Flera timmar på ett dygn? Ja tack!

 
 
 
Bjuder på två bilder från förra veckan då jag träffade Amanda för första gången. Har läst hennes blogg så länge jag kan minnas och när hon ändå var på ön så bokade vi in en fotorunda i Visby. Otroligt bra dag kan man säga. Spana in hennes blogg här.
 
 
 
 
Innan sommaren började lovade jag mig själv att inte klaga och absolut inte här i bloggen men förlåt jag måste klaga lite. Den här sommaren vet jag inte vad fritid är, jobbar konstant. Min vardag består av att jobba, hinna fotografera och äta mat. Sover knappt för att tiden inte räcker till, kaffe är min räddning alla dagar i veckan. I alla fall nu under sommaren.
 
Tänker inte deppa ner hela inlägget, har faktiskt valt att skippa sova för att hinna med lite roliga äventyr. Fikastunder, promenader och sett artister är vad jag hunnit med utanför jobbet. Eftersom jag hjälper till att fotografera på en nattklubb så blir det en hel del artister man ser. Labyrint, Gunther, Näääk och Nimo, Kodie och Robin Stjernberg är dom jag sett än så länge.
 
Alla läsare och besökare, hur är eran sommar? Håller tummarna på att ni har en fritid och inte hänger på jobbet dygnet runt.

Kommentarer

fina bilder

sv yes :)

sv tack

tack snygging! <3

Sommaren har varit helt perfekt :)

Ja, det hade inte varit dumt med några extra timmar på ett dygn! :)

Härligt :D Svar: jaa de var suepr gott :D

fina bilder :)

sv. åh tack :)
håller med.. jag har jobbat varje sommar sedan jag var... 13? känns som om man inte hinner med själva livet :| hoppas du får njuta ändå, med kameran ser du iaf ut att njuta :)

Åh, jag vill med ha flera timmar på ett dygn så att man HINNER MED NÅGOT I SITT LIV. :D

Mysiga bilder :) kram

sv:
någon bra pizzeria krog, kött helst:)

Sv: vad jobbar du som/med? :P

så mysigt :)
du är inte ensam. Jag jobbar också typ hela tiden. Förutom nästa vecka, då får jag lite semester iallafall :)

fina bilder :D

Gud så underbara bilder, ser SÅ härligt ut :) Ha en underbar fredag fina du! Kramkram!

Det är fint med mig!

Haft en bra start på helgen?
Kram

Man måste få sommar och lite ledigt också.. Usch fy och blä för jobb! Hoppas du haft och får en underbar lördag! Kramar!

Härliga bilder!

sv:
tack! ska kolla upp de:)

- tack fina du, de va helt underbart :) Ha en fin dag! kram

allt bra?

En fotorunda i Visby är drömmen! :)

sv: jaha okej :)

Fina bilder! :D

fina bilder :D

Hoppas du får en bra måndag :D

häliga bilder

så fint

Så mysigt :D

Nu är jag hemma igen från Västervik. Haft det helt underbart. Är nu hemma och svettas som fasen. Tvättar o städar, samtidigt som det är 30,5 grader. Puhh. Räcker med +25 tycker jag :) Men vill samtidigt inte klaga, då jag inte vill ha regn o kallt.

Åh så jobbigt när dagarna känns korta! Jag jobbar rätt mkt just nu så hade gärna haft fler timmar på ett dygn

Vilka härliga bilder!

Men vad roligt att träffas på riktigt!! :)
Ser superhärligt ut!

åh vilka fina bilder! :D kram

Jag håller med!

fina bilder!

fin blogg!

Vilka fina bilder. Visby verkar så mysigt.

Underbara bilder!
sv: Det var så lite så! Kram!

så fina bilder! :)

Fina bilder!
Vad har du för kamera? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback