Brist på sömn och ledighet i några dagar till.

 
 
 
Tyvärr hinner jag inte slänga in alla bilder ifrån kameran, därför får det bli två instagram bilder.
 
Borde redigera alla bilder som ligger på en hög och väntar på att bli klara men istället blev jag nyfiken och började lyssna på Mathildas och Andreas podcast vilket inte är så bra eftersom jag är besatt nu. Skulle vilja dela mina åsikter med brudarna.
 
Förra veckan jobbade jag nästan hela tiden och den här veckan blir minst lika mycket jobb. Kommer vara lycklig när lönen kommer men åååå vad jag skulle vilja vara ledig. Festa, hänga på stranden, roadtrip, fotografera och allt annat mysigt man kan göra på sommaren. Men istället jobbar jag röven av mig och får en fet lön, score!
 
Nästa vecka kommer det bli lugnare så det är bara att hålla ut dom sista dagarna. I can do it. Fortfarande sämst på att blogga men håll ut den här veckan och sen kör jag all in när jag bara har ett jobb att fokusera på. Hoppas eran sommar är mer än bra!
 

Kommentarer

Härliga bilder!

Bravo är så gott :D

Ja, ibland lägger sig bilderna på hög!!

Nämen så mysigt!

Sv: några planer idag? :)

Åh jag känner mig också helt uttömd på energi nu när jag bara varit ledig en vecka denna sommar...men snart, snart är jag ledig igen!

Tack snälla du!

Vilka fina och superhärliga bilder :) kramkram

najs:)

Men så mysigt, vad härligt :) Ser supermys ut! Hoppas du får en uuunderbar dag tjejen! :) Kramar

ja, verkligen :)
Hoppas du har en bra onsdag!

Ser mysigt ut :)

Instagram bilder är härliga :D

allt bra?

Snygga peeps! :D

Det är lugnt, jobbet är ju såklart viktigare! <3

Helgen har varit superbra :)

Vad händer i veckan?
Kram

Underbara bilder ju, vilka sommar-fina! :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

mysigt

Tragiskt att sommaren snart är slut.. :(























Follow my on Bloglovin







Trackback