Fanny Jakobsson, min kära syster

 
 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Modell - Fanny Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
Kanske inte är den bästa som håller bloggen uppdaterad men jag skyller på ett jag haft bildbrist även fast det är en dålig ursäkt. Fast min riktiga ursäkt med att jobbet har tagit upp alla dagar kanske inte är en speciellt bra ursäkt det heller, men jag hatar att slänga ihop ett onödigt inlägg som jag bara kommer radera efter några dagar. Hahah, aa det här är min ursäkt till er som vill veta.
 
Pga allt jobb har jag inte hunnit med att fotografera när snön ligger som finast på träden och marken. Men däremot fick jag ett bra tillfälle idag, precis innan solen gick ner blev den en snabb fotografering med min lillasyster. Smakprov får dagens fotografering.
 

Kommentarer

Vad fin du är!

Hoppas du haft en bra dag, kram!

va lika ni är!!

Fin bild på henne :D

SV: Tack! :)

Sv: Åh tack! :)

Åh vilken fin bild!!

sv: Tack så mycket :)

jättefin bild :D

Hej, vilken fin blogg! Är allt bra med dig? :)

Så fin din syster är! :)

Man kan inte vara på topp jämt när det gäller bloggandet! :) Fin bild i alla fall!

Fin bild! :)

lade till dig på bloglovin blev nr 437

Fin bild! :)

lade till dig på bloglovin blev nr 437

verkligen!:D

Var så god :)

lägg gärna till mig med om du vill

Vilken fin syster du har!

jag har alltid min uppe, men kollar inte genom inläggen varje dag, gör det oftas på helgen när jag har mer tid :)

Tack :D

okej då förstår jag :)

vilken fin bild!:D

Jätte fin blogg du har! :)

vacker!

Vad fin syster du har, skitbra du fotar

Ja det skall bli riktigt kul och lära sig mitt nya objektiv :)

Jättefin bild på din syster.
Jag fotade också igår. Ska lägga upp bilder alldeles snart.

sv; kan förstå det haha ! :)

Fin! :)

sv: okej, igår så var jag på en jobb intervju och tränade :P

vad fin hon är!

ni är så galet lika!

Ni är så lika:)

Tack så mycket! :)

Ni är ju bara för lika!

sv: OCH DU KAN MED VARA EN GÓBIT VA :D
KRAM

Sv: Jaa, det är ju det enda man ser fram emot ;) och jättefin bild!

vilken fin bild

Helt otroligt vilken fin blogg du har,du är verkligen grym på att fotografera! Och din lillasyster är verkligen hur söt som helst!

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag,kram! :)

Tack <3

Finis!

vad lika ni är!

Sv; de är bra med mig också! :)

Så fin bild :)

Vacker bild på din fina syster!

Allt bra med dig?
Kram

Superfint :)

Superfin bild!:)

sv: tusen tack:) Kramisar♥

Söt bild:)

- Åh tack så mycket!!

Vilken fin bild på din syster! :)

Svar: Tusen tack!

Underbart fin bild :D

Fin bild!! :)

Sv: MHMMM! Hur gott som helst! :)

sv; ja allt är bra med mig också! :)

wow, det syns verkligen att ni är släkt :) Fin bild!

sv: Åh tack så hemskt mycket! :)

Vilken fin bild!

Vilket SJUKT fint hår hon har :) hoppas du får en fin start på nya veckan.

Ny post ute..butik med billiga designermärken:)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Finis!

fina bilder var det i alla fall :)























Follow my on Bloglovin







Trackback