Vi skålade in det nya året!

 
 
Bjuder på två svartvita bilder ifrån 2013
 
Ursäkta för väldigt dåligt uppdaterande här i bloggen, men vet inte riktigt vad som hände med mig. Kände ingen lust för att logga in på blogg.se och tiden räckte inte heller när jobb, julafton, nyår och min vardag skulle gå ihop på ett bra sätt. Men nu är jag tillbaka!
 
Nyårsafton blev en succé om vi ska gemföra med året innan. Började nyårsafton med att inventera hela konsumbutiken med
personalen. Kvällen bjöd på trerätters middag med några nära vänner och även en grym utgång på mitt andra jobb. 2014 kommer defintivt bli en bra år, men tyvärr inte lika bra som 2013. Studenten, mösspåtagningen & balen är obeskrivligt.

 Ska försöka göra ett bra bloggår av det nya året. Gott nytt år på er! ♥


Kommentarer

sv; tack :D fin blogg du har!

sv: ja eller hur :D

sv: allt bra med dig? :D

Tack snälla! Skönt att bara få göra det man vill och inte känna press från bloggen ibland!

:)

Så fin bild!
sv: Gott nytt år på dig! Det gör inget! Kramar!

Tack så mycket :)
Fina bilder!

Hmm?:) Jag vet ej ! Kan man inte snacka på KIK flera samtidigt?<3

fina bilder!

Jättefina bilder :D

Fina bilder!

SV: Tackar! :)

sv: haha, tack så mycket :)

sv: tack så mycket :) blev rätt nöjd faktiskt!
Hoppas du hade en bra nyår! kram!

sv: Ja det fick jag :) Hoppas du med.
och jag är tillbaka på ön nu. Träffas?

2014 måste slå våra förväntningar!
Fina bilder.

Så fin du är!

fina bilder :)

Vilka fina bilder! :) Kram

Jättefina bilder :)

Jättefina bilder :)

sv: Ja med mig är allt bra, hur är det själv? :)

sv: härligt, jora allt e bra med mig :)

sv: Jag har ingen fast schema :) Går det bra att träffas på tisdag? om två dagar alltså.

- Åh tack :)

Fin bilder!!

svart vita bilder är så fint!

Gott nytt år, fina bilder! :)

Hoppas du har en fin söndag tjejen. Kram

Precis sådär har jag känt också, jag har inte haft lust att ens logga in på bloggen. Ibland ger den mig mest stresskänslor.

SV: Tack tack1 :)

sv; åh tack!!

hoppas du haft en bra söndag! :D

gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

snygga bilder!

svaR: jepp :D

Så fin!
sv: Så ltie så! Verkligen! Kramar!

Jag måste bara säga att jag absolut älskar ditt hår!

SV: Ah hihi :)

sv: ja :)
haft en bra dag? :)

Hur gjorde du ditt arkiv? Sådär uppdelat, :)

Hur gjorde du ditt arkiv? Sådär uppdelat, :)

Är det du på bilden? :)

Fina bilder :)

Sv: tack så mycket:)

Väldigt fina bilder !:D

Så fina bilder :)

Mysiga bilder!

Grymt fina bilder! :) Kram

alltid så fina bilder:D

riktigt fin blogg :)

Superfina biler!:)

sv: jaa verkligen :/ Kramisar♥

fina bilder :D

Fina bilder! :)

- Ni var väldigt lika :D























Follow my on Bloglovin







Trackback