Stockholm är full av snö, vackert!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Ååå, vilken underbar känsla att titta ut genom fönstret och se alla stora snöflingor faller ner på marken. Känslan när snön knarrar under skorna och miljön är full av snö. Kan verkligen inte förklara hur fantastiskt det är, förälskad i känslan.
 
Under gårdagen träffade jag fantastiska Amanda Jona som jag även träffade på Gotland i somras. Många har säkert sätt hennes senaste inlägg, om ni inte har gjort det tycker jag ni ska kika in nu. (http://spontan.blogg.se) Inlägget med bilder från gårdagen kommer att komma upp under dom närmaste dagarna. Nu ska jag njuta av en kopp glögg eller te, svårt val (!!)
 

Kommentarer

Åh så fina bilder! Vill också vara snö, det borde komma snö hit snart!

Så härligt med snö! :)

åh vilka härliga vinterbilder!! VILL HA SNÖ.

sv: Haha, låter inte dumt, vad trevligt! Ja tack det har jag, pluggat för att kunna lämna in sista arbetet innan jul. :)

Åh ja, det får han ställa upp på. Är ju så himla gott! :)

Sv: tack så jätte mycket!:)
Okej låter som en lugn helg då kanske?
Jag ska till pojkvännen i Vimmerby och umgås med hans familj och inhandla de sista julklapparna sedan på söndag ska vi till min farmor och farfar och fira fjärde advent, blir grilla korv ute och dricka glögg och sånt mys!

Hoppas du haft en fin dag! Gud vad fina bilder!! Så klara och fina!:)

Kram!

Du har så fina bilder på din blogg!

Svar: Ja, det får vi göra!

Åh men gud så vackert!! Verkligen superfina bilder!!!♥

sv: Ja visst är det så tråkigt om det inte finns snö på julafton. Lycko er och har fått snö!! Här bara regnar det! Kram

så underbart!!
vill också ha snö!!

sv: Ja det var verkligen såå bra! Hoppas din dag varit toppen! Kram

Åh jag vill också ha snö nu.. :(

ja musik är allt kärlek :D

hade glömt av att du har massa tävlingar! blev precis med i två hehe ;D

Sv: hehe ja, lär väl dock dröja ett tag till.. :/

Sv: jag bor i Småland och om man kollar vädret på tv:n så verkar det dröja ett tag till här där jag bor :/

sv: hahha ja, skick hit lite tack! ;)

Ja, så himla skönt när den blir klar. Då kan man fira jul på riktigt. :)

Haha, helt rätt, det är så man får göra! :)

ja men de är kul att va med också :D

Så härliga bilder! :)
Här har jag också fått snö, och jag älskar det (än så länge)!

mysigt

Nu har vinnaren i veckans blogg blivit utvald, in och kolla om det blev du! Ha en bra kväll:)

Sv: ja det får vi hoppas! :)

åååh alltså, vill med ha snö!! så vackert!

Sv: hihi tack så jättemycket! :D

Åh vad fint och juligt :)

så fina bilder! :D

ja men verkligen :D

Men åh så fantastiskt! Här i Örebro är det tyvärr ingen snö än men får hoppas på att snön ligger kvar i Stockholm till att jag åker dit över julen. ^^

sv: Tack så mycket vad glad jag blir! :D

sv; visst! :D
ha en fin kväll!

ååh så mysiga bilder! :D vi har knappt någon snö alls är i falun :P är ovanligt att ni har mer än oss :P

sv; klart man inte kan missa att vara med och tävla när det är en sån bra lucka! :)

tack! hoppas du också får en fin kväll tjejen! :)

jag vill också ha snö! skicka hit lite (A)

sv: Haha schysst! ;)

Ja verkligen, det blir så skönt. :)

Men åh så vackert! Och självklart måste ju snön ta sig till Stockholm när jag åker därifrån och missar den ;) Ser fram emot att se dina bilder från igår! :)

Åh så mysigt med snö! Och jättefina bilder :)

Vill också ha snö, finns ingen alls knappt här i Askersund :(

Gud så vackra bilder!

så fint med all snö :)

Åh, vad fint! Vill också ha snö ju :(

ja va snällt :D vill ha massoe!

ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund :D

Svar: Så lite så! :) Jag suger också på engelska.

Den första bilden är ju så att får gåshud!
Så himla mysig :)

Sv: Så lite så <3

Så fint, mer snö än här i Värmland tror jag :)

Jag vart så glad när jag kom hem idag och såg all snö, så fint :)

Åh tack fina du :)

Vackert! :)

Åååh vad fuskigt :o här i norrland har vi bara slask och is....

Fy så vackert!! Vill bara ha snö nu, snö snö snö! :D

Så fina bilder!

Så härliga bilder!

Hur länge är du i stockholm? :D <3

Härligt med snö! Så fina bilder :)

Fina bilder :))























Follow my on Bloglovin







Trackback