Lever på weheartit några dagar

 
 
 
 
Inspiration från Weheartit.com
 

Andra dagen jag ligger på soffan med mitt duntäcke och några koppar med te. Förstår faktiskt inte hur jag lyckas bli sjuk igen, men den här gången är det någon riktigt hemskt förkylning istället för en jobbig huvudvärk/feber. Åker till Stockholm på fredag så jag håller tummarna på att jag slipper springa runt och vara sjuk när jag ska se Avicii i Tele2 Arenan. Hypertaggad inför fredagens party.
 
Medan jag ligger hemma och försöker bli frisk har jag massor med tid att kolla igenom hela weheartit, vilket jag älskar. Man kan aldrig få för mycket inspriation och defintivt inte ifrån den här sidan som är överbelastad med bilder som ger mig inspriation.
 
 

Kommentarer

fint!
Sv: tack så mycket!! :D

Härliga bilder!

Älskar wehearit! :)

Vacker inspo!

Ingen fara!:)
Jo det är bra med mig, har nyss återhämtat mig från en förkylning! Dudå?:)

svar: Hihi jaa, hon är verkligen underbar :D

sv: ja :)
haft en bra tisdag? :)

Åh, älskar weheartit!

- det var så lite så! :)
Hoppas du får en bra tisdagskväll, kram!

Älskar we heart it! Man hittar alltid något där som passar! Helt underbar sida. :)
Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från TO DIE FOR!
Var gärna med och tävla om du vill!! :D

mysiga bilder:)

Åh mysigt!

sv: Tack så mkt <3

Riktigt mycket inspo i detta inlägg, älskar bilderna! :) Kramar

Super härliga bilder!

- Åh tack så mycket! :)

fint collage :)

men detsamma!! :)

sv: vad bra, jåda :)

har bytt blogg, min förra var flizanlizan.blogg.se

Älskar bilder därifrån! :)
Krya på dig!

Älskar weheartit, så fina bilder! :) kram

Älskar We<3It!

Åh de har så fina bilder! Älskar den sidan! :)

Hoppas du haft en bra torsdag!

Blir alltid jättesugen på mat när jag är där haha!
- Kan man lugnt säga att det var haha :D

Tack snälla!! :)

Åh älskar we♥it! Hoppas du får en fin fredag :)

Har du haft en bra fredag då? :D

Krya på dig ♥

Tack så mycket!
Har du någon egen sida på weheartit som man kan kika in på?
Kram

Sv: Ja men ni var ju jättelika! :D och tack så mycket, vad glad jag blir :)

älskar weheartit!

åh jag älskar verkligen sådana här bilder!! :)

sv: Åh tack så mycket fina du♥

Ajdå, men de går snart mot en varmare årstid så! :)

sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket! Kram!

åh gillar bilderna! :D

Där finns många fina bilder :)

weheartit har så inspirerande bilder!:)

så fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback