Snön är på ingång, det betyder lycka för mig

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4

Kommentarer

gud vad mysig bild!

Ja klarar mej utan snö :)

vilken härlig bild :)

Här är det också snö :D

svar: Tack, blev kär i den så fort jag såg den :D

Åh vad mys!

Fin bild :)

Vilken fin vinterbild!

sv: Åhja det hade vi, hoppas du också haft det mysigt i jul. :)

Vilken vacker bild! :)

sv: Ja, det var det :) Detsamma! :))

vilken mysig bild!

Vilken otroligt fin bild!

Hoppas att din jul har varit bra, att du fick umgås med dina nära och kära! ♥

Fina bilder :)

Åh så fin bild! Snö är så härligt!
Svar: Aa, sant! :)

hoppas du får en mysig söndag

Riktigt fin bild!! Kram

ååh så vackert! vi har faktiskt också fått liiiite snö nu, jag hoppas det stannar och att det kommer mer! så härligt!

Sv: Tack så mycket! såg du Bingos fotoskola där hihi? Den fick jag utav din blogg och önskade mig direkt, den är så himla bra! :D

fin bild :)

Så fint :) och vad underbar med snö!

Så fin bild :)

Åh vilken jättefin bild!

Sv: Ja verkligen, tack så jättemycket! :D

Så fin bild!

Jaa, det var supermysigt :)

Så fin bild verkligen! :)

Åh vilken fin bild!!

sv: Ja det luktar såå gott. Passar verkligen vintern perfekt!! Kram

åh så himla fint!!

fin bild!

Så otroligt fin bild:)

sv: Ja, lite mysigt är det allt:) Kramisar♥

Vad roligt :)

Svar: Ja de är mysigt!

Mysig bild :D

sv: hehe ja :D
haft en bra helg? :)

åh vilken vacker bild!

Så mysigt med snö, fin bild!

Älskar snö! :D

Sv: Visst är dem ^^

Snö är så mysigt! Synd att det blir så kallt bara :/

Fin bild! Nu är det snö här i Göteborg med :) Älskar det!

vilken mysig bild :D

Ja det var väldigt kallt, men det är ju så jägarns fint ute då! =) Fin blogg du hade!

Åh, underbart mysig bild! ^^

tack fin bild

Fin bild!!

Åh så fint! Är också så glad över snön :)

underbara bilder du tar alltså :)

Sv; tack så jätte mycket!:) glad jag blir!

Gud vad klar och fin bild! Jag fick en systemkamera av min fina älskling i julklapp ju, och de är en sån fin kvalité på bilderna!:)

Ha en fortsatt fin måndag :)

såfint:)

så fint! älskar snön

Jag hoppas att den lille snö vi fått stannar och inte försvinner som väderet säger för tillfället :P

Å vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Fin bild! Du är så himla duktig på att fota

Så himla fin bild!

så fin bild !

För mig också, så himla fint!

ååh vilken underbar bild! :D

sv; tack vad roligt att du gillade min lista! :D
hoppas att du mår bra och att du har haft en fin tisdag tjejen!

sv: Tack så jätte mycket :)

Jätte fina bilder =)

Jag hoppas vi får en vit nyårskväll :)

Jag hoppas vi får en vit nyårskväll :)

Åh vilken jättefin bild!

Denna bilden är helt magisk!























Follow my on Bloglovin







Trackback