Plater jag vill besöka - del tre

 
Flera veckor sedan jag fixade ett inlägg där jag berättar och visar er vilka platser jag vill besöka. Därför bjuder jag på ett inlägg nu på kvällskvisten ifrån min långa lista. Vill besöka hela världen men det känns lite roligare att anstränga sig och göra något roligt här i bloggen. Inlägg med platser som jag vill besöka är en perfekt idé för mig som sällan har något klokt att skriva om.
 
 
 
 
Ibiza - Alla byggnader är ögongodis för mig och det verkar vara en galet bra feststad för alla party människor. Hade inte varit helt fel att få åka dit och fucka ur eller att bara kika runt i staden med min kamera.
 
 
 
 
Monaco - Förälskad av att kolla på alla bilder, ljuset, miljön och allt annat. Wow vilken uppelevelse detta måste vara och springa runt i långklänning och få uppelva miljön och allt annat jag fått sett på alla bilder från google.

Kommentarer

Svar: Så lite så! Vilka fantastiska ställen, dit vill jag också åka!!!

Sv tack så mycket :)

Båda låter kul :)

planer för resten av veckan då?

sv: några planer idag? :)

Monaco hade varit najs! :)

ibiza är helt klart ett dröm mål!

finns många fest ställen, varför just ibiza? :P

monaco skulle jag också vilja besöka!

sv:
najs, bor du där? :)

oo wow något som man inte hade tackat nej till! Vilka platser :o
Vill med ;)

sv: Ja kanske åker nästa år om det är intressanta band :)

okom =) det är fint där =)

Hej! Jag har sett att du har en vidvinkellins på 52mm. Jag undrar om du vet skillnaden på 52mm och 58mm? Är det brännvidden eller? :)

Åh jag skulle också kunna tänka mig att åka dit :)

Ibiza hade inte varit helt fel :)
Har varit i Monaco, och där är väldigt fint! :)

Har varit i monaco! dock bara över dagen :)

Det där lär garanterat vara två härliga platser:)

Åh låter så fantastiskt :D

så nice! :) min mamma ska till ibiza nästa vecka haha :(

Åhhh PARTY IN IBIZAA :D xx

fina bilder :)

ahh. :/ drygt...

sv har du haft en bra dag?

Svar: Tack så himla mycket, detsamma!:) kram

sv härligt att höra :)

Min dag har varit sådär vaknade upp med huvudvärk och kvällen ahr varit bra då värken släppte :)

Svar: Åh tack vad snäll du är!!:) kram

Åh Monaco verkar så fint! Dit vill jag också någon gång!

har behandling.. :/ Det är fasen som ett jobb typ!

sv japp :)

Svar: Haha men gud, tack så himla mycket fina du!!:)

Sv: Ha en trevlig helg! :)

Vill också åka till dessa ställen, verkar underbart :) kram

sv:
vart på gotland? :)

Sv: Jaa, det var supergott :) och jag vill också till monaco.. Emil och jag pratade om att åka till Nice i sommar och då skulle vi svänga förbi monaco men nu vet jag inte hur det blir för jag har inte så mycket semester :( KRAM!

Det låter underbart!
sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket! Kram kram!

sv: jag med :P några planer för kvällen? :)

wah underbart!

sv: aha okej, utifrån det du skrev tolkade jg det som om det var festen du syftade på :P

Både ser och låter fantastiskt! Du fick mig drömma bort en stund. Sååå härligt! Hoppas du besöker dem också :) Hoppas du får en underbar dag, kramar!

vill med åka och resa massor.. :D

Vad härligt! Det är det här också :)

Jag har inte varit så aktiv det senaste. Man är ute i det fina vädret och sitter mer sällan vid datorn. Haft en bra sommar än sålänge? Halva kvar :)

sv: Ja :D

Åh, Ibiza skulle också jag vilja åka till!

Häftiga bilder och romantiska

sv: Ja verkligen det jag menade :) Ha en fin söndag!

åh! intressant, skulle också vilja besöka båda ställena!!

Hoppas du haft en fin helg!

Åh jag vill också till Ibiza!

Härliga och roliga bilder :D

Super härliga bilder!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback