Fullspäckad helg med stress och jobb..

 
 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Ellen Eklund | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
...men nu kan jag slappna av.
 
Stress och sömnbrist förklarar hela min helgen, fast jag ser inte det som ett hot. Samtidigt som den har vart plågande så har jag defintivt lärt mig massor av saker som jag inte tänker klaga över. Jobbet har stått i centrum hela helgen men det känns faktiskt okej.
 
Invigde första februari på ett litet lugnare sätt. Körde en roadtrip och fotografering med två stört sköna brudar. Avslutade dagen med att träffa grabbarna från Albatraoz som besökte oss på Terrassen. Veckan kommer antagligen inte bestå av lika mycket stress som den här helgen har gjort. Och vet ni vad det betyder? Kommer spendera mer tid till bloggen, wihioo!

Kommentarer

vilken fin bild! älskar ljuset :D

sv: haha okej det är lugnt, kommentera gärna ett annat inlägg då :D

Låter som en ganska bra helg trots mycket jobb!
Något speciellt du skulle vilja läsa mer om i min blogg?
Kram

Usch för stress.. skönt att det kommer lugna ner sig! :)

sv: okej, det behövs det också :)
idag har jag varit med killen och sen bara tagit det lugnt :)

usch va jobbigt :/ stress är det värsta som finns!

KOLLA IN MIN BLOPPIS!
Det finns massa kläder, smink, smycken, skönhetsprodukter och annat kul till sjukt bra priser! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Superfin bild:)

sv: så lite så:) Kramisar♥

Sv: vad bra :)
Allt bra idag? :)

Kul med jobb! Hoppas du har en fin dag! :)

sv: Vi borde gjort det idag när det är så cool dimma ute :O haha
Går någon dag i veckan? Jag vill helst att det är vindstilla.

Ser fram emot fler inlägg på din blogg.

Intensiva helger kan vara roliga ibland, men inte alltid.

Hoppas att du haft en toppenmåndag!

så fin bild :)
håller med dig, ibland är det inte så dumt att jobba helg, det är ganska skönt ibland faktiskt :) men du får vila lite nu i veckan då :)

sv: härligt att höra, jora de bra med mig :D

sv: det gör ingenting! :D

- Så lite så :)

Bra plan ;D

Finis!

Skönt att den här veckan blir lugnare:)

Du är så duktig på att fotografera!

(Förlåt för sent svar) Sv: Jo det är bara bra med mig,hur är det med dig? :)

sv: ja gör det, tror att den är verklighetsbaserad också :)

sv: Ja, nästa vecka :) Du har inte mycket jobb då?

sv: haha ja, jobbar du denna helgen också? :)

ha en bra dag!

sv: ja :D
allt bra idag? :)

Åh låter bra med mer fokus på bloggen, visst är det skönt när man får motivation att blogga? Jag älskar det :D

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin blogg. Om du vill delta är det bara att gå in här: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Ha det så gott :)

Vad är det du jobbar med nu? Är det bara att fota kändisar?;)

sv: Okej, bra :)

Bra att du kommer ihåg att slappna av, inte alla som gör de :)

Allt bra med dig? :)

sv: okej men då blir ju plånboken glad :)

sv: Okej :D

så fin bild! :D

sv: Jo men jag menade mer om du jobbar kvar i butiken eller att du bara är vimmelfotograf.

sv: det förstår jag :D

sv: okej vad bra, jora de e bra med mig :D

Fint :)
Har du haft en bra vecka då? :D

så himla fin bild :)

sv: varsågod :)

fiin!

måste bara säga att du har en superfin blogg!

- Åh tack :)

Så himla fin tjej!























Follow my on Bloglovin







Trackback