyhet. Ibörjan av 2015 tänkte jag leverara en fräsch, ny och snygg design. Vill knappt trycka in på min blogg längre eftersom jag är så trött på min nuvarande design, haft den i snart två år och aldrig bytt header/profilbild. Säkert bytt hårfärg fem gånger under två år, så nu är det på tiden att fixa en ny design. Men jag behöver eran hjälp, har fixat grunden men tar gärna emot era tips om ni har några.

Kommentarer

åååå tack goding :D

Riktigt härliga bilder!:D

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg, hade varit super kul om du var med! Fin blogg <3

Ja väldigt mysiga bilder och fina :)

fina bilder

Jäklar vilka fina inspirationsbilder! :D

svar: Ja det va riktigr mysigt :)

ha en fin söndag

sv tack så mycket

:)

Så fina bilder!

sv: Åh tack så jätte mycket! Kram

Vad kul med ny design sedan :)

sv. Verkligen!

Åh vad fint!

Bra inspiration!

svar: Japp :D

Ja verkligen! Tänk om man kunde ta så fina bilder!

Det är tur att det finns bra bilder där så man kan få lite julkänsla i alla fall!

Svar: Ja!

Åh vad fint :)

åh man behöver verkligen snö för att få en sådär riktig julkänsla!

Sv: tack så jättemycket! :D

åh så mysiga bilder :D

Åh, så fint! Längtar som tusan nu :)

sv: jaa! :) Tack, jag hoppas de är goda men mandelmassa och choklad brukar gå ihop!

Åhh härliga bilder! Är verkligen en periodare på pinterest, men heter jutterberg om du vill kika. :)

Underbara bilder :) älskar också pinterest!

sv. Tack, hoppas allt är bra med dig också :)

Ber om ursäkt för sent svar, har haft mycket på jobbet så inte haft samma tid till bloggen :)

Underbara bilder :D

Svar: Ja, snön får gärna falla snart alltså :)

sv: ja det får vi göra :)

Åh ja, vad kul, gör det så får jag ta mig samman och bli mer aktiv! :D

svar: Ah jo, bara man hade det :)

Älskar pinterest! Man kan hitta så mycket!:)

sv: Tack detsamma:) Kramisar♥

Sv: ååh men det är jag som ska tacka hihi, himla kul att jag vann! tack :D

hahah precis, för förra året så kom ju snön efter jul ;) meeen vi får se haha! :D

SUPER jul känsla <3

Mysigt collage :)

åh så fint och mysiga bilder :D
sv; tack snälla du :')

Älskar inspon som den sidan ger när man känner att man är helt inspolös :)

De vore jätte roligt och vara modell.
Dock fick jag i samma stund som jag såg ditt svar ångest över vad jag ska ha på mig då så de får du välja :P

fina bilder :)

Hur har din måndag varit? :)

vilka underbara inspobilder! :D

Sv; hihi :)
hoppas du har fått en fin start på veckan fina du! :D

Såå fina bilder, använder inte pinterest men man kanske borde börja göra det haha :)
Om du ville ha tips till ny design, om du inte redan tänkt på det, är kanske en stor bred headerbild. Jag tänkte nog göra det till nästa gång. Tycker det är superfint när riktigt bra fotobloggar har det med högkvalitativa bilder :D

sv: Jaa jag kan tänka mig det!

Det är fint attt du har samma design , då har det varit superlätt att hitta tillbaka (känna igen) din blogg igen ^^

Har inte heller så mycket julkänsla. Himla tråkigt är det :(

hoppas du haft en grym start på veckan!

Jaa, snö behövs.. mest gegga här =(

Åhh älskar pinterest!
https://www.pinterest.com/ymrtensson/ hittar man mig på :)

sv;
Ja och jag tror bara jag har sett din blogg med denna design hihi. Minns att jag såg din blogg tidigt under mina bloggdagar! :D

Fina bilder

sv: jag köpte dom på vidaxl.se :D

Jätte fina bilder! :)

Så otroligt härliga julbilder :)

Så himla härlig inspo!

Något julpynt blir det inte här i år!

Sv: kan man vara med i dina andra tävlingar trots att man redan vunnit? ^^

jätte mysiga bilder.

Den varma chokladen ser helt fantastiskt god ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback