TC är tillbaka, temat är detalj

 
 
 
Vi kommer fortsätta våran lilla fotoutmaning som ni säker såg under 2013. Vi har fått med en ny tjej och självklart är det roligt om flera vill hänga med på vårat tåg under 2014. En fotoutmaning som vi valt att kalla Thursday Challenge (TC) Varanan torsdag kommer det finnas nya bilder i våra bloggar där vi tolkar ett tema som någon fått bestämma. Årets första tema blev detalj och här är mitt bidrag.
 
 Kika in och kolla på mina medarbetares bilder - AnnikaEllen, Felicia & Julia

Kommentarer

Låter kul! :D Jättefin bild som bidrag :D

Fin bild!:)

sv: mysigt, jag har bara vart hemma och tagit det lugnt för att jag ska jobba hela nästa vecka :P

sv: mysigt, jag har bara vart hemma och tagit det lugnt för att jag ska jobba hela nästa vecka :P

Vacker tjej!

sv: men alltså om du kommenterar ett av mina inlägg som handlar om texten jag skrev eller bilden jag la upp så accepterar jag den, men om du skriver något annat som vi pratat om innan, som det vi pratar om nu så raderar jag de bara :)

Sv; Tack snälla du!:)

sv; det är lugnt! :) haft det bra?

sv; bra! jo det har jag haft! :)

du i headern :o

det var så lite så fina du :))

Fint nagellack! Funderar själv på att köpa sånt :)

det är bra med mig :D sj?

vad skönt och höra :D haft en bra helg?

sv: va vad menar du? :O

ja min helg har vart jätte bra :D bloglovinbyte :D?

sv: alltså vi kan prata om vad som helst, det behöver inte handla om mitt inlägg, jag accepterar de bara inte :D

Är jag medräknad el?;)

sv: Okej så bra :D

Snyggt! :D

härligt lack :)

Ja jag fixar de :D

Å Gud vad roligt och vad glad jag blir V att göra det :D

sv; hehe jaså :) trevligt!!

så fint!

Ha en fin dag :D

Åh va rolig utmaning, fin bild!

sv: hihi ja här med :D
kramis♥

fin bild :D

sv: men att du kommenterar något som handlar om mitt inlägg, tex mitt senaste som handlar om en film, då accepterar jag kommentarer där det står tex "den filmen är bra" eller "vill se den" :)

sv: men jag svarar inte tack, utan jag svarar genom att kommentera något som handlar om ditt inlägg. så om du skriver fin bild, så kanske jag svarar vilket fint nagellack istället för tack för då tar inte "samtalet" slut :)

har också det nagelacket!! så snyggt

-Ja verkligen!

Så fin bild :)

haft en bra dag? :)

förresten har du tips på ngn bra serie? skulle vara supersnällt om du kanske kommentera det här inlägget isf!! http://ellinett.vionno.se/ovrigt/tips-pa-serier/#comments

sjukt snyggt lack!

sv: allt bra idag? :)

Vad roligt! :D

sv: hah ser du ingen logik i det ? :D

jag har nog följt dig för jag känner igen dig men min bloglovin har ju krånglat därav att jag har gjort en ny :o

Var kan man köpa det?

ja men jag har lagt till dig igen :D

Allt bra med dig annars?:)

Så fint nagellack och jättefin blogg! Allt bra med dig? :)

Hoppas du fått en fin måndag! :D
SV: Haha ;)

ja hehe :) brukar du kolla på PH:)?

Älskar Essie!

Sv: Tack så mycket! :)

Jodå det är bara bra men saknar solen nu... den har inte varit ute på ett bra tag här nere i lilla småland :(

sv: jag vet jätte många som gör så :)

sv; min dag har väl varit sådär!! ... mår inte så jättebra men det går nog över strax :)

Jajemän:D de är fin fint med mej. hur är de sj sötnos?

fint lack :)

Fint nagellack! Och fin bild :) Lycka till!

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)

sööööötnos tack va glad ja blev för kommentaren! din blogg är toppen! kram!

Då skall ag kika in där nästa gång jag är på H&M

sv: Härligt, ja nu har vi massa snö också :D

Grymt nagellack! :) kram

sv: hehe vad bra, jo de e helt okej med mig :)

Åh vilket snyggt nagellack! :D

- Åh tack :)

snyggt!

sv: åh tack :D
kramis♥

sv: tack så mycket finis :D
kram

svar: okej, vilken tur :D här är det snö nu!

Kul med fotoutmaningar! :)

vilket fint :D

hoppas du får en bra helg! :) kram

Fint!

Så himla snyggt!:D

sv: Det var gott med:) Kramisar♥

Så fint nagellack! :D

Åh, älskar glitter :)

Åh så fint lack!























Follow my on Bloglovin







Trackback