Strålande sol och knarrande snö, lycka!

 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Planen med att åka hem till Gotland var att fira julafton med min familj, men eftersom några av mina småsyskon blev kräksjuka bestämmde vi för att skjuta fram julen till början av Januari. Under gårdagen åkte jag tillbaka till älskade Stockholm.
 
Strålande sol, knarrande snö och kameran i min högra hand, ungeför så har jag spenderat min dag. Vädret gick verkligen inte att klaga på idag, så underbart. Älskar att man kommer tillbaka Stockholm och vädret är helt magiskt. Resten av kvällen tänker jag spendera i soffan under en stor filt med några koppar te eller glögg. Är helt beroende av glögg och te.

Kommentarer

sv okej vad bra

sv: ja verkligen :D

super fina bilder

svar: Ja det är hur fint som helst :D

Låter mysigt och glögg/te är ju så gott!! :)

sv: Tack så jättemycket, kändes så bra att lyckas! Ja, tror han tyckte om den, den försvann fort, haha :)

Vackra bilder :)

Himla underbara bilder!

Sv: Tack!

Det lät ju alldeles underbart!

Åhh så underbart!!

Fina bilder :)

Så fina bilder! Snö är så härligt!
Svar: Ja, det är jätte kul med snö! :)

ååh, fantastiskt härliga och vackra bilder!

Sv: åh ja, älskar den redan hihi!
tack så jättemycket!! ♥ kramis

Fina bilder!

Åh, vilka vackra bilder ♥ Gott nytt år fina du!

Underbara bilder!

Vad roligt att du tycker de :)

Åh vad mysiga bilder!
Gott nytt år!

åh va fina bilder!!

Gott nytt år i förskott Hoppas du får en fin nyårsafton!

Vilka härliga bilder!

blir ju så underbara bilder ed lite snö och sol! så duktig du är, otroligt fina bilder! :)

Åh låter som en riktigt bra dag!

Sv: Va kul att du tyckte det :D

sv; tack du!
Gott nytt år :D

Härligt med lite solsken :D tråkigt att dom fick kräksjukan :( sånt är jobbigt :(

Så fint :)

Åh så himla fina bilder!

sv: Ja det tycker jag verkligen du ska göra!! Det luktar såå gott! ♡ kram

Så fina bilder! Jättemysiga :)

Gott nytt år!

Underbara bilder! Te är ju som en drog, så mysigt, värmande och gott :D

Låter som en härlig dag! Gott nytt år,hoppas ditt 2015 blir ett bra år :)

Va tråkigt att dom blev kräksjuka :/

Åh superfina bilder!
Snön ramlade ner från alla grenar när jag var redo att fota den :/

Så härligt! :)

Vilka fina bilder! Det ser så härligt ut :D Här har snön regnat bort..

När vintern är som allra bäst!
Svar: Åh, tack snälla :)

jag älskar också glögg och te. stora koppar ska det vara också! :)

sv; tack snälla. jag hade en underbar julhelg! :D

Så fina bilder, så duktig du är!

Ja men vad kul, då ska jag verkligen göra ett inlägg om New York. Kanske kan fila på det nu i slutet på veckan! Får se hur jag ska lägga upp allt bara... =)

fina bilder! synd att det är alldeles grått och slaskigt nu bara...

Så vackra bilder!

Jättefina bilder! :)

Det var så fint väder i förrgår, idag vände det och vår snö har försvunnit men jag hoppas att den återvänder snart!! :D

fina bilder !

underbart ljus i bilderna :)

älskar ljuset i bilderna :D

Jätte fina bilder!! :-)

Så himla fina bilder:)

sv: Ja, det var det!:) Kramisar♥

Så härliga bilder!

härliga bilder!

Åh vad fina bilder! Verkligen, de är ju helt magiska!
Kram:)

Åh vad fina bilder! Verkligen, de är ju helt magiska!
Kram:)

Åhh vilka vackra bilder. Du fotar verkligen underbara bilder :)

vackra pics!

jättevackra foton! : )

Åh så fina bilder du tagit :)

Otroliga fina bilder :D























Follow my on Bloglovin







Trackback