Ett ointressant inlägg, just saying!

 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna kommer ifrån hemnet.se
 
Håller tummarna på att jag börjar bli frisk nu, har suttit hemma i tre dagar och känner mest för att börja gråta. Hatar att behöva sitta hemma och vara sjuk. Men samtidigt är det rätt mysigt att dricka te och ligga hemma i soffan med min ziperall.
 
Annars ser min vardag likadan ut som förut, jag stressar, jobbar och småfixar lite med saker som måste göras. Fast tänker fortfarande inte klaga, jag trivs rätt bra även fast det händer mycket i mitt liv och i min vardag. Det ända som fattas är min jäkla inspiration till fotografering, vädret är det värsta jag sett på länge och man vill inte kolla ut ens. Snälla, kan någon ge mig vår?
 
 

Kommentarer

Sv: tack så jättemycket! Det håller jag med om :)

fina bilder!

sv: åh okej jag förstår :D hela designen byttes ut i november tror jag:D

Tack så mycket!
Gud vad fin du var i håret i din header :)

Precis, vädret är ju som jag nämnde grått :( Hoppas jag inte drog ner på ditt humör ännu mer.

sv: haft en bra dag? :)

håller tummarna för dig med<3

Tråkigt när man saknar inspiration!

Krya på dig!

inte alls kul att vara sjuk, krya på dig! <3

Och håller med om att våren borde komma nu :D

Tack snälla :)

Ja det var riktigt kul att få ett sånt sms :)

sv: aha okej haha förstår :D tycker du om den? :)

:D

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet och make up artist. Här kan du läsa om allt ifrån hårvård och makeup tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

sv: hehe okej, jora gårdagen var helt okej :)

Sv: Tack snälla! :)

Kul med lite lägenhetsinspobilder:)

Svar: Tusen tack Beatrice!

Guuud vad underbara bilder, hade gärna bott där!

krya på dig :)

sv: Vad bra :)

sv: tack för frågorna, hoppas du får en fin alla hjärtans dag :)

Hoppas du får en bra dag!

- Ja verkligen!! :)

Tack snälla!! :)

Svar: Tack så mycket! :)

Vill också ha ett sådant fint och stilrent rum/hus :)

Hoppas att du får en helt fantastisk måndag! KRAM

Sv. Tack så jättemycket:) och gud så fina bilder! Så skulle man gärna ha det, speciellt köket :)

Så himla vackert!

ååh tänk att bo där!

Grymt snygga inspobilder! :) Kram

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

Fint!

Tack :)
Hoppas allt väl med dig.

sv: Taaackii! :D

Åh så fint!

Älskar köket i mitten!! Sjukt snyggt :)

så himla fint! där skulle ja vilja bo!

Gud så snyggt, älskar de :)
Fin blogg tjejen. kram!

Vad fint

Underbara bilder, vackert!























Follow my on Bloglovin







Trackback