Hur ska jag beskriva Bråvalla 2014?

 
 
 
MAGISKT är det första ordet jag tänker på när det gäller Bråvalla 2014. Tre jävligt bra dagar med både gammla och nya vänner. Förra året var jag bara där på lördagen men i år fick jag känna på hela känslan att campa och njuta av alla tre dagar.
 
 
 
 
Kings of leon, Albin Myers, Alesso, Bastille, Daniel Adam-Ray, Movits, Melissa Horn, Passenger, Otto Knows, Stockholm Syndrome, Veronica Maggio där även Håkan Hellström kliver upp på scen. Waaaaaah, det finns så många bra band och artister jag skulle vilja rabbla upp som var bra. Axwell och Ingrosso som avslöt hela festivalen var helt fantastiska.
 
 
 
 
Försöker hitta dom bästa orden för att ni ska förstå hur lycklig jag är efter dom här tre dagarna men det går verkligen inte. Bråvalla festival är ett måste för alla, det är så jävla fett. Camping, träffa nytt folk, umgås, lyssna på musik, fucka ur och allt annat ingår på Bråvalla. Låter det inte bra? Det är helt sjukt vad värt det är pengarna, tröttheten, regnet och bakfyllan.
 
Förutom mina fantastiska, oförglömliga och obeskrivliga dagar i Norrköping har jag hunnit med några timmar i Strockholm med mitt Bråvallagäng. Kommer hem till Gotland med att ön är full av turister. Almedalsveckan är här och jobbet kommer stå i centrum. Men det hindrar inte mitt bloggande för jag har verkligen saknat att blogga och ja ni läste rätt!

Kommentarer

ååh så grymt, ville också dit med jag jobbade.. kram

Måste säga att jag är riktigt avundsjuk på dig som fick vara där. Hade gärna gått själv, men jobbade :/

Gud verkligen härlig upplevelse du var med

Är så sjukt avundsjuk.... ville så gärna gå!

heh jo... :P

åh vad kul!

Åh det var sååå underbart, hela atmosfären! Så härligt! :) Hoppas du får en grymt bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar!

sv: allt bra med dig? :)

Låter som du har haft en bra dag

Åh vad härligt,verkade som du hade det riktigt bra!:D

Underbart! :)

åh ville också dit och se lana del rey

Fina bilder

Åh, kan tro att du har haft det bra:)

- det förstår jag verkligen, ser underbart ut :) kramkram

härliga bilder :)

Åhh var också där!! Och jag kan bara hålla med dig!!

kul det ser ut :)

Åh verkar som om du hade rent ut sagt underbart roligt!!
Fin blogg du har också :D
Kram!

Såg och lät helt fantastiskt, obehagligt att ni var så nära blixten bara!

SVAR: Jag åker faktiskt ner till Gotland igen redan imorgon så om du skulle ha tid över någon dag nästa vecka skulle jag tycka det var superkul att träffa dig också! :)

Hej! Anordnar en liten bloggtävling, kika gärna in och se om du vill delta.

KRAM

åå så arg att jag missade det... :(

nej var på gotland i midssommar =) bor du fär

Magiskt!

fin design du har! :)

alltså åå så kul :D
Nice bilder!

Kul :D

sv gött

Åh vad kul, och härliga bilder!

Hoppas att du får en jättefin kväll tjejen :) kram

sv :)

Fin blogg!:)

Önskar så att jag hade varit där!

hoppas att du har haft en bra dag sötons! :D

Sv, Hihi tack! :)
Vad ska du göra för kul imorgon då? :)
KRAM!

Sv: Ha en fin start på veckan! :)

sv: Tack så mycket snälla Beatrice.

är så avis ;(

- tack fina du :) kram

sv:
man hör dock att det är mycket våld där:P

Låter som att det var himla bra! Vad roligt!! :)

sv: härligt, jadå :)

sv: Hoppas du får en fortsatt fin kväll! Kram!

Sv: Åh tack så mycket fina du :)

sv: Tack! Härligt att du gillar bilderna :) ❤

åh så underbart härligt att du var så nöjd :)
jag var bara där på lördagen och tyckte det var grymt. MEN vad sugen man blev på ett tre dagars åtminstone!

hoppas du får en härlig dag

Vad bra! Har ni lika fint väder också? :)

Åååh, blir så avis! Hade verkligen velat vara på Bråvalla :) många av mina favoritband spelade där. Kram!

Ååååh jag ångrar jätte mycket att jag inte gick på bråvalla ! :) vad tycker du om feminism?

Härliga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback