Fanny Jakobsson #2

 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Fanny Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
Helgen blev proppfull även fast jag inte hade räknat med det. Fast tänker defintivt inte klaga eftersom jag är riktigt nöjd med helgen. Det blev ganska mycket jobb ihelgen, fast jag överlevde och det är huvudsaken. Som ni kanske vet jobbar jag som vimmelfotograf på Terrassen och gissa vem som var där i helgen? Jo, Tobias och AK (Anna - Katarina) ifrån Paradise Hotel.
 
Två härliga personer gästade hos i lördags och nu på lördag kommer Albatraoz. Att få träffa kändisar och att fotografera samtidigt, en riktigt härlig känsla. Men innan det är helg kommer det stå lite jobb på mitt schema. Vad är era planer för den här veckan?
 
 

Kommentarer

åh så fin bild :)

Gillar verkligen mössan!

fin bild!

var gärna med i min tävling om ett valfritt skärp :D

Tack vännen :) Fota någon dag? Måste inte vara i veckan.

Coolt att träffa kändisar och fota samtidigt btw!

fin bild! :)

sv: ja :)
några planer idag?`:)

snyggt hår. älskar färgen:)

Åh kul att fota kändisar :D

sv: så lite så :)
jadå allt är bra, jag håller på att bli frisk nu som tur är. med dig då? :)

vilken as snygg mössa du har!

Ibland blir helgerna överfulla :)

fin

fin

Fin bild på dig!

Fin blogg!! :)

Fin bild ♥

Låter som en riktigt härligt jobb, hur länge har du jobbat som vimmelfotograf?

Kram

fin bild :D

sv. Tack snälla Beatrice!

du har sjukt fint hår!

Hoppas du haft en bra onsdag!

Vilken fin bild, och oj vad lika ni var, det är din syster va?

Och vad roligt det lät med vimmelfotografering! :)

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se som säljer massor av produkter som smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och kläder till låga priser.

Välkommen in! (:

oj förlåt... var as stressad och ville svara mina kommentarer bara förlåt :( men shit vad lika ni var! trodde verkligen att det var du !!

Vad roligt att fota kändisar:)

Tack snälla!! :)

uuh tack så mycket!

sv: härligt att höra :)
vad har du gjort idag då?

sv: åh tack så mycket finis :D
kram

fin bloggdesign!

Din syster har väldigt fina ögon :)

Fin bild:)

sv: skoj :)
haft en bra dag? :)

okej där ser man på

sv: så lite så :)

Har du legat på blogg.se topplista någon gång? Isf, kan du inte skriva ett inlägg om det, eller om du vill hamna där?

Härligt!

Vad händer i helgen? ♡

Härligt!

Vad händer i helgen? ♡

fin bild :)

Fin bild!

sv: tack så mycket :)

gud vad lika ni är

åh va fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback