Söndagen spenderas med hallonsmoothie.

 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Bloggen består nästan bara av min julkalender och det var kanske inte menningen. Därför tänkte jag uppdatera min vardag i det här inlägget men innan jag börjar vill jag tacka för all beröm jag får angående julkalendern. Älskar att ni gillar den.
 
Just nu sitter jag här med en smoothie och funderar på vad som hänt dom senaste dagarna. Fotograferade på en nattklubb igår där Björn Rosenström var och gästade, riktigt bra faktiskt. Och utöver det har jag träffat min familj och tagit det lungt. Åker till Stockholm i början av veckan men först måste invänta mina nya fotolampor. Är så hyppertaggad och förväntansfull (!!)

Kommentarer

gott med smoothie :)

Men vad gott!

Gott! :)

Mums:D

Åh fina bilder, den ser god ut! :)

sv: ja, det blev förvånansvärt bra! :)

Mums!

Den såg inte dum ut. Har du ett recept?

Du är jätte bra på att fotografera!

Bloggen var väldigt fin, men synd att hon inte bloggar längre.

Åh vad fina bilder :D

Det är bättre att ta tag i skolan. :)

Svar: Okej.

ja har itne så mkt kablar :/

Ibland blir det så att visa saker dominerar i bloggen, men det gör inte så mycket! :)

Haha aw va gullig du är!

gott!

åh så gott :D

noom vad gott! älskar smoothies!

Åh vad gott med smoothie :)

Sv ja hade också en jävla massa kablar för ett tag sen men ja ba slängde allt haha! Kanske var lite onödigt av mig tehe

Tack så mycket :D

Så gott med smoothies!

Svar: Går i 9:an! :)

gott med smoothie :D

åh så fina bilder! den där smoothien ser jättegod ut! :D

åh så mysigt! :)

Vad roligt att fotografera på en nattklubb!

Åh lyx!

Älskar mobilskalet!

Svar: Aa, det är rätt roligt, men vill inte börja gymnasiet sen :(

Smoothie ❤❤

Sv: Tusen tack! :D ❤

sv; bara ärlig! :) jag brukar också göra smoothies :) är gott och enkelt på samma gång! :)

Så fina bilder!

sv: Hihihi ja! Kram

självklart är jag med, gillar dina tävlingar :D

Låter som en fin helg :)

sv; det håller jag med dig om och man kan variera det så mycket. det gillar jag! :)

Sv; Tack hade en jätte fin Lördag! Hoppas du hade en jätte fin lördag med!:)

Åh vad gott med hallon smoothie! Vill med ha!
Har du en systemkamera? Tyckte du la upp så fina bilder! Klara och fina! Vill med ha en systemkamera!:(

Ha en fortsatt fin söndags kväll!:) kram!

Svar: Är rädd för att få vara ensam! Jag vill gå på en linje där bara killar går typ. :/

vad gott! :)

sv: tack :D
härligt att höra, jora de e bra med mig :D

va roligt att få se björn :D

Svar: Aa, tack för att du peppar mig! :)

Mums så gott med smoothie :D

sv ja han är ju så grym :D

sv: ja jag älskar dom!

Så gott :D

oj va ögonen börjar bli trötta nu :p

vamumsigt

Svar: Skönt att höra :)

Hoppas du får en fin vecka på det med!

sov sött :D

Åh vad gott :D

Åh de där såg gott ut :)

sv: ja :D

några planer idag då? :)

Den ser riktigt god ut!!

Mumsigt :)

Snyggt mobilskal

ser mysigt ut :)

Använder du dig av din 50 mm till att ta mycket portträtt ? vill köpa en ny objektiv, som får bakgrunden till att se suddig ut. Vad kan du rekommendera mig? <3

Så gott! :)

sv: Tack så mycket! :)

Åh, vilka underbara bilder! :)

Ååh vad gott! Fina bilder du tar :)

sv ja uffes sida är riktigt bra och han är så himla trevlig :D

en trovärdig sida om inte annat :D

sv: hehe okej, kom ditt paket? :P

sv haha jasså ;) då får jag väl vara med då när de kommer ;D

sv ja jag är ju med i några andra av dina tävlingar så varför inte fler hehe :D

sv:Alltid kul med tävlingar :)

skadar aldrig att va med :D

mums!

Åh vad gott! :D

sov så sött :D

Vad gott! Hallon-smoothie är något av det bästa som finns!

Det ser supergott ut!:) Kramisar♥

Fint skal!

Men MUMS! Ser riktigt gott ut :D

Så mysig glasburk du har åt smoothien, ser gott ut! :)

Har sett många som har sådana fina burkar nu för tiden! Super gulligt!

Tack så mycket :) och jätte fin blogg du har!

Sv: Ja, visst gör dom de. :)
Tack, hoppas du med får en fin dag! :)

Så gott!

Smoothie i en burk, haha love it!

Ser gott ut och mysigt ut det där :)

mumsigt :)

svar: Kan tänka mig det :) Vart har du köpt burken?

svar: Tack! Amanda har tagit den på oss :D

ÅH GOTT!

fina bilder och vad god den ser ut :D

gud va smarrigt!

Åh gott =)

Den där ser jättesmarrig ut! Ha en fin lucia!
Ser också att jag nog har lite här att lära betr. fotografering i mörker!

Åh vad gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback